Remont Racławickiej

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 18 maja 2006, 22:14

Juz widac pierwsze efekty "uboczne" na odcinku Jakielska-Mołdawska powstaly wglebienia w asfalcie od stocjacych tam tirow z piaskiem (co prawa nie na calej dlugosci, ale na ok polowie). Rowniez "poszkodowana" jest druga strona jezdni Raclawickiej, poprzes utworzenie sie "gorki" z wszerakich odpadow z remontowanego odcinka.
Takze zdarzylo mi sie trzy razy, ze kierowcy niezauwazyli lub zostali nie poinformowanii, i pojechali zamiast objazdem (trzy razy linia 186) tj. Moldawska-Pruszkowska, a stala trasa Moldawska-Raclawicka, dwoch z nich poradzilo sobie poprzez objaz osiedla Raclawicka-Jasielska-Moldawska, a trzeci przypadek, dzisiejszy :) po skreceniu w Raclawicka byl w szoku i po ok 30 sek namysle postanowil sie wycofac manem 3919? i powracajac Moldawska na trase objazdu.
A tak na marginesie: nie moge sie doczekac przedluzenia Raclawickiej do Grojeckiej.

pzdr
MOBILIS Ursus

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 maja 2006, 22:26

chruscik pisze:A tak na marginesie: nie moge sie doczekac przedluzenia Raclawickiej do Grojeckiej.
Racławicka dochodzi do Grójeckiej. Tylko jezdni czasem brakuje... ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 18 maja 2006, 23:25

Na skrzyżowaniu Racławickiej z Grójecką jest nawet miejsce na skręt w lewo w stronę Okęcia. Coraz głośniej mówi się o likwidacji bazarku i wybudowaniu w jego miejscu ulicy. Parkingi wzdłuż Racławickiej też miały zostać zabrane a tym czasem miasto przedłużyło z nimi umowy na użytkowanie terenu ( i wybudowano nowy przystanek Jasielska z zatoką )
Co do objazdów autobusowych i samochodowych to bardziej wyraźnie oznaczyć się nie da !! Niestety niektórzy kierowcy jeżdżą na pamięć (zmieniono organizację ruchu) przez co wymuszają pierwszeństwo na skrzyżowaniu Korotyńskiego z Mołdawską .
Całe szczęście, że zamknięto Racławicką przed Pruszkowską to teraz kierowcy do końca zniszczą asfalt na Pruszkowskiej ;) Tylko jak można prowadzić w czasie godzin szczytu na trasie objazdowej (przez Pruszkowską) roboty drogowe i koparkami i innymi pojazdami ciężarowymi blokować ulicę która i tak już dość mocno jest zakorkowana.
Plusem remontu jest znikomy korek na Racławickiej między Mokotwem a Ochotą i na lewosrkęcie z Żwirki i Wigury w Racławicką. Żeby po remoncie ulicy tak luźno zostało :P

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 19 maja 2006, 18:31

dzidek pisze:Plusem remontu jest znikomy korek na Racławickiej między Mokotwem a Ochotą i na lewosrkęcie z Żwirki i Wigury w Racławicką. Żeby po remoncie ulicy tak luźno zostało
W brew pozora, bylo by to swietne rozwiazanie gdyby:
-Raclawicka w kierunku zwirek byla jednokierunkowa
-Pruszkowska od zwirek rowniez jedno kierunkowa (zmniejszona szerokosc jezdzni... wiec w dwa kierunki jazda jest utrudniona.)

Skrzyzowanie Zwirki i Wigury z Raclawicka:
-w tej chwili panuje tam "kretynskiski" uklad swiatel dla pieszych...
-bodajrze wydluzone jest "zielone" dla skrecajacych z Zwirek w Raclawicka
MOBILIS Ursus

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 maja 2006, 11:58

Remont Racławickiej to kpina :mad: Z ust pasażerów autobusów od wczoraj cisną się słowa krytki dla pomysłodawców modernizacji odcinka Racławickiej od Jasielskiej do Żwirki i Wigury. Prawie do samego skrzyżowania z Żwirki i Wigury mamy do dyspozycji jeden pas. dopiero przed skrzyżowaniem mamy 3 pasy. O ile kiedyś można było jechać kawałek pod prąd by wjechać na pusty pas do lewoskrętu i nie stać w korku samochodów jadących prosto Racławicką tak teraz nie da się już jechać gdyż wysoki krawężnik oddziela oba kierunki jazdy ](*,) Ulica przynajmniej od Jasielskiej powinna mieć 2 pasy ruchu (tyle będzie mieć Racławicka na odcinku Żwirki i Wigury - Wołoska) a przed skrzyżowaniem z Żwirki i Wigury trzeci pas dla skręcających w prawo.
Po modernnizacji odcinak Racławickiej o godzinie 10 rano korek ciągnął się od Mołdawskiej do samej Żwirki i Wigury :-?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 maja 2006, 12:54

dzidek pisze:O ile kiedyś można było jechać kawałek pod prąd by wjechać na pusty pas do lewoskrętu i nie stać w korku samochodów jadących prosto Racławicką tak teraz nie da się już jechać gdyż wysoki krawężnik oddziela oba kierunki jazdy ](*,)
Ojej, nie będzie można już łamać przepisów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 24 maja 2006, 16:44

co tam przepisy. Bedzie się stać w gigantycznych korkach :evil:

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 maja 2006, 20:08

dzidek pisze: O ile kiedyś można było jechać kawałek pod prąd by wjechać na pusty pas do lewoskrętu i nie stać w korku samochodów jadących prosto Racławicką tak teraz nie da się już jechać gdyż wysoki krawężnik oddziela oba kierunki jazdy ](*,)
I bardzo słusznie, że zostały jezdnie odgrodzone. To zwiększy bezpieczeństwo.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 24 maja 2006, 20:23

co tam przepisy.
:shock: #-o
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 28 maja 2006, 23:09

R-11 Kleszczowa pisze:
dzidek pisze: O ile kiedyś można było jechać kawałek pod prąd by wjechać na pusty pas do lewoskrętu i nie stać w korku samochodów jadących prosto Racławicką tak teraz nie da się już jechać gdyż wysoki krawężnik oddziela oba kierunki jazdy ](*,)
I bardzo słusznie, że zostały jezdnie odgrodzone. To zwiększy bezpieczeństwo.
myśleć o poprawie bezpieczeńśtwa to powinni na samym skrzyżowaniu a nie na ulicy Racławickiej. Na Racławickiej w miejscu gdzie teraz stoi wysoki krawężnik nie dochodziło chyba nigdy do wypadków!!

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 maja 2006, 8:43

I badzo slusznie że odgrodzono. Jazda pod prąd nie jest zbyt bezpieczna.
Wczoraj widzialem cwaniaczka ktory wyprzedzał korek jadąc pod prąd i wcale nie przeszkadzały mu w tym samochody jadące przeciwnym pasem. Po prostu Ci jadący z przeciwka aby uniknąć wypadku musieli zjeżdżać na pobocze lub chodnik. Dopóki jeżdżą u nas debile to trzeba się starać uniemożliwiać im uprawianie swoich szaleństw.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 29 maja 2006, 12:24

Rosa pisze:I badzo slusznie że odgrodzono. Jazda pod prąd nie jest zbyt bezpieczna.
Wczoraj widzialem cwaniaczka ktory wyprzedzał korek jadąc pod prąd i wcale nie przeszkadzały mu w tym samochody jadące przeciwnym pasem. Po prostu Ci jadący z przeciwka aby uniknąć wypadku musieli zjeżdżać na pobocze lub chodnik. Dopóki jeżdżą u nas debile to trzeba się starać uniemożliwiać im uprawianie swoich szaleństw.

Jak mawia mój znajomy: "Lepiej wyjechać 5 minut wcześniej, stać w korku i dojechać na czas niż nie dojechać wogóle".
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 maja 2006, 15:34

a dziś około godziny 14 prawie 15 min zajeło kierowcom przejechanie odcinka od Mołdawskiej do Żwirki i Wigury. Jeśli już musi być odgrodzony pas to zastanawia mnie czy nie można było trochę wcześniej zrobić lewoskrętu w Żwirki i Wigury -> Centrum :-k W tej chwili zarówno pas do skręcania w lewo jak i prawo są puste a całą ulicę blokują samochody jadące prosto w kierunku Mokotowa. Jeśli tak ma wyglądać modernizacja ulic w Warszawie mająca na celu poprawić warunki jazdy to ja dziękuję =;

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 31 maja 2006, 22:16

Czy moze jest w planach puszczenie jakiej linii dodatkowo na "nowej" Raclawickiej ? Tudziez stworzenie szczytowego odpowiednika linii 172 :?:

pzdr
MOBILIS Ursus

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 31 maja 2006, 23:24

gdy pozbędziemy się korków na Racławickiej możnaby pomyśleć o nowym rozkladzie dla 301 takim jaki obowiązywał zaraz po wydłużeniu linii na Okęcie. Wtedy z powodu częstych kursów tworzyły się stada w korkach na Racławickiej. Gdy ulica zostanie poszerzona i zmodernizowane zostanie skrzyżowanie z Wołoską częstsze 301 będzie nawet wskazane jako dowóz meiszkańców Ochoty i Włoch (a także Mariny ?) do Metra Racławicka.

ODPOWIEDZ