Trasa i Most Krasińskiego
Moderator: Wiliam
Mam podobne wątpliwości: dla których dokładnie linii byłby ten buspas na moście wzdłuż torów? I co dalej z autobusami na jednopasowej jezdni Krasińskiego do pl. Wilsona?
Może w końcu większość Wisłostrady będzie przyzwoicie wykorzystana przez KM. Bo obecnie ze 185 co 15 minut to żenada.
Czemu od razu nie zrobić bustrampasa? Wyszedłby mniejszy most.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Uważam tak samo. Tyle że miasto ma już decyzję środowiskową na obecny projekt, a przygotowania wydali już w sumie ok. 35 mln zł. Nie jest to mało, choć oszczędności dzięki nowemu projektowi mniejszego mostu i tak byłyby większe.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36636
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Z kolei wygasłaby decyzja środowiskowa, a w międzyczasie rozpłynęłyby się środki. Nie, trudno, ten most trzeba już budować taki, jaki został zaprojektowany, bo realną alternatywą jest nic.
A TTA też by zjadło dodatkową kasę, w połączeniu z tymi 35 milionami jakoś te potencjalne oszczędności topnieją.
A TTA też by zjadło dodatkową kasę, w połączeniu z tymi 35 milionami jakoś te potencjalne oszczędności topnieją.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Trambuspas się nie sprawdza.
Bo na al. Solidarności jest za duża częstotliwość kursowania. Na pewno nie można tego miejsca traktować jako wyznacznika jakichkolwiek reguł. Maksymalna przepustowość TTA to jest 40 kursów na godzinę, a nie 60, jak chciał ZTM i Brzeziński, który to rozwiązanie lansował. Na moście Krasińskiego akurat miałby okazję się sprawdzić.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Niespełna 60 działa. Problem jest wtedy gdy autobusy jeżdżą załadowane jak puszki szprotek. Nawierzchnia położona na torowisku nie ma jak przenieść takiego nacisku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Linie mareckie i 512.
Cały tłum z Marek i wszystko co kończyło na pl. Bankowym. Tak na oko to z 2/3 kursów w szczycie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dodatkowo trzeba pamiętać też, że spadła liczba kursów w szczycie na 160 i 527.pawcio pisze:Cały tłum z Marek i wszystko co kończyło na pl. Bankowym. Tak na oko to z 2/3 kursów w szczycie.
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To dlaczego odnoszę wrażenie, że jest zagęszczenie pojazdów? Jeszcze przed zamknięciem Wileniaka stałem tramem przy Hipotece, w kierunku Wyścigów.
miłośnik 13N
A to nie 4 i 18 blokują trasę W-Z?
-
- Posty: 5816
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Wielokrotnie, gdy stałem na MRA za przegubem i cieszyłem się, że pojedzie i skręcę na swoje światło, to kierowca( mimo, że się już spakował), wytracał czas i nie jechał na swoje zielone.
Zaznaczam, że kilka razy przegub stojący przede mną, gdy skończył się ruch poprzeczny, podciągał busa do krawędzi jezdni, co pozwalało mi skręcić.
Zaznaczam, że kilka razy przegub stojący przede mną, gdy skończył się ruch poprzeczny, podciągał busa do krawędzi jezdni, co pozwalało mi skręcić.
miłośnik 13N