Wyprzedzanie brygad

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5298
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 16 cze 2008, 16:13

Ihmm, no coś tak podejrzewałem, bo przecież 6 brygad by na raz nie zniknęło ;)
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 16 cze 2008, 21:49

Np w 521 od drugiego kursu w DP br. 6 jeździ przed 5

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25348
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 cze 2008, 23:48

Bywają takie kwiatki. Na 189 też się 8 i 1 brygada na jeden półkurs wyprzedzają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 21 cze 2008, 23:26

wczoraj na 102 w wyniku tzw korków:
13:52 (1br)
14:54 (4br)
15:49 (2br)
16:00 (5br)

a powinno być
11:33 1
11:53 2
12:13 3
12:33 4
12:53 5
--------
wszystko poopóźniane powyżej setki
reszta brygad to powytracane kursy z powodu SB

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 04 lut 2009, 22:43

Adam 8711 pisze:- wyprzedzanie brygady tej samej linii pomimo obowiązującego zakazu
A ten zakaz to od kiedy niby obowiązuje? :-k
Adam 8711 pisze:- pozostawianie włączonych świateł mijania w czasie postoju ponad 1 min.
Z czystej ciekawości: co w tym złego?

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 lut 2009, 22:48

Adam 8711 pisze:wyprzedzanie brygady tej samej linii pomimo obowiązującego zakazu,
Pokaż mi taki zakaz. Albo odwołaj ten punkt nagany.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 lut 2009, 22:50

BJ.2052 pisze:Z czystej ciekawości: co w tym złego?
Regulują to przepisy.

Awatar użytkownika
Adam 8711
Posty: 62
Rejestracja: 30 lis 2006, 1:05

Post autor: Adam 8711 » 04 lut 2009, 22:52

levar pisze:Pokaż mi taki zakaz. Albo odwołaj ten punkt nagany.
Informacja: 022 9285. Sprawdzone osobiście w dniu dzisiejszym.

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 04 lut 2009, 22:53

Pochwała i nagana dla nadzoru ruchu za nakazanie kierowcy odczekania 5 min na przystanku Szczęśliwicka w kierunku Stegien (11A/187 --> 8703) ze względu na jazdę przed czasem. Nagana za to, że mina zziębniętych pasażerów z pewnością wesoła nie była
ale NR ZTM czy MZA, dodatkowo jak instruktor poinformował o nakazie odczekania kierowce:?:

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 lut 2009, 22:56

Wierzę Ci na słowo, ale NIGDZIE nie ma tego NA PIŚMIE. A w kompetencje pracowników CR śmiem wątpić, np. po sytuacji w noc zmiany czasu, kiedy to pracownik CR MZA pozwolił mi zjechać do zajezdni z Kabat, mimo, że zgodnie z rozkładem ważnym tylko w tym dniu, powinienem jeszcze wrócić na Centralny i na Kabaty (N37).
Jest wysoce prawdopodobne, że gdyby akurat Twój tel. odebrał inny pracownik, usłyszałbyś inną odpowiedź :D .

Paweł D.
Posty: 5277
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 04 lut 2009, 22:59

Adam 8711 pisze:Informacja: 022 9285. Sprawdzone osobiście w dniu dzisiejszym.
Pewien jesteś, że to telefon informacyjny?

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 04 lut 2009, 23:05

O ile wiem to obowiązkiem każdego kierowcy w miare możliwości jest jak najpunktualniejsza jazda, czasami wyprzedzenie brygady znacznie obciążonej jest "pomocą"

----------

Czy zwykły operator CR MZA jest upoważniony do wydawania takich decyzji
Czy taką decyzję niepowinien podjąć Koordynator z uzgodnieniem z Dyżurnym ZTM :?:

Awatar użytkownika
Adam 8711
Posty: 62
Rejestracja: 30 lis 2006, 1:05

Post autor: Adam 8711 » 04 lut 2009, 23:13

Paweł D. pisze:
Adam 8711 pisze:Informacja: 022 9285. Sprawdzone osobiście w dniu dzisiejszym.
Pewien jesteś, że to telefon informacyjny?
Co do definicyjnego statusu tego telefonu się nie wypowiadam, podałem go jako źródło informacji.
tygrys pisze:O ile wiem to obowiązkiem każdego kierowcy w miare możliwości jest jak najpunktualniejsza jazda, czasami wyprzedzenie brygady znacznie obciążonej jest "pomocą"
Jest obowiązkiem. Sprawę dotycząca "pomocy" także została wyjaśniona. Nie jest ona dozwolona bez uzgodnienia z CR.
Na wiecznie opóźnionej linii jeden wybitnie punktualny szoferak pomiędzy innymi równomiernie opóźnionymi już sam w sobie nasuwa podejrzenia.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 04 lut 2009, 23:15

Mówimy o wyprzedzaniu brygad. Powinna być jasna informacja w tej sprawie (np. w zakresie obowiązków kierowców), a jeśli jej nie ma, to nie ma zakazu. Po to istnieje coś takiego jak SB, żeby ekspedytor się martwił taką sytuacją.
Na wawkomie niejednokrotnie toczyły się dywagacje, czy można wyprzedzać brygady, czy nie. Dopóki nie ma zakazu - jest przyzwolenie ;-) .

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 04 lut 2009, 23:20

nigdy w życiu nie słyszałem jeszcze o zakazie wyprzedzania brygad tej samej linii...
noidea

ODPOWIEDZ