Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
khangoor
Posty: 134
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:34
Lokalizacja: otwock/wawa
Kontakt:

Post autor: khangoor » 12 sty 2006, 22:19

inż. Glonojad pisze:Arbitrzy nie znają prawa zamówień?
chyba, że te pomyłki nie były pisarskimi lub rachunkowymi. no i czy po poprawieniu TW zawiadomiło wszystkich oferentów?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26834
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2006, 7:11

Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Tweety
Posty: 157
Rejestracja: 18 gru 2005, 1:27
Lokalizacja: Warszawa-Powsin

Post autor: Tweety » 13 sty 2006, 17:06

jak przed chwilą podały "fakty" w tvn, poznańska fabryka cegielskiego może mieć problem z realizacją zamówień, brakuje bowiem ponad 200 pracowników. W Poznaniu nie ma chętnych specjalistów do pracy, więc szukają ich w całym kraju.

I co wy na to? ludzi nie ma a oni chcą nam jeszcze tramwaje budować :-?
Motorniczy Tramwajów Warszawskich

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 13 sty 2006, 17:09

Tweety pisze:jak przed chwilą podały "fakty" w tvn, poznańska fabryka cegielskiego może mieć problem z realizacją zamówień, brakuje bowiem ponad 200 pracowników. W Poznaniu nie ma chętnych specjalistów do pracy, więc szukają ich w całym kraju.

I co wy na to? ludzi nie ma a oni chcą nam jeszcze tramwaje budować :-?
W ogóle odechciewa się wszystkiego.Niech w takim razie wymieniają obudowy wszystkich parów,to przynajmniej będziemy mieli lepsze widoki i niby nowocześniejsze<vide skm ;) >
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 13 sty 2006, 23:54

inż. Glonojad pisze:Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/
Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki. Sama długość rozprawy nie jest problemem - problem stanowi natomiast wyznaczanie jej terminu

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26834
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sty 2006, 10:32

MeWa pisze:
inż. Glonojad pisze:Pewnie musiałby tą kwestię rozstrzygnąć sąd... ale ile by to trwało :/
Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki.
Własnie dlatego napisałem, że tą kwestie musiałby rozstrzgnąć sąd. Znowu nie czytasz moich postów przed odpowiadaniem na nie? :roll: :P [-X :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Adrianuos

Post autor: Adrianuos » 14 sty 2006, 11:24

Przydałoby się więcej tramwajów niskopodłogowych.Bo jest ich mało. #-o

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 sty 2006, 13:17

Adrianuos pisze:Przydałoby się więcej tramwajów niskopodłogowych.Bo jest ich mało. #-o
Wiemy to :shock:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 sty 2006, 14:54

inż. Glonojad pisze:
MeWa pisze:Glonojadzie - tutaj nie jest dyskusja o to, czy może czy nie tylko o to, czy te pomyłki były oczywiste czy też nie. W opinii UZP nie były to oczywiste pomyłki.
Własnie dlatego napisałem, że tą kwestie musiałby rozstrzgnąć sąd. Znowu nie czytasz moich postów przed odpowiadaniem na nie? :roll: :P [-X :D
we wcześniejszym poście było zapytanie, czy UZP nie zna prawa :P
a tak swoją drogą to Gazeta Wyborcza kłamie w dosyć perfidny, ale oczywisty sposób:
GW pisze:Urząd Zamówień Publicznych uznał odwołanie Fabryki Pojazdów Szynowych "Cegielski" z Poznania, której ofertę odrzuciły Tramwaje Warszawskie.
UZP potwierdził zasadność odrzucenia protestu spółki Cegielski przez TW.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 14 sty 2006, 19:00

Jak tak dalej pójdzie to TW pozistanie ostateczna możliwość zdobycia tramwajów niskopodłogowych po przez modernizację parówek. I wcale tu nie żartuje. Czechom udało się z T3 zrobić T3RN.EV to może z 13N zrobić 13N.MN?

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 14 sty 2006, 19:05

Narzekacie na parówki a jeszcze nie widziałem żeby jakaś była zdezelowana (jedyne problemy: kilka miało problem z nabraniem prędkości). Popatrzcie w GOP albo w Łodzi na 102Na. To jest dopiero trup!

Tak przy okazji-może ktoś da linki do fotek ŁADNYCH niskopodłogowych tramwajów tzn. takich które nie wyglądają tak dziwnie jak nasze.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 14 sty 2006, 19:10

Karol pisze:Popatrzcie w GOP albo w Łodzi na 102Na. To jest dopiero trup!
bo stodwóję łatwiej rozwalić :-)

[ Dodano: 2006-01-14, 19:10 ]
a w Łodzi są 102NaW (jedna) i 803N :P
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 sty 2006, 19:36

A w GOPie eNki liniowo kursują. Pozdrowienia dla pasażerów lini 38 8-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 14 sty 2006, 19:53

milej wspominam przejażdżki Tetką niż łódzką 803N
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 14 sty 2006, 19:55

Karol pisze:Narzekacie na parówki a jeszcze nie widziałem żeby jakaś była zdezelowana (jedyne problemy: kilka miało problem z nabraniem prędkości).
Po tej wypowiedzi to mam wątpliwości czy widziałeś kiedykolwiek parówki. :D
Lakier to mają owszem ładny tylko że już chyba setna warstwa. W środku też znosznie wyglądają bo inaczej miały by problem z wyjazdem na miasto ze względów prawnych.
Problem przyspieszenia jest tu najmniej istotny bo 105 mają identyczne. Za to wyposażenie to konstrukcja właściwie z lat 30-tych XX wieku. Wyminiany tu brak ogrzewania, przetwornica wirująca, przeniesienie napędu i wiele, wiele innych.

ODPOWIEDZ