Strona 1 z 3

: 22 kwie 2006, 16:54
autor: Jarek
pawcio pisze:To nie ma być połączenie tych dwóch punktów miasta, ale domknięcie linii obwodowych od południowego wschodu.
Szkoda, że nie ma pętli autobusowej na Gocławku. Ciągnięcie takiej linii do Wiatraka może nie jest najszczęśliwszym pomysłem. A może jeszcze bardziej szkoda, ze nie ma dużej pętli autobusowo-tramwajowej w węźle Płowiecka (podobnie jak na Żeraniu FSO).

: 22 kwie 2006, 18:02
autor: Bastian
Jarek pisze:A może jeszcze bardziej szkoda, ze nie ma dużej pętli autobusowo-tramwajowej w węźle Płowiecka
Tu się w pełni zgadzam. A przede wszystkim koniecznie by tam trzeba było tramwaj podciągnąć.

: 22 kwie 2006, 21:30
autor: Petroniusz
Bastian pisze:Tu się w pełni zgadzam. A przede wszystkim koniecznie by tam trzeba było tramwaj podciągnąć.
Fakt, że to by było niegłupie posunięcie. Zriboć tam węzeł w celu odciążenia Wiatracznej, a i można wtedy uzyskać wiele cennych brygad i zrobić wreszcie dworzec przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia.

: 22 kwie 2006, 21:39
autor: Krzysiek_S
Tylko że nie ma tam miejsca na taki dworzec,chyba żeby wykupić ten komis i sąsiednie grunty wraz z budynkami,aby nowa pętla opierała się na ulicach Lotnicza /Ostrobramska/Płowiecka.

: 22 kwie 2006, 21:46
autor: Petroniusz
Ja myślę, że przede wszystki trzeba chcieć coś takiego zrobić. Ale podejrzewam, że nasi włodarze nawet na to nie wpadli. Może kiedyś nadrobią te zaległości. Na razie kombinują z Marymontem, ale dla mnie to trochę nez sensu. Przy Słodowcu było by ciut praktyczniejsze. Ale to temat do innego wątku, więc go kończę.

: 22 kwie 2006, 22:01
autor: Krzysiek_S
Jak w temacie.
Czy powinna powstać pętla autobusowo-tramwajowa przy węźle Marsa?
Wymagało by to przebudowy ulicy Grochowskiej i Płowieckiej ,znalezienie lokalizacji dla pętli.Według mnie między ulicą Lotniczą/Ostrobramską/Płowiecka.
Wykup komisu i gruntów w tym trójkącie wraz z budynkami.
Poprowadzenie torów tramwajowych od obecnej pętli do nowej .
A jak wy myślicie.?

Ankieta została dołączona do tego postu (B.)

: 22 kwie 2006, 22:05
autor: JacekM
Oczywiaście :mrgreen: Będzie można wyprowadzić część linii z Wiatracznej. Choć sądzę że taka przebudowa powinna być połączona z modernizacją Gocławek - Banacha. A temat IMHO na infrastrukturę :)

: 22 kwie 2006, 22:53
autor: Jarek
Petroniusz pisze:akt, że to by było niegłupie posunięcie. Zriboć tam węzeł w celu odciążenia Wiatracznej, a i można wtedy uzyskać wiele cennych brygad i zrobić wreszcie dworzec przesiadkowy z prawdziwego zdarzenia.
Gdyby w przyszłości chcieć pod Warszawę podczepić Sulejówek - tym bardziej. Inaczej najlepszy duży węzeł przesiadkowy będzie przy Wiatraku, trochę za daleko.

Przy okazji można by się pokusić o linię ekspresową:
Płowiecka ----- Rozdroże ----- Metro Politechnika

: 23 kwie 2006, 0:26
autor: TGM
Niby tak... Ja bym gdzieś w okolicy PKP W-wa Gocławek umiieścił aby i do pociągu blisko było... Ale z durgiej strony... Po co? I tak każde zadupie będzie chciało autobus conajmniej do DC bo "przeca my Warszawa. Wieeeeeelka Warszawa. I żadne lokalne dowózki nas nie interesują".

: 23 kwie 2006, 0:53
autor: Bastian
Krzysztof Sokołowski pisze:Tylko że nie ma tam miejsca na taki dworzec,chyba żeby wykupić ten komis i sąsiednie grunty wraz z budynkami,aby nowa pętla opierała się na ulicach Lotnicza /Ostrobramska/Płowiecka.
To wygląda niegłupio.

: 23 kwie 2006, 0:56
autor: Petroniusz
Przy dobrze zorganizowanym systemie można zrobić punkt przesiadkowy i myślę, że ludzie by z niego korzystali. Można ograniczyć wtedy linie typu 502, czy 514, na Trasie Łazienkowskiej, a zamiast nich dać stałą ekspresówkę do Centrum. Dla pasażerów byłaby to możliwość skrócenia czasu przejazdu. A dla pasażerów dosiadających się już na TŁ dać jakąś pięćsetkę, która by obsługiwała te przystanki.

Ale szkoda tylko, że to mówienie jest tylko w sferze marzeń o odległej przyszłości, gdy Aglomeracja Warszawska będzie miała spójny system złożony z SKM, autobusów, tramwajów i metra. Bo problem polega na tym, że Warszawa się powiększa i rozwija, a system za tym nie nadąża.

Co do przesunięcia tego punktu w stronę stacji kolejowej, to myślę, że dojazd do Centrum z linii otwockiej pociągi zapewnią. Do Wiatraka jest z kolei 521. Poza tym nie będzie można usunąć wszystkich połączeń autobusowych w relacji Płowiecka - Wiatraczna, a możliwość dojazdu zapewnią tam również częste tramwaje. Nie zapominajmy, że z Gocławka są dwie linie co 5 minut w szczycie.

: 23 kwie 2006, 10:27
autor: cub
nie bo po co.


w takich miejscach nie powinno byc pętli autobusowych bo robią korki :!:

i proszę o niekasowanie moich postów :sad:

: 23 kwie 2006, 10:29
autor: Bastian
cub pisze:proszę o niekasowanie moich postów
To zależy tylko i wyłącznie od ich poziomu. Na razie jest denny.

: 23 kwie 2006, 10:45
autor: Brzydal
Masz w podpisie "nie dzieciom neo", to nie karm trolla i nawet nie odpisuj, chyba, że na PW :))

A co do pytania w ankiecie, to mi się marzy nawet więcej. Pętla tak, ale obok tej pętli końcowa (?) stacja trzeciej linii metra. Tak jak jest na Wilanowskiej. I byłaby to oczywiście ta linia przez Goclaw, z tym że nie przez Podskarbińską, a przez Gocław, Saską Kępę i Rondo Waszyngtona do stacji przesiadkowej na drugą linię przy Porcie Praskim!

: 23 kwie 2006, 11:07
autor: Colony
Zdecydowanie popieram. =D>