Moderatorzy: Tyrystor, Dantte
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8619
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 30 cze 2006, 0:10
Gdyby Warszawa korzystała z programu Busman, to mogłaby mieć coś takiego, jak mają Kielce, Częstochowa, Radom czy Gdynia.
Oczywiście równie dobrze mógłby być to inny program, ale na podobnych zasadach.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 30 cze 2006, 9:41
A ja myślę, że wszystkie udogodnienia w mapach zostaną wprowadzone etapami.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Szamot
- Posty: 2315
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09
Post
autor: Szamot » 30 cze 2006, 9:48
Fakt, że nie nowoczesna, ale jak na ZTM to i tak świetna sprawa. Nawet dziś skorzystałem, bo mnie ściągnęli dziś na 138, a u diabła nie wiedzialem jak to jeździ po Mokotowie.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8619
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 30 cze 2006, 13:01
Szamot pisze:Nawet dziś skorzystałem, bo mnie ściągnęli dziś na 138, a u diabła nie wiedzialem jak to jeździ po Mokotowie.
Póki jest nowa i aktualna, to dobrze, ale podpieranie się takim źródłem informacji po jakichś zmianach może być lekko ryzykowne
. Niekoniecznie musi to być na bieżąco aktualizowane, choć powinno. Bądźmy dobrej myśli
.
-
pawcio
- Posty: 25343
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 30 cze 2006, 13:48
Chyba jednak będą aktualizować na bieżąco, bo przecież na jej podstawie robią rysuneczki do objazdów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8619
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 30 cze 2006, 14:03
pawcio pisze:Chyba jednak będą aktualizować na bieżąco, bo przecież na jej podstawie robią rysuneczki do objazdów.
Faktycznie. No to już jest krok w dobrym kierunku. Teraz jeszcze trzeba dorobić linki pod nazwami przystanków do rozkładów jazdy i byłoby coraz lepiej.
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 30 cze 2006, 14:16
Oby. Zauważalny krok naprzód jest, byle było ich jeszcze kilka
(i czemu, kurczę, tylko Warszawa tak w ogóle?...)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 30 cze 2006, 15:11
Właśnie przydałoby się poszerzenie o wszystkie przystanki podmiejskie.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 30 cze 2006, 18:39
Są już porawione na niej błędy. Te ktore tu m. in. wytkneliśmy.
-
TGM
- Posty: 5259
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 30 cze 2006, 19:01
Zaznaczyli zawieszone linie... A ja się jeszcze czepnę: skoro nie ma zaznaczonych nocnych linii, to przystanki obowiązujące tylko dla nocnych też nie powinny być ujawnione (Goraszewska dla 603).
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8619
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 30 cze 2006, 23:22
Plesim pisze:Są już porawione na niej błędy. Te ktore tu m.in. wytkneliśmy.
Czyli to by mogło oznaczać, że ZTM jednak śledzi także to forum
.
-
Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
-
Kontakt:
Post
autor: Colony » 01 lip 2006, 0:37
Albo po prostu czytali maile, które wysłali mu współforumowicze.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
-
Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Post
autor: Piotrek_2274 » 01 lip 2006, 17:06
Żle jest zaznaczony przejazd 384 przez Hutę - przejeżdża przez pętle i potem po północnej stronie pętli tramwajowej, a tu jest zaznaczona że objeżdża petle dookoła.
-
bambi
- Posty: 164
- Rejestracja: 16 maja 2006, 15:22
- Lokalizacja: Kabaty // Gocław
Post
autor: bambi » 02 lip 2006, 1:42
A ja się zastanawiam jak zaznaczać linie czerwone (chodzi głównie o "etki"), które na pewnych odcinkach mają dowolność wyboru trasy?
Przykładowo E-5, które równie często jak Paryską-Francuską jeździ Egipską-Saską.
Zaznaczenie jego trasy w sposób jak na mapie jest błędne, ale gdyby po AFRYKAŃSKIEJ pojawiło się nagle koło Ronda Waszyngtona, a tym bardziej w Alejach, mogło by to być nieczytelne dla użytkowników mapy.
Tylko nie argumentujcie proszę, że trasa przez Francuską jest oficjalna, gdyż podali ją w rozkładach na stronie ZTM, bo problem tyczy się tak samo tych rozkładów.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8619
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 02 lip 2006, 1:47
Piotrek_2274 pisze:Żle jest zaznaczony przejazd 384 przez Hutę - przejeżdża przez pętle i potem po północnej stronie pętli tramwajowej, a tu jest zaznaczona że objeżdża petle dookoła.
Bo powinna objeżdżać dookoła, tylko prawie żaden kierowca tak nie robi. Oficjalnie nie mogą wprowadzić tej trasy, bo autobusy łamałyby przepisy (od północy jest bodajże zakaz wjazdu na pętlę).