Mam kilka pytań do ogrzewania w Swingach:
1) Czy motorniczy ma możliwość zmiany mocy grzania, czy tylko opcję włącz/wyłącz?
2) Czy motorniczy ma informację o temperaturze panującej w części pasażerskiej?
Pytam dlatego, że wczoraj rano (ok. 7:30) w wagonie 3294 na linii 41 ogrzewanie działało zdecydowanie za mocno, termometr w moim telefonie pokazywał 22 stopnie. Zakładając, że pomiar był zawyżony (raczej na pewno był), to myślę że mogło być gdzieś ok. 15-17 (na zewnątrz w tym czasie było ok. 0, czyli różnica według mnie zdecydowanie za duża).
O grzaniu i niegrzaniu
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Motorniczy ma możliwość regulacji ogrzewania jak również ma podgląd temperatury na wagonie. Najniższą jaką może ustawić to 15⁰C. Poza tym jeśli niedługo wcześniej wyjechał z zakładu to ogrzewanie działa z maksymalną mocą do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury i niejednokrotnie na wagonie wydaje się być gorąco a komputer pokazuje np. 12⁰C bo ciepło jeszcze nie dotarło do termostatów, których w Swingach jest kilka.
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Wtedy to ten wagon już od około dwóch godzin był na mieście, więc ciepło raczej na pewno zdążyło już dotrzeć do termostatów. I nie da się ustawić niższej temperatury niż 15⁰C ? Przy takich temperaturach, jak obecnie to myślę, że spokojnie wystarczyłoby ok. 10⁰C.drobert pisze: ↑04 gru 2019, 21:42Motorniczy ma możliwość regulacji ogrzewania jak również ma podgląd temperatury na wagonie. Najniższą jaką może ustawić to 15⁰C. Poza tym jeśli niedługo wcześniej wyjechał z zakładu to ogrzewanie działa z maksymalną mocą do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury i niejednokrotnie na wagonie wydaje się być gorąco a komputer pokazuje np. 12⁰C bo ciepło jeszcze nie dotarło do termostatów, których w Swingach jest kilka.
Nie da się.Krzysztof_J pisze: ↑04 gru 2019, 22:18Wtedy to ten wagon już od około dwóch godzin był na mieście, więc ciepło raczej na pewno zdążyło już dotrzeć do termostatów. I nie da się ustawić niższej temperatury niż 15⁰C ? Przy takich temperaturach, jak obecnie to myślę, że spokojnie wystarczyłoby ok. 10⁰C.drobert pisze: ↑04 gru 2019, 21:42Motorniczy ma możliwość regulacji ogrzewania jak również ma podgląd temperatury na wagonie. Najniższą jaką może ustawić to 15⁰C. Poza tym jeśli niedługo wcześniej wyjechał z zakładu to ogrzewanie działa z maksymalną mocą do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury i niejednokrotnie na wagonie wydaje się być gorąco a komputer pokazuje np. 12⁰C bo ciepło jeszcze nie dotarło do termostatów, których w Swingach jest kilka.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1
Ostatnio jak mi Swing przy ustawieniu minimum 15 przegrzewał salonke dla pasażerów to wyłączyłem klimatyzatory pozostawiając tylko nagrzewnice dolne i było ok wtedy. Często klimatyzatory walą za gorącym powietrzem od góry stąd taki efekt. Że mimo pokazywania 17 czy 16 na pokładzie odczuwalna jest około 21.
Dostałem 17 procent podatku - 48 zeta brutto
Zabiorą mi 160 zeta więcej na ZUS
To będę zarabiał mniej o 112 złotych.
Pracodawca z racji że mnie zatrudnia dodatkowo dorzuci za mnie więcej do ZUS 89 złotych.
Razem daje to daninę większą o 201 zeta czyli 2412 rocznie średnio.
Dobra zmiana.

Zabiorą mi 160 zeta więcej na ZUS
To będę zarabiał mniej o 112 złotych.
Pracodawca z racji że mnie zatrudnia dodatkowo dorzuci za mnie więcej do ZUS 89 złotych.
Razem daje to daninę większą o 201 zeta czyli 2412 rocznie średnio.
Dobra zmiana.





