No i na żądanie ITSu ZTM wycofał go z obsługi brygad 146 i 147 które zaczynały lub/i kończyły nie na Dw.Wschodnimzaciszanin pisze:Istnieją jednak odstępstwa od reguły. Przykład: na żądanie ITSu ZTM wycofał firmę z obsługi 153, 161 i 327. O ile w drugim i trzecim przypadku w grę wchodziły jedynie zbyt dlugie dojazdy na trasę, o tyle w pierwszym było to spowodowane również niekompletnym powrotem wozów na zakład.Plesim pisze: Linie i brygady wybiera ZTM. Warunkiem jest tylko to że w szczycie dnia powszedniego muszi być 50 brygad w ruchu.
Umowy z ajentami
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Z założenia to on miał obsługiwać brygady na liniach, z których przynajmniej jeden kraniec znajduje się w prawobrzeżnej Warszawie. Ale to przecież logiczne, że żaden przewoźnik nie będzie chciał sam finansować dojazdów na drugi koniec miasta, skoro bliżej są inne zajezdnie.Piotrek pisze:A niby ITS z założenia miał obsługiwać południową Pragę
Z tymi żądaniami ITS to troche nie tak. ITS zwrócił się z prośbą do ZTM i odpowiednio ją umotywował. ZTM na te zmiany wyraził zgodę przez odpowiednie zmiany brygadowe. ZTM nie interesuje w zasadzie czy przewożnikowi będzie się opłacac czy nie dojazdy przez całe miasto. Jeżeli zgodził się na warunki przetargu i podpisał odpowiednią umowę to musi ją realizować aby dostać zapłatę. Właśnie jednym z zamierzeń przetargów było zaoszczędzenie pieniędzy miasta na wyjazdach i zjazdach na linię.
Umowa z Connexem kończy się 31.12.2007
Umowa z Connexem kończy się 31.12.2007
Cheba w 2008fraktal pisze:Dla mnie ciekawa jest inna rzecz. Jeśli te ceny za wozokilometr są prawdziwe, to okazuje się, że PKS dostaje najwięcej za swoje Jelcze 120M spośród tzw. nowych ajentów (Connexu nie biorę pod uwagę). A trzeba podkreślić, że Jelcze te są wysokopodłogowe (co prawda trochę dłuższe niż pojazdy ITS i Mobilisu, bo mają nie 10, a 12 metrów), a ZTM argumentował, że o wyborze tego właśnie ajenta zadecydowała cena. Ale umowa z PKSem została podpisana na 2 lata (zdaje się), a z innymi "nowymi" ajentami - na 10 lat, stąd być może różnica w cenie.
[ Dodano: 2006-01-02, 11:47 ]
I jeszcze pytanie: czy ktoś wie, kiedy się kończy umowa z Connexem?
Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta2952 pisze:Connex i jego Solarisy są już rozgracone niezle. Najlepszy jest Mobilis - pamiętam jeszcze, jak w styczniu kursowało w dzień powszedni coś takiego malutkiego(A3xx) na 505.Kierowca jezdził tam calutki dzionek. Wg. mnie jest to bardzo niekompetentna firma(jeżeli Mobilis jest w ogóle firmą.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Wujek_ed pisze:Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta
Choćby respektowania prawa pracy
Nie jest tajemnicą, że jest ono łamane w PKSie Grodzisk, gdzie kierowcy ot tak zamieniają się etatami i raz jeden raz drugi jeżdżą co drugi dzień kilkanaście godzin, jednak Mobilis jeśli chce się uważać za profesjonalną frmę musi zadbać o to, aby kierowcy jeździli max.10 godzin po czym powinno nastąpić co najmniej 10 (?) godzin odpoczynku...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
O takich rzeczach w mobilisie nie wiedzałem, w moich okolicach Mobilis jeździ tylko na 118 więc mam z nim mało do czynienia.R-9 Chełmska pisze:Wujek_ed pisze:Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta
Choćby respektowania prawa pracy
Nie jest tajemnicą, że jest ono łamane w PKSie Grodzisk, gdzie kierowcy ot tak zamieniają się etatami i raz jeden raz drugi jeżdżą co drugi dzień kilkanaście godzin, jednak Mobilis jeśli chce się uważać za profesjonalną frmę musi zadbać o to, aby kierowcy jeździli max.10 godzin po czym powinno nastąpić co najmniej 10 (?) godzin odpoczynku...
Ale łamanie prawa pracy bardzo poniża Mobilisa, ciekawe czy u innych ajentów też dzieją się takie rzeczy.
[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2006-12-10, 20:18 ]
// Poprawiłem błędy ort.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Nie bój się, zrobi się. Zredukują cenę jak się da, będą spartańskie warunki, ale z klimąProboszcz pisze:To PKS będzie musiał skombinować Jelcze niskopodłogowe z klimatyzacją Ciekawe czy takie są...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32