Parkingi Park&Ride

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36635
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 sty 2012, 20:07

Torowiska znajdziesz, BRT możesz określić wyłącznie teoretycznie...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 20:10

No tak, ale bywają jakieś przetargi na drogi wojewódzkie z dopuszczalnym naciskiem 112 kN/oś?
Tylko mówię, obawiam się, że dużo zależy od instalacji podziemnych. Akurat szeroki pas na Pułkowej sugeruje, że może jednak przewidziano poszerzanie Pułkowej od wewnątrz i zbytnich problemów nie będzie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2012, 23:21

115 raczej. Ale to nie chodzi o maksymalny nacisk, ale przede wszystkim o liczbę osi obliczeniowych założonych w cyklu życia nawierzchni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 23:30

Gdzie osie obliczeniowe jak się wylicza? Po jednej za każdą oś tira lub autobusu, po 0,01 dla furgonetek i zero dla osobówek, skoro zużycie idzie do czwartej potęgi nacisku?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2012, 23:35

W instrukcji GDDKiA (zawartej w broszurach "Katalog Nawierzchni Podatnych i Półsztywnych" oraz "Katalog Typowych Konstrukcji Nawierzchni Sztywnych") masz to napisane zasadniczo. Tak, dla osobówek jest zero. Dla furgonetek chyba niestety też. Dla autobusów jest jedna, dość niska wartość co moim zdaniem grozi błędem przy analizie dróg miejskich - autobusy miejskie mają spore naciski ze względu na osoby stojące, na granicach przekroczeń (stąd czwarte osie w raptem 2 m od standardowego przegubowca dłuższych autobusach), a 70 siedzących pasażerów w 15-metrowy polskimbusie na trzech osiach nijak takich obciążeń nie wygeneruje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 23:45

Glonojad pisze:masz to napisane zasadniczo.
To jeszcze podlinkuj. Ale jak rozumiem, to jakaś tabelka?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2012, 23:46

Nie podlinkuję, bo po pierwsze gógiel, po drugie, to kołpyrajty ma :p (aczkolwiek na chomiku zdaje się jest).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 09 sty 2012, 23:48

Myślałem, że jest gdzieś w odmętach oficjalnej strony GDDKiA.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sty 2012, 23:50

Nie, o ile wiem, nie ma, bo można kupić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Krzysiek_S
Posty: 5089
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 30 sty 2012, 11:53

Krótki opis otwarcia P@R Wawer
WiadomościSąsiedzkie pisze:Hanna Kowalska

Od dziś mieszkańcy Wawra i okolic mogą korzystać z nowego parkingu P+R przy PKP Wawer. Do dyspozycji są 133 miejsca parkingowe dla samochodów i 134 dla rowerów przez 7 dni w tygodniu, praktycznie przez całą dobę (z przerwą na konserwację w godz. 2:30 – 4:30), bezpłatnie dla posiadaczy okresowych biletów ZTM.



Mimo siarczystego mrozu planowane na dziś otwarcie wawerskiego parkingu Park & Ride odbyło się bez przeszkód i o czasie, choć nie zgromadziło zbyt wielu mieszkańców. Otwarcia dokonała Pani Prezydent m.st. Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz, w towarzystwie Pani Burmistrz Wawra Jolanty Koczorowskiej i Dyrektora Pionu Przewozów ZTM - Andrzeja Franków.



Obiekt przy PKP Wawer jest trzynastym z wybudowanych, a dwunastym z już otwartych parkingów w systemie Park & Ride w Warszawie i drugim w Wawrze (obok P+R przy PKP Anin). Na otwarciu padło pytanie o szacunkowe wykorzystanie nowo otwartego parkingu w obliczu bliskiego sąsiedztwa anińskiego obiektu, jednak zarówno Pani Prezydent jak i Pan Andrzej Franków nie mają wątpliwości, że nowy parking będzie się cieszył równie dużą popularnością co ten przy sąsiedniej stacji, gdzie każdego dnia można zaobserwować praktycznie całkowite zapełnienie parkingu. W dobie wysokich cen paliwa i przy bardzo korzystnym połączeniu kolejowym do centrum Warszawy (z PKP Wawer do stacji Warszawa Śródmieście podróż trwa około 20 minut, a w korkach na tej samej trasie może trwać nawet powyżej godziny) mieszkańcy z pewnością chętnie będą korzystać z możliwości bezpiecznego pozostawienia samochodu przy stacji kolejowej i przesiadki do pociągu.



Zapraszamy Państwa do korzystania z nowego parkingu!
Link do artykułu i zdjęc z otwarcia !.
http://www.wiadomoscisasiedzkie.pl/news/110/n/1503

nowak_marcin10
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2011, 19:06

Post autor: nowak_marcin10 » 22 cze 2012, 16:01

Budowa parkingu strategicznego w systemie „Parkuj i Jedź” "Płudy PKP", przy przystanku osobowym PKP Warszawa Płudy
http://bip.warszawa.pl/Menu_przedmiotow ... (Park_.htm
Warszawa, dnia 21.06.12 r.

OŚ-IV-UI.6220.23.2012.KUR
Nr pisma w sprawie: 24

ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.) zawiadamiam, że wydanie postanowienia w sprawie obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, o którym mowa w art. 63 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.) dla przedsięwzięcia polegającego na budowie parkingu strategicznego w systemie „Parkuj i Jedź” (Park & Ride) „Płudy PKP”, przy przystanku osobowym PKP Warszawa Płudy, na dz. ew. nr: 1, 74/1, 74/2, 74/3, 73/2, 73/3, obręb 4-05-15 oraz dz. ew. nr: 15/6, 15/4, 16/6, 16/8, 14/12, 14/10, 14/11, 14/13, 15/1, obręb 4-04-07, w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, nie jest możliwe w terminie określonym w art. 65 ust. 1 ww. ustawy, z uwagi na szczególnie skomplikowany charakter sprawy.
Wydanie postanowienia, o którym mowa w art. 63 ust. 1 i ust. 2 ww. ustawy, nastąpi w terminie do dnia 20 lipca 2012r.

Z up. Prezydenta m.st. Warszawy
Stanisław Kirejczyk
Główny Specjalista
w Biurze Ochrony Środowiska

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2012, 7:17

Oczywiście, obecność tego P+R oznacza, że nie ma co liczyć na kasację S3 na rzecz poprawy częstotliwości S2, S9 i KM...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

nowak_marcin10
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2011, 19:06

Post autor: nowak_marcin10 » 12 wrz 2012, 20:08

Budowa parkingu strategicznego w systemie Parkuj i Jedź Płudy PKP, przy przystanku osobowym PKP Warszawa Płudy, w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Warszawa, dnia 22.08.12 r.

OŚ-IV-UI.6220.23.2012.KUR
Nr pisma w sprawie: 37


INFORMACJA
o wydaniu decyzji

Zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zm.), informuję, że została wydana decyzja nr 877/OŚ/2012 z dnia 21 sierpnia 2012 r., znak: OŚ-IV-UI.6220.23.2012.KUR, o środowiskowych uwarunkowaniach, stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedsięwzięcia, polegającego na budowie parkingu strategicznego w systemie „Parkuj i Jedź” (Park & Ride) „Płudy PKP”, przy przystanku osobowym PKP Warszawa Płudy, na dz. ew. nr: 1, 74/1, 74/2, 74/3, 73/2, 73/3, obręb 4-05-15 oraz dz. ew. nr: 15/6, 15/4, 16/6, 16/8, 14/12, 14/10, 14/11, 14/13, 15/1, obręb 4-04-07, w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, na wniosek Zarządu Transportu Miejskiego, występującego w imieniu Miasta Stołecznego Warszawa, z dnia 21 lutego 2012r.
Ponadto informuję, że dane o ww. decyzji zostały zamieszczone w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku.
Z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można się zapoznać w siedzibie Biura Ochrony Środowiska Urzędu m. st. Warszawy, Plac Starynkiewicza 7/9, pok. 414, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 – 16.00.

Z up. Prezydenta m.st. Warszawy
Stanisław Kirejczyk
Główny Specjalista
w Biurze Ochrony Środowiska
W związku z tym mam 3 pytania:
1. Po jakim czasie (zakładając że nie ma odwołań od tej decyzji) decyzja środowiskowa powinna się uprawomocnić? Po 14 dniach od dnia wydania decyzji?
2. Gdzie można sprawdzić czy jakaś osoba bądź instytucja złożyła odwołanie?
3. Jaki jest następny etap? Ogłoszenie przetargu na projekt parkingu?

Dziękuję

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 wrz 2012, 22:48

nowak_marcin10 pisze:W związku z tym mam 3 pytania:
1. Po jakim czasie (zakładając że nie ma odwołań od tej decyzji) decyzja środowiskowa powinna się uprawomocnić? Po 14 dniach od dnia wydania decyzji?
2. Gdzie można sprawdzić czy jakaś osoba bądź instytucja złożyła odwołanie?
3. Jaki jest następny etap? Ogłoszenie przetargu na projekt parkingu?

Dziękuję
1. Po 14 dniach od daty ostatniego dnia jej ogłoszenia / wywieszenia na tablicach ogłoszeń w urzędach.
2. W biurze organu wydającego decyzję.
3. Pozwolenie na budowę i przetarg na Wykonawcę.

Lokalizacja parkingu na mapie:
Obrazek

I jeszcze taka sprawa - parking w Choszczówce:
Jakiś czas temu władze dzielnicy stwierdziły, że w Choszczówce nie można wybudować parkingu, bo nikt (w domyśle PKP) na to nie wyrazi zgody:
http://gazetaecho.pl/park-ride-w-pludac ... tego_60868

PKP zezwala na taki parking:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... kingi-.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... i-zal1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... i-zal2.jpg
Po 3 miesiącach PKP udzieliło odpowiedzi:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... p-plk1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... p-plk2.jpg
Po sprostaniu wymaganiom PKP:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... kingi-.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... i-zal1.jpg
PKP udzieliło odpowiedzi:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... i_plk-.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... k-zal1.jpg
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... k-zal2.jpg
A do miasta ponad 3 tygodnie temu przesłałem wniosek:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... kingi-.pdf
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2 ... gi-zal.pdf
Do końca tygodnia miasto dostanie warunki PKP, na których parking mógłby powstać. Zatem wstępny etap uzgodnień z PKP urzędnicy będą mieli za sobą.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

nowak_marcin10
Posty: 20
Rejestracja: 19 lip 2011, 19:06

Post autor: nowak_marcin10 » 21 wrz 2012, 22:56

tarantula01 pisze:1. Po 14 dniach od daty ostatniego dnia jej ogłoszenia / wywieszenia na tablicach ogłoszeń w urzędach.
2. W biurze organu wydającego decyzję.
3. Pozwolenie na budowę i przetarg na Wykonawcę.
Ad. pyt. 3. A jak ten parking ma wyglądać? Będzie jakoś kryty? Czy po prostu teren zostanie wyrównany i miejsca zostaną wydzielone? Ile jest przewidzianych tych miejsc dla samochodów i rowerów? A inwestor (ZTM?) ma projekt? I kiedy ten parking może powstać? Przyszły rok?

I czy jest jakaś odpowiedź dot. parkingu w Choszczówce?

Na mapce, którą Pan wrzucił:
Obrazek
Część przyszłego parkingu po lewej stronie jest zaznaczona na czerwono. Czy jego część nie przebiega przez ulicę łączącą ulicę Klasyków z ul. Szynową (kolor zaznaczony na niebiesko)?

Dziękuję i pozdrawiam


Budowa parkingu strategicznego w systemie „Parkuj i Jedź” „Żerań – PKP”, przy przystanku osobowym PKP Warszawa Żerań
Warszawa, dnia 17.09.2012

OŚ-IV-UII.6220.97.2012.JFI
Nr pisma w sprawie: 15


ZAWIADOMIENIE

Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227, z późn. zm.) oraz z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), zawiadamiam, że w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie parkingu strategicznego w systemie „Parkuj i Jedź” (Park & Ride) „Żerań – PKP”, przy przystanku osobowym PKP Warszawa Żerań, na działkach ew. nr 44/5, 19/11, 37, 51/3, obręb 4-07-01, w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy:
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie, postanowieniem z dnia 31 sierpnia 2012r., znak: WOOŚ-II.4240.1029.2012.EW, wyraził opinię o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedmiotowego przedsięwzięcia; dane o ww. postanowieniu zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie (http://www.ekokarty.pl/wykaz/rdos-warszawa).
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Biura Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy, Plac Starynkiewicza 7/9, pok. nr 414, w godzinach pracy Urzędu tj.: od poniedziałku do piątku, w godz. 08.00 – 16.00.


Z up. Prezydenta m.st. Warszawy
Jacek Lolo
Naczelnik
Wydziału Uzgodnień Inwestycyjnych
i Ochrony Powietrza Biura Ochrony Środowiska

ODPOWIEDZ