Informacja pasażerska
Czy system nie zaciąga automatycznie nazw z pliku z rozkładami? Co wpisali doń rozkładowcy, co wystawił operatorom ZTM?
Kod: Zaznacz cały
5169 Wolica k.Płochocina, W6 WOLICA k. PŁOCHOCINA
1323 Zegrze Płd., ZP ZEGRZE PŁD.
1930 Zegrze Południowe, ZP ZEGRZE PŁD.
MZA rozpisało przetarg na wymianę SIP oraz SIL w Mercedesach z 2012.
-
- Posty: 2836
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Oooo, to już druga wymiana w tych pojazdach. W pierwszej wymieniono z tego co wiem tylko komputerki, ale jednak.
- ZielonyJamnik
- Posty: 694
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Niech może rozpiszą przetarg na odseparowanie automatycznego zamykania od ręcznego wyłączania ciepłego guzika. 12lat, a problemy i awantury nadal takie same...
Tam w Mercedesach, to jedyne co to trzeba by było przerobić z SILem, żeby było powiadomienie, że tablice nie świecą i wstawić osobny hebelek na hard reset SIL tak jak w MANach.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A jak tam SIL w Autosanach? Coś szybko zaczęły jeździć z dechami
- ZielonyJamnik
- Posty: 694
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Co prawda nie wiem czy coś konkretnego trapi Autosany. Ale swego czasu na początku w MANach dosyć często trafiało mi się, że po próbie zaprogramowania linii gdy pojawia się informacja "Czekaj..." cały system się zacinał i resetował. Po resecie gdy próbowałem się logować do systemu wywalało błąd "brak użytkownika w bazie" i wtedy zostaje jeździć tylko na deskach, bo wtedy tylko z komputera z zewnątrz da to się naprawić. No i co, zostało tylko jeździć na deskach.
Swego czasu nawet kierownik sprawdzał mnie z kamer czy poprawnie się loguję, bo nie mogli uwierzyć, że sam z siebie system tak robi. Wiadomo, nic na mnie nie znaleźli, bo R&G to badziewie. Żałują parę groszy, żeby dopłacić do porządnego Simsa czy Pixela
Swego czasu nawet kierownik sprawdzał mnie z kamer czy poprawnie się loguję, bo nie mogli uwierzyć, że sam z siebie system tak robi. Wiadomo, nic na mnie nie znaleźli, bo R&G to badziewie. Żałują parę groszy, żeby dopłacić do porządnego Simsa czy Pixela
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Nie, to nie R&G jest badziewne. To najlepszy miejski przewoźnik zatrzymał się max w 2010 roku, gdzie szczytem było SRG-3100P i zasadniczo wszystko działało, a jak coś się popsuło to już na amen.
Dlaczego tak uważam? Wiesz co się dzieje z twoimi odpisami na resetujące albo zawieszające się wyświetlacze podczas jazdy? Chyba nie muszę odpowiadać, bo wiesz, gdzie to trafia (na pewno nie do dostawcy, by to poprawił). Bo najlepszy miejski przewoźnik zatrzymał się na etapie usterek typu "odpadło koło podczas jazdy" albo "przepalona żarówka" i nie do końca radzi sobie z usterkami programów w sterownikach czy w elektronice autobusów, które nie zawsze występują. Nie ma na to procedur.
Często z odpisu kierowcy na pół karty drogowej do zaplecza trafia lakoniczna informacja: "wyświetlacze wyłączają się podczas jazdy". Super dokładna i precyzyjna informacja. Nawet nie wiadomo, czy szukać w kabelkach, czy to problem z oprogramowaniem.
Moim zdaniem dopóki to tak wygląda, to można sobie pisać i pisać o tym. Przecież wyświetlacze zasadniczo działają, co nie? A to, że musisz czatować z dechą, by w razie czego zarzucić ją za szybę, jak ci R&G nagle zastrajkuje, to już nikogo nie interesuje. Możnaby zrobić statystykę usterek SIP z samych danych telemetrycznych ze sterowników. Wszystko zapisuje się do obszernych baz danych. Ale brakuje na to procedur i chęci osób, które tym zarządzają. Dopóki nie ma o to afery ze strony organizatora komunikacji albo mediów, to my wszyscy możemy sobie o tym pisać i pisać.
Na koniec zadam proste pytanie: jak często widujesz usterki wyświetlaczy u ajentów? A jak często w MZA? I tu i tu jest dokładnie ten sam sprzęt. Tym pytaniem zakończę swój wywód.
Dlaczego tak uważam? Wiesz co się dzieje z twoimi odpisami na resetujące albo zawieszające się wyświetlacze podczas jazdy? Chyba nie muszę odpowiadać, bo wiesz, gdzie to trafia (na pewno nie do dostawcy, by to poprawił). Bo najlepszy miejski przewoźnik zatrzymał się na etapie usterek typu "odpadło koło podczas jazdy" albo "przepalona żarówka" i nie do końca radzi sobie z usterkami programów w sterownikach czy w elektronice autobusów, które nie zawsze występują. Nie ma na to procedur.
Często z odpisu kierowcy na pół karty drogowej do zaplecza trafia lakoniczna informacja: "wyświetlacze wyłączają się podczas jazdy". Super dokładna i precyzyjna informacja. Nawet nie wiadomo, czy szukać w kabelkach, czy to problem z oprogramowaniem.
Moim zdaniem dopóki to tak wygląda, to można sobie pisać i pisać o tym. Przecież wyświetlacze zasadniczo działają, co nie? A to, że musisz czatować z dechą, by w razie czego zarzucić ją za szybę, jak ci R&G nagle zastrajkuje, to już nikogo nie interesuje. Możnaby zrobić statystykę usterek SIP z samych danych telemetrycznych ze sterowników. Wszystko zapisuje się do obszernych baz danych. Ale brakuje na to procedur i chęci osób, które tym zarządzają. Dopóki nie ma o to afery ze strony organizatora komunikacji albo mediów, to my wszyscy możemy sobie o tym pisać i pisać.
Na koniec zadam proste pytanie: jak często widujesz usterki wyświetlaczy u ajentów? A jak często w MZA? I tu i tu jest dokładnie ten sam sprzęt. Tym pytaniem zakończę swój wywód.
Ale wiesz że MZA nie ma pełnej swobody wyboru dostawcy a już tym bardziej decydowania o dopłaceniu żeby wziąć kogoś konkretnego, bo działa w przeciwieństwie do ajentów w reżimie przetargowym?ZielonyJamnik pisze: ↑13 sty 2024, 8:42
Swego czasu nawet kierownik sprawdzał mnie z kamer czy poprawnie się loguję, bo nie mogli uwierzyć, że sam z siebie system tak robi. Wiadomo, nic na mnie nie znaleźli, bo R&G to badziewie. Żałują parę groszy, żeby dopłacić do porządnego Simsa czy Pixela
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na marginesie. Jest sens wyświetlania na 35 "Trasa skrócona"? Już chyba czas się pogodzić, że 35 kończy gdzie kończy, i chyba już tak zostanie.
- AdamKlocusky
- Posty: 582
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Dopóki trasa zmieniona nie zostanie wprowadzona jako stała zleceniem, dopóty jest sens.Paweł D. pisze:Na marginesie. Jest sens wyświetlania na 35 "Trasa skrócona"? Już chyba czas się pogodzić, że 35 kończy gdzie kończy, i chyba już tak zostanie.
Ale zlecenia organizatora średnio interesują pasażera. Ten komunikat jest, zdaje się, tylko w wersji elektronicznej. Choć faktycznie, o sensie stosowania jednolitych oznaczeń dyskutujemy od dość dawna.
Było i zostało, aby starczyło na Wilanów, zdaje się.