Z ciekawości wpisałem w wyszukiwarkę "BUSE" by sprawdzić czy to co dziś widziałem było już kiedyś poruszane na forum i widzę, że od ponad dwóch lat od Twojego wpisu HUTA dalej żywa. Dziś na 10 na wyświetlaczach zewnętrznych jeden wagon jeździł na kraniec METRO MŁOCINY a drugi wagon jako kraniec miał wpisane HUTA
Informacja pasażerska
To jak z 9. Jeden wagon jedzie na P+R Al. Krakowska, drugi na Okęcie.Bywalec pisze: ↑22 kwie 2021, 19:59Z ciekawości wpisałem w wyszukiwarkę "BUSE" by sprawdzić czy to co dziś widziałem było już kiedyś poruszane na forum i widzę, że od ponad dwóch lat od Twojego wpisu HUTA dalej żywa. Dziś na 10 na wyświetlaczach zewnętrznych jeden wagon jeździł na kraniec METRO MŁOCINY a drugi wagon jako kraniec miał wpisane HUTA
Nie aktualizują drugich wagonów? Czy drugi wagon stwierdził, że pora do huty?
Btw z tydzień temu w Złomowisku.pl były stopiątki rozbierane, z drugiego sezonu.
Btw z tydzień temu w Złomowisku.pl były stopiątki rozbierane, z drugiego sezonu.
ŁK
Ostatnio jednak miałem lepszy numer. Pierwszy wagon z przodu pokazywał "9 P+R Al. Krakowska" a z boku "9 Okęcie".
Woroniczańskie SU18 85xx wyświetlają wiadomości miejskie z lipca 2019np. o próbnych zadymieniach nowych stacji metra na Pradze czy akcji Lato w mieście
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Czy PESA powinna werbalnie informować o zmianie trasy? Chodzi o 35. Bo nie bardzo to robi.
-
- Posty: 1219
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
8880 ma nowe białe duże wyświetlacze. Ciekawa strategia montażu dla wozu do kasacji.
Od baaaardzo dawna ma.Michalk001 pisze: ↑21 cze 2021, 16:318880 ma nowe białe duże wyświetlacze. Ciekawa strategia montażu dla wozu do kasacji.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A nawet gdyby nie od bardzo dawna - czasami jednak przewoźnik albo producent SIP potrzebuje zrobić jakieś testy eksploatacyjne i wtedy raczej nie robi się ich na pojeździe nowym (bo gwarancja i inne takie) - o tym, że mogą to być np. testy współpracy nowego wyświetlacza ze starszym sterownikiem, to już nawet nie wspomnę.Walas pisze: ↑21 cze 2021, 20:15Od baaaardzo dawna ma.Michalk001 pisze: ↑21 cze 2021, 16:318880 ma nowe białe duże wyświetlacze. Ciekawa strategia montażu dla wozu do kasacji.
Oczywiście bałagan w oznaczeniach objazdów. Swing na 26 bez dopisku, ale uboot już "tz" wyświetlił. Wydaje mi się, że boczne dechy na 10 bez Cmentarza na żółto. A chyba powinien być. Swing też nic nie wyświetlał zdaje się
Ciekawy był zjazd 14 przez ONZ który werbalnie poinformował o tym po ruszeniu z Koszykowej. No rychło w czas.
Ciekawy był zjazd 14 przez ONZ który werbalnie poinformował o tym po ruszeniu z Koszykowej. No rychło w czas.
Wszystkie linie na objazdach obsługiwane przez stopiątki nie mają tablic z trasą zmienioną tylko podwieszane kartki z informacją o przebiegu trasy. Co do 26 to też mnie dziwi, że Swingi nie wyświetlają trasy zmienionej.
Co do zjazdowej 14 - Jazzy zapowiadają zjazd do zajezdni na 5 przystanków przed końcem trasy zjazdowej. W Swingach jest lepiej, bo zapowiadają zjazd do zajezdni na 5 przystanków ale przed końcem trasy podstawowej. No i oba typy niestety nie zapowiadają trasy zmienionej tak jak zjazdów a szkoda, bo byłoby mniej zaskoczonych pasażerów, że tramwaj inaczej pojechał.
Co do zjazdowej 14 - Jazzy zapowiadają zjazd do zajezdni na 5 przystanków przed końcem trasy zjazdowej. W Swingach jest lepiej, bo zapowiadają zjazd do zajezdni na 5 przystanków ale przed końcem trasy podstawowej. No i oba typy niestety nie zapowiadają trasy zmienionej tak jak zjazdów a szkoda, bo byłoby mniej zaskoczonych pasażerów, że tramwaj inaczej pojechał.
Ale kwadraty z dopiskiem już mają....
To była wolska 105 z wyświetlaczami na 14.
I ta wysoka 10 chyba podwieszki nie miała.
To była wolska 105 z wyświetlaczami na 14.
I ta wysoka 10 chyba podwieszki nie miała.