Ursynów - Powsin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 mar 2010, 20:19

Też mam takie wątpliwości... Choć patrząc na liczbę autobusów, która tamtędy może kursować (w zasadzie same 7xx), to może jednak wystarczy po prostu krótka faza lewoskrętu...?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 04 mar 2010, 1:33

W ktorym miejscu bedzie skrzyzowanie z drewny?
Na tych mapach z ZW jak zwykle sa jakies z pupy szlaczki, a nie ulice.

Tam gdzie odbija 'mala' przyczolkowa?

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 04 mar 2010, 9:14

ness pisze:W ktorym miejscu bedzie skrzyzowanie z drewny?
Na tych mapach z ZW jak zwykle sa jakies z pupy szlaczki, a nie ulice.

Tam gdzie odbija 'mala' przyczolkowa?
Bardziej na południe, mniej więcej równo z końcem zabudowy os. Patio z przyległościami.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 09 mar 2010, 13:38

I wtedy 7xx zamiast na wilanowską gnać, to może dojadą do kabat?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 09 mar 2010, 21:53

Znalazłem garstkę informacji o wyglądzie ulicy na odcinku wilanowskim w periodyku " Informator Wilanowski" wydawanym przez urząd dzielnicy Wilanów

"Ulica Nowokabacka, będzie miała dwa pasy ruchu, 7 metrów szerokości każdy,
przedzielone dwumetrowym pasem zieleni. Do tego chodniki dla pieszych (po obu stronach dwupasmowej jezdni), ścieżkę rowerową i oświetlenie. Od strony zabudowań ustawione zostaną ekrany akustyczne. Dzielnica Ursynów jest w trakcie przygotowywania dokumentacji, dotyczącej zachodniego odcinka Nowokabackiej, poza granicą Wilanowa. Wiadomo już, że przebiegająca wzdłuż skarpy ul. Gąsek przejdzie w tunelu pod nową jezdnią. Budowa powinna rozpocząć się w 2010 roku."

------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------

Jak to dokładnie będzie wyglądać w praktyce nie wiadomo, ale jak SISKOM się dowie, to zapewne powie :-)

Co do Ursynowskiego odcinka połączenia. Projekt Rosnowskiego zgodnie z warunkami przetargu ma być gotowy do końca marca. Dopiero po tej dacie będzie można mówić coś dokałdnego.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36635
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 09 mar 2010, 23:07

rubeus pisze:7 metrów szerokości każdy
Na autobusy się nada :]
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 mar 2010, 0:21

Informator Wilanowski pisze:Ulica Nowokabacka, będzie miała dwa pasy ruchu, 7 metrów szerokości każdy.
:arrow: Prędzej dwie 7-metrowe jezdnie, każda z dwoma pasami ruchu po 3,5 metra - czyli w sumie cztery pasy ruchu.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 mar 2010, 12:53

Na pewno 7-metrowe jezdnie, bo pas ruchu nie może być szerszy, niż 3,5 metra, zgodnie z odpowiednim Rozporządzeniem, o ile mnie pamięć nie myli... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 mar 2010, 17:32

A skąd. Rozporządzenie definiuje minimalną szerokość pasa ruchu.

[ Dodano: |10 Mar 2010|, 2010 17:32 ]
Bastian pisze:
rubeus pisze:7 metrów szerokości każdy
Na autobusy się nada :]
Przy mikrobusach to nawet na jazdę w poprzek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 mar 2010, 17:41

Glonojad pisze:Rozporządzenie definiuje minimalną szerokość pasa ruchu.
Czyli teoretycznie można wybudować drogę z pasem ruchu o szerokości 12 metrów? :P

PS. Ja posiłkowałem się tym: http://droga.zut.edu.pl/drogi/wypisy_z_DU.pdf

-

I tak na 90% ulica będzie się korkowała, zwłaszcza na Ursynowie... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 10 mar 2010, 21:12

Wolfchen pisze:Czyli teoretycznie można wybudować drogę z pasem ruchu o szerokości 12 metrów? :P
Mozna ale wtedy wedlug PORD i tak beda 3 lub 4 pasy w zaleznosci od fantazji kierowcow tylko, ze nie wyznaczone :P

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 cze 2010, 21:11

TVN Warszawa pisze:Nie będzie ulicy Nowokabackiej, która miała połączyć Ursynów z Wilanowem. Urzędnicy zrezygnowali z zaplanowanej na ten rok inwestycji. - To skandal - denerwują się mieszkańcy i pytają, dlaczego dwie sąsiadujące dzielnice nie mają połączenia w postaci normalnej ulicy.

Nowa droga miała powstać w okolicy dzisiejszej ulicy Podgrzybków. To właśnie ona stanowi jedno z głównych połączeń z Ursynowem dla mieszkańców osiedli w Wilanowie. Wąską, lokalną uliczką codziennie jeżdżą tysiące kierowców. Alternatywa to ulica Orszady. Ta została jednak zamknięta z powodu zagrożenia osunięcia się skarpy, po której jest poprowadzona.

Niespełnione obietnice

Rozwiązaniem komunikacyjnych problemów mieszkańców Wilanowa miała być właśnie ulica Nowokabacka, pierwsze prawdziwe połączenie tej dzielnicy z Ursynowem. Jeszcze w październiku zeszłego roku wiceburmistrz Ursynowa Piotr Zalewski na antenie TVN Warszawa zapowiadał budowę nowej trasy.

- W 2011 mieszkańcy Wilanowa i Ursynowa powinni już korzystać z nowego połączenia - mówił wówczas.

Skocznia zamiast drogi

Teoretycznie budowa drogi powinna więc trwać już w najlepsze. Niestety, nic z tego. Radni dzielnicy właśnie przesunęli pieniądze zarezerwowane na ursynowską część inwestycji.

- Otrzymaliśmy informację, że dzielnica Wilanów wstrzymuje się z budową ulicy Rosnowskiego - wyjaśnia Monika Beuth-Lutyk, rzecznik Ursynowa. Ursynowski odcinek kończyłby się na skraju skarpy, będącej granicą obu dzielnic. - Budowanie ulicy od naszej strony zakończyło by się "skocznią narciarską" - tłumaczy Buth-Letyk.

Brak pieniędzy

Wilanów problemy z realizacją inwestycji tłumaczy z kolei brakiem pieniędzy. - Jeżeli tylko będą pieniądze, będziemy kończyć tę inwestycję - zapewnia rzecznik Małgorzata Franaszczak.

W budżecie Wilanowa na drogę zarezerwowanych jest 12 mln zł. Potrzeba jeszcze 40 mln zł. Dzielnica liczy na pomoc ratusza, ale miejscy urzędnicy nie pozostawiają złudzeń. - Tych pieniędzy w budżecie nie ma - rozkłada ręce Marcin Ochmański, rzecznik ratusza.

Jak tłumaczy, miejski budżet jest bardzo napięty w związku ze skutkami kryzysu. Wilanów będzie musiał więc jeszcze poczekać na nową ulicę.

Będzie lepiej... po 2014

Docelowo Wilanów z Ursynowem ma połączyć dwujezdniowa ulica Branickiego. Na jej budowę nie ma jednak szans przed 2014 rokiem. Powód to znów brak pieniędzy. - Trudno budować bez pieniędzy - mówi Małgorzata Gajewska, rzecznik Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych.

Filip Chajzer
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1661686,0, ... omosc.html
Cóż, skoro mowa o 2014 i Branickiego, to znaczy, ze Kabaty - Powsin odpływa do czasu kolejnych wyborów samorzadowych... ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 22 cze 2010, 22:48

I chyba bardzo dobrze.
Póki Ursynów nie doczeka się dobrego wyprowadzenia ruchu poza dzielnicę (chyba głównie z Pileckiego via Poleczki do tego monstrum przy lotnichu, ew. jeszcze przedłużenie KEN i wyprowadzenie tego "gdzieś" - nie wiem, jakie są plany), to dowalanie setek samochodów z Wilanowa czy Powsina i powiększanie korków na KEN, Pileckiego, czy Płaskowickiej jest samobójcze.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 23 cze 2010, 8:56

chester pisze:ew. jeszcze przedłużenie KEN i wyprowadzenie tego "gdzieś" - nie wiem, jakie są plany
Przedłużenie do Rolnej, a potem do Puławskiej obok bloków na Bukowińskiej ;-)

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 01 wrz 2010, 21:01

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

ODPOWIEDZ