Lazurowa - al. 4 Czerwca 1989

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 10 wrz 2009, 18:19

Telewizyjny Kurier Warszawski twierdzi że miasto wybuduje CAŁY I etap od Węzła TSW z Jerozolimskimi do Węzła Nowolazurowej z Połczyńską.

Czy to prawda ?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 wrz 2009, 19:06

Jest to wysoce prawdopodobne, bo ta trasa dostała pieniądze unijne przesunięte z I części wschodniego odcinka śródmiejskiego fragmentu systemu obwodnic.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 10 wrz 2009, 19:38

Lipa. Radni dostaną projekt zmian w WPI zakładający budowę NowoLazurowej od węzła "Salomea" do Posagu 7 Panien. Dalej ruch pójdzie wiaduktem w ciągu Gierdziejowskiego - Mory budowanym przez GDDKiA w ramach S8
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 wrz 2009, 23:04

Dobre i to, chociaż mnie się podpięcie do węzła Salomea wcale, ale to wcale nie podoba. Powinien być przejazd bez możliwości wjazdu (ew. z częścią relacji do Alei Jerozolimskich, ale już nie od Wolicy!) dopięty do Jutrzenki i dalej do 17 stycznia X Grójeckiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36637
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 wrz 2009, 23:06

Al. Krakowskiej! :idea:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 11 wrz 2009, 8:49

Pozytywne wiesci ( choc obawiam sie, ze jeszcze moze sie to ze 3 razy zmienic).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36637
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2009, 9:22

http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,9519 ... ntrum.html
Dwa razy szybciej z Ursusa do centrum
Jarosław Osowski
2009-09-11, ostatnia aktualizacja 2009-09-10 23:16


Radość w Ursusie po decyzji ratusza o przyznaniu 185 mln zł na budowę ul. Nowolazurowej. Dzięki niej czas przejazdu z tej dzielnicy do Śródmieścia skróci się o połowę. W zamian nie będzie jednak m.in. nowych ulic wokół Stadionu Narodowego na Pradze.

Profesjonalne badania na temat arterii łączącej Włochy i Ursus z Bemowem prezentowała wczoraj firma Ebejot. W ostatnich latach zbudowała większość nowych bloków w Ursusie. To osiedla z 3,5 tys. mieszkań głównie w południowej części dzielnicy, w Skoroszach. - Korki mamy coraz dłuższe, wydostać się rano z Ursusa i wrócić wieczorem to dla nas główny problem - mówił prezes Ebejotu Andrzej Jaczewski.

Czas warty 150 mln zł

Obliczenia przygotowało Biuro Planowania Rozwoju Warszawy - Już dziś mamy paraliż komunikacyjny Włoch i Ursusa, a będzie jeszcze gorzej, bo według prognoz liczba mieszkańców w tych dzielnicach wzrośnie do 2015 r. o połowę - powiedział Zbigniew Ujazdowski z BPRW. Jego zdaniem, nie licząc Tarchomina, gdzie trwa już budowa mostu Północnego, Ursus ma najgorszy spośród 18 dzielnic dojazd do centrum. - Przepustowość Al. Jerozolimskich została przekroczona. Kierowcy desperacko przedzierają się skrótami z betonowych płyt albo czekają nawet 10 min. na otwarcie szlabanu na przejeździe kolejowym w Gołąbkach - dzielił się obserwacjami, które BPRW przez dwa miesiące prowadziło w porannym szczycie.

- Mamy dość stania w korkach w tunelach na Dźwigowej! Na codzienne dojazdy na Bielany tracę nawet trzy godziny - oblicza Jacek Kosobucki ze społecznego komitetu, który popiera budowę nowego wyjazdu z Ursusa i Włoch. Zbigniew Ujazdowski oblicza, że nowa arteria to dla mieszkańców Skoroszy aż 150 mln zł oszczędności rocznie. Tyle warty jest ich czas, który tracą w korkach, bo brakuje przedłużenia ul. Lazurowej wzdłuż granicy między Włochami a Ursusem od Połczyńskiej na Bemowie do Al. Jerozolimskich.

Na zachodzie będą zmiany

Do niedawna miasto rezerwowało na tę trasę 12 mln zł. Dopiero w tym tygodniu zdecydowało o przyznaniu 185 mln zł. Jest szansa, że przekaże je Unia Europejska. Powinno to wystarczyć na pierwszy odcinek nowej, dwujezdniowej ulicy od Al. Jerozolimskich do ul. Posag 7 Panien na terenie dawnej fabryki traktorów. Dzięki niedawnemu porozumieniu ratusza z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad tędy kierowcy przejadą do ul. Gierdziejowskiego przedłużonej do Połczyńskiej przez dodatkowy wiadukt nad budowaną właśnie trasą ekspresową S8. Wczoraj Mieczysław Reksnis, dyrektor miejskiego biura komunikacji i drogownictwa, powiedział "Gazecie", że od razu powstałby też bezkolizyjny węzeł ul. Nowolazurowej z Al. Jerozolimskimi i planowaną przez GDDKiA nową wylotówką z Warszawy omijającą Raszyn i Janki.

- Stoczyliśmy wielką batalię o pieniądze na Nowolazurową. To była droga przez mękę - chwalił się wczoraj radny Michał Grodzki z PiS. Niestety, nowa trasa dla Ursusa powstanie kosztem ulic na Pradze. Według ostatnich planów przed Euro 2012 ratusz planował wytyczenie biedaobwodnicy Stadionu Narodowego od Grochowskiej przez Trasę Tysiąclecia do Kijowskiej, a po jej przedłużeniu do Zabranieckiej i Radzymińskiej. Ostatecznie pieniędzy wystarczy tylko na krótki odcinek Kijowskiej między Dworcem Wschodnim a Targówkiem Przemysłowym.

Co na to Jacek Kosobucki lobbujący za Nowolazurową? - Nie wolno zatrzymywać inwestycji szykowanej od czterech lat z powodu kryzysu. Jest już dla niej decyzja lokalizacyjna, są nawet uzgodnienia z koleją. Prace przy wiaduktach nad torami PKP można zaczynać od razu.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2009, 9:34

Fajnie ale idiotyzmem jest ten wariant oszczędnościowy czyli skierowanie ruchu na Gierdziejewskiego ](*,)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 wrz 2009, 10:22

Wręcz przeciwnie - ciąg jest 1x4 do 2x2, więc przepustowość zachowa, a może nie będzie wykorzystywany przez ruch ponadmiejski dzięki temu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36637
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2009, 10:26

Glonojad pisze:może nie będzie wykorzystywany przez ruch ponadmiejski dzięki temu
Chyba przeciwnie? :>
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 wrz 2009, 10:33

Dlaczego? Jednym z problemów Nowolazurowej jest możliwość wykorzystywania jej jako skrótu (zamiast jazdy S2 przez Konotopę). "Udziwiniony" przejazd przez Ursus Północny uantryatrakcyjni przejazd.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2009, 10:35

Glonojad pisze:Wręcz przeciwnie - ciąg jest 1x4 do 2x2, więc przepustowość zachowa, a może nie będzie wykorzystywany przez ruch ponadmiejski dzięki temu.
Ale ten wariant moim zdaniem nie odciąży w tak znaczący sposób ciągu Chrobrego - Globusowa - Dźwigowa co wariant oryginalny będący naturalnym przedłużeniem Lazurowej.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 wrz 2009, 10:44

Niby dlaczego?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 11 wrz 2009, 11:43

Glonojad pisze:Niby dlaczego?
Czysto hipotetycznie. Potrzebuję samochodem przejechać z Tesco przy Górczewskiej do ratusza Włoch czyli zasadniczo realizuję podróż Jelonki - Włochy - Okęcie (w perspektywie dalszy Mokotów). Wjadę na Lazurową i komfortowo dostaję się w rejon węzła z Trasą S-W. Hop i jestem na Łopuszańskiej. Przy wariancie minimum czas wydłuża się znacznie. Zobacz - kto z jadących Powstańców Śląskich będzie chciał tak bardzo nadrabiać drogi jadąc Połczyńską (szczególnie w powrotną drogę gdzie jest zakaz skrętu w lewo w PŚ) aż do Mor żeby dostać się drogą do Ursusa i dopiero jechać na Okęcie, Mokotów :roll:

Dalej - Skorosze też nie skorzystają - nadal będą jechać na Wolę przez Włochy bo im się zwyczajnie nie opłaci nadrabiać drogi przez Gołąbki... Zasadniczo zostaną z tym co mają :-?

Oczywiście zgadzam się, że ciąg Nowolazurowej byłby pokusą dla skracania sobie drogi tranzytowej ale to jeszcze nie znaczy, że trzeba tworzyć niedogodności dla mieszkańców...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 wrz 2009, 11:56

E tam. Czas będzie ewidentnie krótszy, mimo nadłożenia drogi - nie takie objazdy się w Warszawie realizuje w praktyce.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ