MPK Lublin pisze:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na:
"Dostawę 5 sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich, zasilanych sprężonym gazem ziemnym"
W postępowaniu nie obowiązują przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Lublin Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 25.
Adres do korespondencji: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 25.
Kontakt pod numerami: tel. (0-81) 750-41-08, fax: (0-81) 525-42-26.
Godziny urzędowania: w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00.
Określenie sposobu uzyskania "Instrukcji dla oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia":
Instrukcję można pobrać w pokoju nr 51 lub pokoju nr 54 budynku administracyjnego Zamawiającego (na II piętrze), tzn. w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 25; otrzymać listem pocztowym lub pocztą elektroniczną. Instrukcja przekazywana jest nieodpłatnie. Wniosek o przesłanie dokumentów musi zostać złożony na piśmie lub za pośrednictwem faxu.
Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych autobusów miejskich, zasilanych sprężonym gazem ziemnym. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w "Instrukcji dla oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia"
Termin wykonania zamówienia:
Ostateczny termin realizacji niniejszego zamówienia, tj. dostawy wszystkich 5 sztuk autobusów, zostaje określony na dzień 30.09.2006r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w "Instrukcji dla oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia" Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa wyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w "Instrukcji dla oferentów ubiegających się o udzielenie zamówienia"
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający dokona wyboru oferty najbardziej korzystnej ekonomicznie pod względem kryteriów określonych, tak jak poniżej:
1. Cena autobusów (koszt) - 65%
2. Warunki techniczne - 30%
3. Warunki gwarancji i serwisu - 5%
Miejsce i termin składania ofert:
oferty należy składać w budynku administracyjnym MPK Lublin Sp. z o. o. w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 25, w pokoju nr 54 - Sekretariat (II piętro) lub przesłać na adres korespondencyjny Przedsiębiorstwa: MPK Lublin Sp. z o.o., Al. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, w terminie do dnia: 20.04.2006r. do godziny 12:00 (liczy się data wpływu oferty do MPK).
Miejsce i termin otwarcia ofert:
Budynek administracyjny MPK Lublin Sp. z o.o. w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 25, pokój nr 50 - Sala Konferencyjna, dnia 20.04.2006r. o godzinie 12:30.
Termin związania ofertą: 60 dni.
[Lublin] KupiÄ wreszcie nowy tabor?
Moderator: JacekM
Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale...
15/12/2005-12/7/2019
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Symaptycznie by było jakby doszło do zakupu. Czyżby Jelcz
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Bo już się bałem.TLG pisze:MAN Lion's City
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Jelcz odpada jak na razie. Nie są przygotowani do instalacji innego silnika niż MAN do autobusów Vecto z tego co wiem. A MAN nałożył embargo na sprzedaż swoich silników innym producentom. Specyfikacji przetargu nie widziałem jak na razie, ale w sobote będe w Lublinie, wszystkiego sie dowiem o czym niezwłocznie poinformuje.
15/12/2005-12/7/2019
Oj dzieje sie, dzieje. Mają bardzo ambitne plany zakupowe. Patrząc na te szroty i "chorobe" przywaciarską, toczącą lubelski transport miejski troche trudno w to uwierzyć, ale wiadomo, że złożyli wnioski o dofinansowanie ze środków unijnych przy zakupie taboru i budowy nowych tras trolejbusowych.
15/12/2005-12/7/2019
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ja osobiście bardzo się ciesze, że Lublin wreszcie zaczyna takze inwestować w trolejbusy. Szkoda, że czekali z tym ponad 10 lat.
BTW Tramlog czy pamietasz dlaczego w końcu nie wybudowano tych tras alternatywnych po przerobieniu Krakowskiego Przedmieścia na deptak
BTW Tramlog czy pamietasz dlaczego w końcu nie wybudowano tych tras alternatywnych po przerobieniu Krakowskiego Przedmieścia na deptak
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Chyba tak. Bo w końcu nie wybudowanie wówczas tych tras alternatywnych zapoczątkowało kryzys lubelskich trolejbusów
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Kurier Lubelski pisze:
LUBLIN
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne musiało wczoraj po raz kolejny unieważnić przetarg na zakup pierwszych pięciu autobusów na gaz CNG, czyli metan. Pojazdy te, powszechnie stosowane w największych aglomeracjach europejskich, miały stopniowo zastąpić kopcące wraki, które teraz jeżdżą po centrum Lublina. Póki co tak się nie stanie.
W czwartek komisja MPK otworzyła koperty z ofertami. Było ich cztery: MAN, Jelcz, Kapena, Solaris. Najwyższą cenę wystawił MAN – ok. 889 tys. zł za autobus, a najniższą Kapena z 819,5 tys. zł za sztukę.
Stanisław Wojnarowicz, rzecznik prasowy MPK, unieważnienie przetargu oficjalnie tłumaczy tym, że oferty przedstawione przez producentów autobusów na gaz przekroczyły kwotę 4 mln zł, a tyle zapisano w budżecie firmy na zakup nowych pojazdów CNG.
Kurier nieoficjalnie ustalilił, że wśród startujących firm pojawiły się zarzuty, że zasady przetargu faworyzowały jednego z producentów. Wątpliwości budził też fakt, że MPK przetarg ogłosiło tylko na swojej stronie internetowej, zastrzegając, że jest to licytacja poza ustawą o zamówieniach publicznych. Tymczasem przetarg dotyczy kwot powyżej 400 tys. euro, a lubelski przewoźnik ma 100-procentowy udział władz miasta, więc powinien podlegać tej ustawie.
– Naszym zdaniem ustawa dopuszcza taką możliwość i z niej skorzystaliśmy – tłumaczy Stanisław Wojnarowicz.
Kiedy będzie następny przetarg na autobusy na gaz, w tej chwili nie wiadomo. Tymczasem Zakład Gazowniczy w Lublinie buduje już stację, w której nowe miejskie autobusy miałyby tankować bardzo tanie ekologiczne paliwo. Powstaje ona przy rozdzielni gazu przy al. Witosa i ruszy we wrześniu. Termin uruchomienia wybrano tak, by zsynchronizować pracę stacji z pojawieniem się na ulicach autobusów MPK napędzanych paliwem CNG.
– Wiadomość o unieważnieniu przetargu nie jest dla nas szczęśliwa. Miejski przewoźnik miał być jednym z naszych ważnych klientów. Na szczęście oprócz MPK mamy też innych potencjalnych klientów. Podpisałem listy intencyjne m.in. z PKS i Lubelską Korporacją Komunikacyjną. Dlatego stację oddamy w terminie – mówi Bolesław Staniszewski, dyrektor Zakładu Gazowniczego w Lublinie.
Nowym rodzajem paliwa interesują się też przewoźnicy prywatni. Niewykluczone więc, że pierwsze lubelskie autobusy komunikacji miejskiej napędzane metanem będą jeździły właśnie w ich barwach, a nie MPK.
15/12/2005-12/7/2019
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 11 maja 2006, 21:26
- Lokalizacja: Lublin & Warszawa
- Kontakt:
Samorząd zapomniał o trolejbusach.R-11 Kleszczowa pisze:BTW Tramlog czy pamietasz dlaczego w końcu nie wybudowano tych tras alternatywnych po przerobieniu Krakowskiego Przedmieścia na deptak
Specyfikacji nie można zmienić w trakcie przetargu.8315 pisze:unieważnić przetarg bo koszt autobusów przekorczył ilość zarezerwowanych pieniędzy. To jak tak to niech zrobią przetarg na 4 autobusy. Ale to jest takie trudne zmienić cyfrę
W obecnej sytuacji spodziewałbym się zakupu autobusów używanych zasilanych CNG z puli środków przeznaczonej poprzednio na przetarg.