Rozbudowa pętli Stegny

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 kwie 2006, 13:02

Myślalem że ZTM zrezygnował z przebudowy pętli Stegny. Wcześniej mówiono o remoncie wraz z pętlą Targówek. A tu sprawa powraca:
ZTM w dziale >przetargi< pisze: Budowa pętli autobusowej Stegny przy ulicy Bonifacego w Warszawie
Warszawa, dnia 05.04.2006 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
przetarg nieograniczony na budowę pętli autobusowej „Stegny” przy ulicy Bonifacego w Warszawie wraz z remontem ulicy Bonifacego
(...)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na budowę pętli autobusowej „Stegny” przy ulicy Bonifacego w Warszawie wraz z remontem ulicy Bonifacego
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie rozbudowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie pętli autobusowej przy ul. Bonifacego w Warszawie oraz wykonanie remontu ul. Bonifacego z uzgodnieniem niezbędnych rzędnych wysokościowych, na podstawie Projektów, stanowiących załączniki SIWZ.
(...)
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: do 20 listopada 2006 r.;
No to może jednak wydłużą to E-1 do Wilanowskiej, przynajmniej czasowo :-k . A jak rozkopią Bonifacego... Ciekawe objazdy mogą być.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25415
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2006, 14:00

To zalęzy jak bardzo będą pętlę rozbudowywać. Ale o ulicę bym się nie martwił, bo jest dość szeroka i jakoś przecisnąć się zawsze będzie można. Pozostaje tylko kwestia 187, 501 i E-1.
PS. Czy znane są zakładane efekty rozbudowy? Ile stanowisk, układ itp.?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 kwie 2006, 14:08

http://www.ztm.waw.pl/przetargi.php
Ale chyba nie ma tam podanych tych informacji. Albo nie znalazłem w tym biurokratycznym bełkocie.

Nadal też nie widzę za bardzo sensu w rozbudowie. Kończyć tam mogą linie które raczej łączą centrum ze Stegnami/Sadybą. A tych chyba już nie przybędzie... Bo jeśli już to do rozbudowującego się Wilanowa... Może coś lokalnie krążącego przez Śródziemnomorską :-k :?:

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 11 kwie 2006, 15:04

pawcio pisze:Pozostaje tylko kwestia 187, 501 i E-1.
hmm wrzuciłbym je np. na najbliższe petle w okolicy na tymczasowo np. Sadyba bądź Wilanów
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25415
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2006, 15:06

Sadyba i Wilanów, to akurat mają mało miejsca. Ja bym proponował 187 na Siekierki (przez Sadybę), E-1 na Wilanowską, a 501? Może kryterium Sobieskiego-Wilanowska-Bonifacego?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 11 kwie 2006, 15:11

pawcio pisze:Sadyba i Wilanów, to akurat mają mało miejsca.
tak wiem, nie maiłem na myśli tego aby wszystkie powiedzmy wsadzać na jedną pętlę

myślę że np na Sadybie by się gdzieś wygospodarowalo miejsce dla jednej dodatkowej linii
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25415
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2006, 15:15

Już prędzej na Wilanowie. Na Sadybie są dwa perony. Jeden okupuje 189, co załatwia kwestię, a na drugim gnieżdżą się 131 i 172. Nawet 164 i 163 parkują w zatoce przy ulicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 11 kwie 2006, 18:35

Na Wilanowie przy ekspedycji mozna próbować wciskać, tam przeważnie jest wolne miejsce.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 kwie 2006, 20:17

A tak wógóle to w Warszawie pętla Stegny jest przy ulicy św. Bonifacego.

Co do zmian tras:
E-1 na Wilanowską :dance: :!:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 11 kwie 2006, 22:38

R-11 Kleszczowa pisze:A tak wógóle to w Warszawie pętla Stegny jest przy ulicy św. Bonifacego.

Co do zmian tras:
E-1 na Wilanowską :dance: :!:
Bonifacego to Bonifacego - nie znam świętego i nie mam nic przeciw ale nikt nie nazywa tej ulicy pełną nazwą, ot co :>

Co do zmian, to akurat E-1 z tej trójki, której by dotknął objazd jest najmniej przydatne na Wilanowską, bo kursuje najrzadziej...

Ciekaw jestem co oni dokłądnie chcą z tą pętlą zrobić ? Czy może wynieść autobusy z zatok czy coś innego, bo nie bardzo widzę potrzebę jakichkolwiek zmian, nawet nawierzchnia nie jest w opłakanym stanie :) ...

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7771
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 kwie 2006, 22:40

Brzydal pisze:Co do zmian, to akurat E-1 z tej trójki, której by dotknął objazd jest najmniej przydatne na Wilanowską, bo kursuje najrzadziej...

najczęściej
ale za to tylko w szczycie...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5298
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 kwie 2006, 0:37

Zabieranie E-1 z okolic pętli mija się z celem. Jeśli tylko Bonifacego będzie przejezdne, to linia powinna tamtędy kursować.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 12 kwie 2006, 3:59

TGM pisze:Może coś lokalnie krążącego przez Śródziemnomorską
Przydałoby się bardzo. Bo do blokowiska przy uliczkach prostopoadłych do Śródziemnomorskiej (Capri, Kartaginy, Barcelońska, Katalońska, Marsylska, Nicejska, Korsykańska) praktycznie nie ma dojazdu (nie licząc od strony Bonifacego).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 12 kwie 2006, 9:54

Brzydal pisze:Bonifacego to Bonifacego - nie znam świętego i nie mam nic przeciw ale nikt nie nazywa tej ulicy pełną nazwą.
:arrow: W potocznym języku można przyjmować takie skróty, ale w oficjalnych dokumentach (a takim jest ogłoszenie o przetargu) byłoby warto stosować urzędowe, czyli pełne nazwy ulic. No ale to akurat drobiazg...
Jeśli chodzi o zmiany tras podczas remontu pętli, to przypuszczam, że raczej to będzie jakieś kryterium uliczne, a nie kierowanie linii do innych pętli.

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 12 kwie 2006, 11:22

Aaa, jeśli to treść oficjalnego dokumentu, to oczywiście zgoda!

Ze Śródziemnomorską jest problem, bo polityka ZTM dla takich ulic, to zwykle jedna linia co 15-30 minut. Czyli nic zauważalnego. Niemniej jednak odległość do przystanków Nałęczowska, Truskawiecka, Batumi, Stegny czy Rabarbarowa jeszcze ujdzie... Zmiany na Stegnach Południe zacząłbym od częstotliwości 519 i dziur rozkładowych E-2.

E-1 w szczycie najczęściej, ale to jest stara dyskusja, co (chyba już nie czy...) dodać do 108 ze Stegien na Wilanowską. E-1 de facto nic nie zmieni, bo w szczycie jedynym problemem jest tłok w niektórych 710.

ODPOWIEDZ