Z ciekawości - zastanawiam się, jaki to procent wszystkich tramwajów, które tamtędy będą jeździć. No i jakoś mam wrażenie, że całkiem nikły...Na przebudowaną trasę w Al. Jerozolimskich wyruszy 15 niskopodłogowych wagonów, które miasto zamówiło w bydgoskiej Pesie.
Stan techniczny taboru TramwajĂłw Warszawskich
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36633
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Procentowo na pewno, w liczbie bezwględnej też, ale policzmy jednak także i nowoczesne wysokopodłogowce na naszą korzyść.
Poza tym, powiedzmy sobie szczerze - w Wawie 9x% środków inwestycyjnych na transport zbiorowy pochłania przewożące 10% pasażerów metro
Poza tym, powiedzmy sobie szczerze - w Wawie 9x% środków inwestycyjnych na transport zbiorowy pochłania przewożące 10% pasażerów metro
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nowoczesne wysokopodłogowce? Rozumiesz przez to bulwy i wyrób tramwajopodobny Cegielskiego? Ja jednak sądzę, że jesteśmy daleko w tyle za Krakowem. Oni już nie mają 102Na, podczas gdy 13N są głównym składnikiem naszego taboru, a są też starsze.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36633
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No tak, ale z tego by wynikało, że po podniesieniu przystanków do znakomitej większości wagonów będzie się tam wsiadało w dół...inż. Glonojad pisze:Procentowo na pewno, w liczbie bezwględnej też, ale policzmy jednak także i nowoczesne wysokopodłogowce na naszą korzyść.
A wyobraź sobie, że nie mam tego metru za złe. Po prostu trzeba je zbudować i koniec. Jeśli już, to bym miał pretensje do szeroko pojętych rządzących, że nie buduje się go szybko i sprawnie, co by wyraźnie zmniejszyło sumę wydatków...Poza tym, powiedzmy sobie szczerze - w Wawie 9x% środków inwestycyjnych na transport zbiorowy pochłania przewożące 10% pasażerów metro
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
@Bastian: A ja owszem, mam, chociaż nie do metra, lecz do rządzących. Bo reszta miasta się dzięki temu przesiada do samochodów w tempie katastrofalnym, o przedmieściach, które osiągnęły już zachodni "modal split" nie wspomnę.
To są właśnie skutki koncentrowania środków w jednym korytarzu, w jednym środku transportu.
A jaki jest poziom dolnego stopnia w 13N/105N*? Dlaczego niby w dół?
@jacek2357: 102 w Krakowie nie jeżdżą, ale jeżdżą za to równie "wygodne" dla pasażera austriackie szroty.
To są właśnie skutki koncentrowania środków w jednym korytarzu, w jednym środku transportu.
A jaki jest poziom dolnego stopnia w 13N/105N*? Dlaczego niby w dół?
@jacek2357: 102 w Krakowie nie jeżdżą, ale jeżdżą za to równie "wygodne" dla pasażera austriackie szroty.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
I tu się nie zgodzę, choć wygodność jest rzeczą dla każdego innego, bo ja wyżej cenie sobie komfort jazdy właśnie tymi szrotami niż częścią krakowskich 105N - jeśli nie ma tłoku.inż. Glonojad pisze:@jacek2357: 102 w Krakowie nie jeżdżą, ale jeżdżą za to równie "wygodne" dla pasażera austriackie szroty.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Oczywiście, komfort jest względny ale można zastosować kwantyl niechby i 85% - i już wówczas takie 13N za wygodne nie ujdą. A sądzę, ze i te używańce też.
Natomiast powrócę do kwestii 105N2k i 123N - to są nowoczesne wysokopdłogowce, o niskiej awaryjności i - pomijając wysokość podłogi - wygodne dla pasażera. I ciche. Austriackie używańce nijak tego nie równoważą MSZ.
Natomiast powrócę do kwestii 105N2k i 123N - to są nowoczesne wysokopdłogowce, o niskiej awaryjności i - pomijając wysokość podłogi - wygodne dla pasażera. I ciche. Austriackie używańce nijak tego nie równoważą MSZ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No a to nie są nowoczesne? Bulwy mają raptem 5 lat, a komfort jazdy nie jest zły, nie ma co narzekać. Jesteśmy może i w tyle, ale mamy "trochę" większe torowisko, więcej wagonów i metro, więc... Nie byłbym taki krytyczny.jacek2357 pisze:Nowoczesne wysokopodłogowce? Rozumiesz przez to bulwy i wyrób tramwajopodobny Cegielskiego? Ja jednak sądzę, że jesteśmy daleko w tyle za Krakowem. Oni już nie mają 102Na, podczas gdy 13N są głównym składnikiem naszego taboru, a są też starsze.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Nie negowałem nowoczesności, lecz zwróciłem uwagę na oksymoron, którym dla mnie jest stwierdzenie nowoczesne wysokopodłogowce.inż. Glonojad pisze:Natomiast powrócę do kwestii 105N2k i 123N - to są nowoczesne wysokopdłogowce
Austriackie też są cicheinż. Glonojad pisze:I ciche. Austriackie używańce nijak tego nie równoważą MSZ.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie twierdziłem, że tylko o cichość chodzi. Proszę o niemanipulowaniejacek2357 pisze:Austriackie też są cicheinż. Glonojad pisze:I ciche. Austriackie używańce nijak tego nie równoważą MSZ.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to dlaczego?fraktal pisze:Ale sytuacja taborowa Tramwajów Warszawskich wydaje się być jeszcze gorsza niż MZA....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.