Obsługa linii w Wesołej i Wawrze - 2006/2007

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Obsługa linii w Wesołej i Wawrze - 2006/2007

Post autor: Robert 514 » 23 lip 2006, 22:44

niepewne jeszcze ale
brygada prawdapodobnie 2 i 04 z linii 173 może być obsługiwana przez Stalową

[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2007-01-19, 21:14 ]
Korekta tytułu.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 23 lip 2006, 22:52

gdzie tu sens i gdzie logika.
nie wiem jak teraz ,ale jakis czas temu na lini 135 pojawiały sie przeguby z ostrobramskiej.więc teraz mozna by je wrzucic na te 173,a stalowa by mogła przejąc brygady 135 od ostrobramskiej

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 23 lip 2006, 23:24

No chyba, że Many z R-13 miałyby się pojawic na umęczonym 173.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 24 lip 2006, 10:00

Jeżdzę 173 bo to linia do mnie do domu, powiem, że na 04/173 jest na stałe w podział zadań wpisany przegub (czasami SU15 wypuszczają). Często zdarza się w tygodniu, że i na całodziennej są przeguby wystawiane, szczególnie na 2/173 lub 3/173. Więc przegub na 173 to jest normalność.

Pozdro.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 24 lip 2006, 11:17

W sumie to dobrze. Za czasów jak jeździłem prawie codziennie do Sulejówka, a to było jeszcze całkiem niedawno to spotkanie Su15 było rewelacją. A przegub to już w ogóle od wielkiego dzwonu. Same solówki i gnioty.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 24 lip 2006, 11:23

czy ostrobramska nie da rady wygospodarowac jednego su18,na najbardziej potrzebujacą brygade 173,tylko stalową ciągnąć

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25359
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lip 2006, 11:26

Można kombinować podmiany, ale raczej by ciężko było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 24 lip 2006, 11:35

teraz co chwila bedą wychodzić problemy z obsługą brygad.będzie brakowało,a to krótkich,a to długich,bo ktoś sobie wymyślił ujednolicenie taboru w zajezdniach.
jeszcze teraz jak część brygad długich przejmie its od stalowej to się okaże,że ta ma za dużo manów i bardzo realne że na liniach ostobramskich pojawią sie many ze stalowej

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 24 lip 2006, 11:44

jacek pisze:czy ostrobramska nie da rady wygospodarowac jednego su18,na najbardziej potrzebujacą brygade 173,tylko stalową ciągnąć
Jacku, R-3 mogłaby to zrobić, ale podam Ci jedne przykład. Moj znajomy z tegożzakłądy pojechał kiedyś na linię 173 (dodatek) MANem. Miał problem ze skrętem z 1-szego Praskiego Pułku w Armii Krajowej z powodu ciasnego (było niebyło małego) skrzyżowania. Myśle jako mieszkaniec Sulejówka, że na linii 173 obsługa winna wyglądać następująco:
1/173 -> SU15, 2/173 -> ik280.xx 3/173 -> ik260.73 i 04/173 -> ik.280.xx . Sądzę także iż w soboty i niedziele przydałby się choć jeden przegub.

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 24 lip 2006, 11:48

to jak twój znajomek nie mógł się złamać manem,to znaczy że many ze stalowej też tam będą miały problemy i podobnie su18.
czy su15 przechodzi tam bez problemu.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lip 2006, 13:12

Aleksander2634 pisze:
jacek pisze:czy ostrobramska nie da rady wygospodarowac jednego su18,na najbardziej potrzebujacą brygade 173,tylko stalową ciągnąć
Jacku, R-3 mogłaby to zrobić, ale podam Ci jedne przykład. Moj znajomy z tegożzakłądy pojechał kiedyś na linię 173 (dodatek) MANem. Miał problem ze skrętem z 1-szego Praskiego Pułku w Armii Krajowej z powodu ciasnego (było niebyło małego) skrzyżowania. Myśle jako mieszkaniec Sulejówka, że na linii 173 obsługa winna wyglądać następująco:
1/173 -> SU15, 2/173 -> ik280.xx 3/173 -> ik260.73 i 04/173 -> ik.280.xx . Sądzę także iż w soboty i niedziele przydałby się choć jeden przegub.
Ale przeguby na 514 się tam jakoś mieszczą :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Aleksander2560
(Aleksander2634)
Posty: 2220
Rejestracja: 23 gru 2005, 16:34
Lokalizacja: Warszawa-Białołęka

Post autor: Aleksander2560 » 24 lip 2006, 21:31

Chciałbym sprostować, ponieważ kolega miał problemy przy wyjeździe z Chodkiewicza w Armii Krajowej podczas objazdu. Przepraszam za nie prawidziwą informację.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 24 lip 2006, 21:40

A to zmienia postać rzeczy :) Więc chyba jednak nie ma przeszkód aby na 173 zawitały MANy.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 24 lip 2006, 22:45

na 04/173 pojawił się kilka razy Su18 np. #8411 kilka razy, #8428

no własnie dzięki temu ujednoliceniu taboru może byc tak, że na Wiatracznej pojawi się więcej Stalowej - pozatym Man to najbardziej odpowiedni tabor na 1/173 oraz 2/173

mnie teraz dziwi jedno

obsługa w DS linii 514 - praktycznie zawsze od 26 czerwca jest ona 100% niska

zamiast 2/514 i 4/514 Ikarusów wyjezdzają na miasto Su15 - skutek jest taki, że ludzi w tych grzałkach padają , kierowcu wycierają czoła

a na takim 183 jezdzą przegubowe z pasażerami w ilości 2-4 osoby od NR do Marysina (mniej jest ich już z powodu tego ze nie zalicza Zielonej)

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 25 lip 2006, 1:26

skoro na 173 pojawiły sie su18,czyli jakby na jednej brygadzie pojawił sie man ze stalowej(całce),to ułatwiło by to komunikacje w wesołej i okolicach?

Zablokowany