Strona 3 z 264

: 22 gru 2005, 23:41
autor: bohunu
Oj, KM ma mniej wspólnego z PKP niż PLK...

: 23 gru 2005, 0:03
autor: Bastian
Pisałem w przybliżeniu :wink:

: 25 gru 2005, 17:18
autor: Frencher
Mahony2109 pisze:A jesteś pewny prawdomówności Urzędu Miasta Wołomina? Bo jakoś szczerze wątpię, żeby poszło o przepustowość drogi. Jeśli droga jest asfaltowa i przejezdna, a gmina (lub sponsor) zamierza zapłacić rynkową stawkę to nigdy nie ma problemów - przykłady z ostatnich lat: 707, 719, 720, 721...

Pzdr.
Fakty są takie, że droga po jakiej miała by jeździć ta linia jest bardzo często tak zakorkowana po najmniejszych opadach śniegu że samochody praktycznie stoją, a z drugiej strony jest taka niebezpieczna że osobówki mają kłopot aby się utrzymać na niej, aby nie wylądować w ponad 3 metrowych rowach (jakie są na większości długości drogi po obu jej stronach) – co dopiero autobus.

: 25 gru 2005, 23:55
autor: florekf
A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).

: 26 gru 2005, 0:18
autor: Mahony2109
florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
To znowu nie takie dziwne. W końcu Ząbki własnie przez 145/345 są wcielone do strefy miejskiej, więc obsługa reszty miasta przez linię podmiejską byłaby nielogiczna. A co do samego pomysłu, to słyszymy o nim od dawna, na długie miesiące przed likwidacją starego forum już miał być realizowany lada dzień. Więc, przynajmniej dla mnie jest on w kategorii "uwierzę jak zobaczę" :-D

Pzdr.

: 26 gru 2005, 0:20
autor: florekf
No to już sprawa niestety użyję tego słowa "raczej" pewna, bo Rada Miasta już podjęła uchwałę i przeznaczyła pieniądze, a burmistrz musi przygotować drogi którymi ma iść linia.

: 26 gru 2005, 0:30
autor: Mahony2109
florekf pisze:No to już sprawa niestety użyję tego słowa "raczej" pewna, bo Rada Miasta już podjęła uchwałę i przeznaczyła pieniądze, a burmistrz musi przygotować drogi którymi ma iść linia.
No cóż, z tego wniosek mają szansę się wyrobić w mniej więcej rok odkąd się temat pojawił, byłby swego rodzaju rekord jak na polskie warunki :-D

Pzdr.

: 26 gru 2005, 8:22
autor: DjMc
proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)

: 26 gru 2005, 9:42
autor: michael112
florekf pisze:A tak przy okazji wspomnę, że niedługo (w zależności od przeprowadzenia niezbędnych czynności przez samorząd) linia 170 będzie miała trasę CHOMICZÓWKA-.......Janowiecka-ZĄBKI:Warszawska- Ks Skorupki-Orla- 3 Maja- Piłsudskiego-Warszawska. Będzie to chyba pierwszy taki przypadek(nie licząc linii jeżdżacych do M1 oraz 145 i 345-miejskie podmiejskie z przymusu).
Tak, ciekawe, czym mój dziadek będzie dojeżdżał do ogródków działkowych przy przystanku Lniana.

: 26 gru 2005, 19:35
autor: JacekM
nie wiem jak wyobrażacie sobie taką zmianę? Co na Targówek przemysłowy? Czemu rozwalać częstotliwość spóźnieniami dobrej linii? Czy solówki dla Ząbek to za mało? Czy przegub na Chomiki to za dużo?

: 26 gru 2005, 19:56
autor: Ikarus 5780
hafilip84 pisze:dyskusje czas rozpoczac... jeszcze malo nas, podmieszczan, ale zawsze cos...

na poczatek intryguje mnie takie rozwiazanie:
zostawienie przystankow w strefie podmiejskiej tak jak sa, a w momencie gdy trasa zacznie sie pokrywac z liniami miejskimi ograniczyc ilosc przystankow do minimum...
:arrow: korzysci: skrocenie czasu przejazdu, a co za tym idzie mozliwosc zaoszczedzenia brygad, ktore moga zasilic peryferialne tereny stolicy, ktore stracily dostep do 7xx i 8xx... zmniejszy sie rowniez tlok w autobusach powodowany przez podjezdzajacych po pare przystankow Warszawiakow (jednym z przykladow niech bedzie wsiadanie wedkarzy na Ekspresowej do 723 i 801 i podjezdzanie do Kanalu Zeranskiego - maja do tego 101, 126, 133, 144, 152, 186)...
:arrow: wady: koronny argument do podniesienia oplat dla podwarszawskich gmin, rozezlenie Warszawiakow

opinia ta jest oczywiscie bardzo subiektywna, wiec prosze o konstruktywna krytyke :)
TO co proponujesz pisałem na fZTM i spotkałem się z jednoznacznym
rozezleniem Warszawiakow
, miłośników komunikacji miejskiej (nie będę pisał po nikach :P ) Ale ja zdecydowanie jestem za tym bo np po co 718 ma się zatrzymywać na Tużyckiej czy - a dla zasady żeby Warszawiacy mieli spokój że Marki nie dostają nic za free albo po to żeby jedna osoba mogła na każdy kurs wcisnąć guzik i zdenerwować pozostałe 150 albo i więcej jadące tym autobusem - nawet jak nie myślą o Markach to szkoda benzyny.

: 26 gru 2005, 20:29
autor: Krzysiek_S
702 będzie jeżdzić w 2006 roku:
www.linia.com.pl/public/article.php?1-6535-0

: 26 gru 2005, 22:17
autor: Kleszczu
Fajne zdjęcie dali do tego artykułu :wink: =D>

R-5 wiecznie żywa

: 27 gru 2005, 0:31
autor: hafilip84
DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)
ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?

: 27 gru 2005, 7:17
autor: DjMc
hafilip84 pisze:
DjMc pisze:proponuje zrobic jak na liniach nocnych wszystkie przystanki na zadanie :)
ja tak proponuje zrobic ze wszystkimi liniami, ale nikt mnie nie slucha... nawet w TW daloby sie zrobic przystanki nie tyle na zadanie co warunkowe, ale przeciez niedasie :?
ee nie, nie potrzeba, tylko zamieszanie sie zrobi, wystarczy tylko nocne i podmiejskie