Trasa i Most Krasińskiego

Moderator: Wiliam

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 cze 2016, 15:59

Mam podobne wątpliwości: dla których dokładnie linii byłby ten buspas na moście wzdłuż torów? I co dalej z autobusami na jednopasowej jezdni Krasińskiego do pl. Wilsona?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5261
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 02 cze 2016, 19:06

Może w końcu większość Wisłostrady będzie przyzwoicie wykorzystana przez KM. Bo obecnie ze 185 co 15 minut to żenada.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 cze 2016, 19:09

Czemu od razu nie zrobić bustrampasa? Wyszedłby mniejszy most.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 cze 2016, 23:17

Uważam tak samo. Tyle że miasto ma już decyzję środowiskową na obecny projekt, a przygotowania wydali już w sumie ok. 35 mln zł. Nie jest to mało, choć oszczędności dzięki nowemu projektowi mniejszego mostu i tak byłyby większe.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36636
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 03 cze 2016, 1:57

Z kolei wygasłaby decyzja środowiskowa, a w międzyczasie rozpłynęłyby się środki. Nie, trudno, ten most trzeba już budować taki, jaki został zaprojektowany, bo realną alternatywą jest nic.

A TTA też by zjadło dodatkową kasę, w połączeniu z tymi 35 milionami jakoś te potencjalne oszczędności topnieją.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 cze 2016, 9:51

Trambuspas się nie sprawdza.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 03 cze 2016, 10:11

Bo na al. Solidarności jest za duża częstotliwość kursowania. Na pewno nie można tego miejsca traktować jako wyznacznika jakichkolwiek reguł. Maksymalna przepustowość TTA to jest 40 kursów na godzinę, a nie 60, jak chciał ZTM i Brzeziński, który to rozwiązanie lansował. Na moście Krasińskiego akurat miałby okazję się sprawdzić.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25346
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 cze 2016, 10:17

Niespełna 60 działa. Problem jest wtedy gdy autobusy jeżdżą załadowane jak puszki szprotek. Nawierzchnia położona na torowisku nie ma jak przenieść takiego nacisku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 cze 2016, 12:07

Czy jakaś linia autobusowa ubyła z Trasy WZ po otwarciu M2?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 cze 2016, 12:10

Linie mareckie i 512.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25346
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 cze 2016, 12:11

Cały tłum z Marek i wszystko co kończyło na pl. Bankowym. Tak na oko to z 2/3 kursów w szczycie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27723
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 03 cze 2016, 12:50

pawcio pisze:Cały tłum z Marek i wszystko co kończyło na pl. Bankowym. Tak na oko to z 2/3 kursów w szczycie.
Dodatkowo trzeba pamiętać też, że spadła liczba kursów w szczycie na 160 i 527. ;)

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 cze 2016, 12:55

To dlaczego odnoszę wrażenie, że jest zagęszczenie pojazdów? Jeszcze przed zamknięciem Wileniaka stałem tramem przy Hipotece, w kierunku Wyścigów.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 cze 2016, 13:15

A to nie 4 i 18 blokują trasę W-Z?
Obrazek

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 cze 2016, 13:45

Wielokrotnie, gdy stałem na MRA za przegubem i cieszyłem się, że pojedzie i skręcę na swoje światło, to kierowca( mimo, że się już spakował), wytracał czas i nie jechał na swoje zielone.
Zaznaczam, że kilka razy przegub stojący przede mną, gdy skończył się ruch poprzeczny, podciągał busa do krawędzi jezdni, co pozwalało mi skręcić.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ