no to jak czyta to ktoś z MZA to na pewno pochwaliRobert 514 pisze:3/514 miał +6
Wyprzedzanie brygad
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
-
- Posty: 1443
- Rejestracja: 31 mar 2008, 17:51
- Lokalizacja: z bažin
- Kontakt:
Gdyby ktoś miał pretensje do osób poprawnie wykonujących swoją pracę, to byłaby kompletna porażka. Dodam, że była to linia 510 w szczycie porannym. A kierujący tym pojazdem jest użytkownikiem tego forum. Ile brygad było wyprzedzonych, to dokładnie nie pamiętam, ale zaręczam, że więcej niż jedna.
xxx
4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607 ). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
Mój kumpel z wozu 2092(pzdr dla kniaźa ) też ma rekord 4 brygad na ''mediolanie'' Tego dnia gdy wyprzedził owe brygady jadąc normalnie z czasem gdy przyjechał na Górczewską ekspedytor podbił karte i nakazał normalnie jechac o czasie Bo po co miał specjalanie czekac na te sieroty i pozniej wracac na Sadybe z dużym opuźnieniem Myślenie mobile ona mija sie z celem
Zgadzam się, takie przepisy nie mają w ogóle odzwierciedlenia w teraźniejszości, "zakorkowanej" teraźniejszości. Np przy wyjeździe z Rembertowa przed skrzyżowaniem Żołnierskiej z Marsa, gdzie rano tworzy się niemiłosierny korek, jak jakaś "ciota" ustawi się na prawym pasie, to z jakiej racji trzeźwo myślący kierowca następnej brygady nie może go wyprzedzić lewym pasem?Szamot pisze:4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607 ). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
No właśnie...Szamot pisze:regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii
Bywają...Szamot pisze:bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach.
Ale takie są przepisy, oraz zdrowa logika i tego nie zmienisz.Santos pisze:Myślenie mobile ona mija sie z celem
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
ja akurat jechałem 2/514 dzień wczęsniej jak sie okazało z tym samym kierowca co nastepnego dnia miał te -9 około, to niskopodłogowy zamiasr zając lewy pas ruchu zaraz za wiaduktem na Marsa to zajął prawy dzięki czemu zamiast jechać stał na 8 światłach - lewy pas zały czas piął sie do przodu. Tego dnia dosłownie stanął przed zebrą przy Nadddnieprzańskiej w stronę Centrum. Te kilka cm wysatrczyło, że nie wiadomo skąd skręciła w luke ciężarówka. Trąbienie nic nie dało. Nastęopnego dnia jadąc następną brygadą dogoniłem niskopodłgoqwego na Marszałkowskiej
Dogoniłeś 607 które miało -30Szamot pisze:4 brygady (ale mój rekord to zdublowanie poprzedniej brygady linii 607 ). Ehh... Stare dzieje...
Ale owszem, bywają z tego tytułu problemy na ekspedycjach. Ponoć regulamin pracy zakazuje wyprzedzeń brygad tej samej linii (moim zdaniem to mocny archaizm, z lat 70-80 i niewielkiego ruchu w mieście). W tej chwili, przy tak różnej charakterystyce dynamicznej wozów, oraz tak dużym znaczeniem czasowym choćby zmiany pasa ruchu taki przepis jest absurdem. Nie mam ochoty zmieniając pas i przestrzegając rozkładu jazdy zastanawiać się, czy gdzieś pas obok nie stoi jakaś opóźniona sierota poprzednią brygadą.
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
No właśnie, uważam, że doszlibyśmy do kompletnego idiotyzmu gdyby karać (a nawet mieć pretensje) kogoś kto pracuje tak jak trzeba dla swoich klientów (pasażerów).Hieronim pisze:Gdyby ktoś miał pretensje do osób poprawnie wykonujących swoją pracę, to byłaby kompletna porażka.
Pozdrawiam tych, którzy potrafią być o czasie nawet w spotykanych niekorzystnych warunkach drogowych.