: 22 gru 2005, 23:41
Oj, KM ma mniej wspólnego z PKP niż PLK...
Fakty są takie, że droga po jakiej miała by jeździć ta linia jest bardzo często tak zakorkowana po najmniejszych opadach śniegu że samochody praktycznie stoją, a z drugiej strony jest taka niebezpieczna że osobówki mają kłopot aby się utrzymać na niej, aby nie wylądować w ponad 3 metrowych rowach (jakie są na większości długości drogi po obu jej stronach) – co dopiero autobus.Mahony2109 pisze:A jesteś pewny prawdomówności Urzędu Miasta Wołomina? Bo jakoś szczerze wątpię, żeby poszło o przepustowość drogi. Jeśli droga jest asfaltowa i przejezdna, a gmina (lub sponsor) zamierza zapłacić rynkową stawkę to nigdy nie ma problemów - przykłady z ostatnich lat: 707, 719, 720, 721...
Pzdr.
To znowu nie takie dziwne. W końcu Ząbki własnie przez 145/345 są wcielone do strefy miejskiej, więc obsługa reszty miasta przez linię podmiejską byłaby nielogiczna. A co do samego pomysłu, to słyszymy o nim od dawna, na długie miesiące przed likwidacją starego forum już miał być realizowany lada dzień. Więc, przynajmniej dla mnie jest on w kategorii "uwierzę jak zobaczę"florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
No cóż, z tego wniosek mają szansę się wyrobić w mniej więcej rok odkąd się temat pojawił, byłby swego rodzaju rekord jak na polskie warunkiflorekf pisze:No to już sprawa niestety użyję tego słowa "raczej" pewna, bo Rada Miasta już podjęła uchwałę i przeznaczyła pieniądze, a burmistrz musi przygotować drogi którymi ma iść linia.
Tak, ciekawe, czym mój dziadek będzie dojeżdżał do ogródków działkowych przy przystanku Lniana.florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
TO co proponujesz pisałem na fZTM i spotkałem się z jednoznacznymhafilip84 pisze:dyskusje czas rozpoczac... jeszcze malo nas, podmieszczan, ale zawsze cos...
na poczatek intryguje mnie takie rozwiazanie:
zostawienie przystankow w strefie podmiejskiej tak jak sa, a w momencie gdy trasa zacznie sie pokrywac z liniami miejskimi ograniczyc ilosc przystankow do minimum...
korzysci: skrocenie czasu przejazdu, a co za tym idzie mozliwosc zaoszczedzenia brygad, ktore moga zasilic peryferialne tereny stolicy, ktore stracily dostep do 7xx i 8xx... zmniejszy sie rowniez tlok w autobusach powodowany przez podjezdzajacych po pare przystankow Warszawiakow (jednym z przykladow niech bedzie wsiadanie wedkarzy na Ekspresowej do 723 i 801 i podjezdzanie do Kanalu Zeranskiego - maja do tego 101, 126, 133, 144, 152, 186)...
wady: koronny argument do podniesienia oplat dla podwarszawskich gmin, rozezlenie Warszawiakow
opinia ta jest oczywiscie bardzo subiektywna, wiec prosze o konstruktywna krytyke
, miłośników komunikacji miejskiej (nie będę pisał po nikach ) Ale ja zdecydowanie jestem za tym bo np po co 718 ma się zatrzymywać na Tużyckiej czy - a dla zasady żeby Warszawiacy mieli spokój że Marki nie dostają nic za free albo po to żeby jedna osoba mogła na każdy kurs wcisnąć guzik i zdenerwować pozostałe 150 albo i więcej jadące tym autobusem - nawet jak nie myślą o Markach to szkoda benzyny.rozezleniem Warszawiakow
ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie
ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi, wystarczy tylko nocne i podmiejskiehafilip84 pisze:ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie