[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.
Moderator: JacekM
Nowy prezes chce po prostu wykazać się przed załogą, jak chce dbać o interesy firmy. Liczy na to, że jeśli będzie więcej wykonywanych kursów, to Metro więcej na tym zarobi. Tyle tylko, że ZTM prawdopodobnie nie pójdzie na taki układ. To mniej więcej tak, jakby prezes MZA obiecał, że podwoi częstotliwość kursowania linii nocnych, tylko niech ZTM da na to pieniądze.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To już lepiej więcej wagonokm.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stawka za 1 wagonokm? A to niby z jakiej racji? Wręcz przeciwnie, im więcej wagonkm na dobę, tym jeden powinien być tańszy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36640
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A co, kilometry są wtedy dłuższe? Nie rozumiem...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26832
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wiem o co Ci chodzi, ale to i tak nie ma sensu ekonomicznego.MeWa pisze:chodzi mi o rozbudowę metra - im dłuższe metro, tym wyższa stawka.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
ma sens - więcej torów i systemów do utrzymania, więcej pracowników do obsługi linii, koszty utrzymania taboru, poboru prądu itd.inż. Glonojad pisze:Wiem o co Ci chodzi, ale to i tak nie ma sensu ekonomicznego.MeWa pisze:chodzi mi o rozbudowę metra - im dłuższe metro, tym wyższa stawka.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
W metrze nie stosuje się systemu ASDEK.
MW pisze:W dokumentacji technologicznej systemu utrzymania eksploatacyjnego wagonów metra, w części dotyczącej obsługi zestawów kolowych przytoczone są poniższe Polskie Normy:
PN-92/K-91045 Tabor kolejowy. Zestawy kolowe. Wymagania i badania.
PN-92/K-91056 Tabor kolejowy. Zarys zewętrzny obręczy i wieńców kół bezobręczowych zestawów kołowych.
PN-K-91056 / A1 j.w. ( zmiana A1).
PN-92/K-91018 Tabor kolejowy. Koła bezobręczowe. Wymagania i badania.
Ponadto przy obsłudze zestawów kolowych odpowiednie służby w metrze stosują poniższe narzędzia i systemy:
- cyfrowy profilomierz do pomiaru profilu koła;
- cyfrowy miernik geometrii koła;
- elektroniczne suwmiarki do pomiaru średnic i rozstawu kół;
- wzorcowe zestawy kołowe;
- sterowana numerycznie tokarka podtorowa do pomiaru i reprofilacji zestawów kołowych;
- system monitoringu drgań (praktycznie całodobowy system wykrywania wadliwych zestawów kołowych podczas normalnej eksploatacji pociągów metra w tunelu).
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
I czy metro w ogóle jest w stanie funkcjonować w postaci szczątkowej? Tzn. chodzi o sytuację-info o podłożeniu bomby w centrum i nagle metro nie jeździ wcale, a chyba może jeździć do Politechniki...mało prawdopodobne żeby wybuch na stacji Centrum spowodował szkody na stacji Politechnika
Chodzi o trzecią szynę tak? Nie ma możliwości włączania jej tylko na pewnym odcinu tylko od razu w całości?
Chodzi o trzecią szynę tak? Nie ma możliwości włączania jej tylko na pewnym odcinu tylko od razu w całości?
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Metro może funkcjonować w postaci szczątkowej - wielokrotnie pociągi tak jeździły. Jeśli nie ma możliwości zawracania, to uruchamiany jest ruch wahadłowy po jednym torze. Żeby nie być gołosłownym:
Przykład 1
Przykład 2 Przykład 3
Jak była bomba na Rondzie Dmowskiego, to wpierw pociągi nie zatrzymywały się na stacji Centrum, a następnie wyłączono z ruchu odcinek Świętokrzyska - Politechnika, jednak wkrótce po tym decyzją prezydenta Kaczyńskiego zamknięto całe metro. Wszystko zależy od zagrożenia i rodzaju zgłoszenia. Natomiast napięcie może być wyłączane także na pewnym odcinku.
Przykład 1
Przykład 2 Przykład 3
Jak była bomba na Rondzie Dmowskiego, to wpierw pociągi nie zatrzymywały się na stacji Centrum, a następnie wyłączono z ruchu odcinek Świętokrzyska - Politechnika, jednak wkrótce po tym decyzją prezydenta Kaczyńskiego zamknięto całe metro. Wszystko zależy od zagrożenia i rodzaju zgłoszenia. Natomiast napięcie może być wyłączane także na pewnym odcinku.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]