Umowy z ajentami

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 02 sty 2006, 13:49

zaciszanin pisze:
Plesim pisze: Linie i brygady wybiera ZTM. Warunkiem jest tylko to że w szczycie dnia powszedniego muszi być 50 brygad w ruchu.
Istnieją jednak odstępstwa od reguły. Przykład: na żądanie ITSu ZTM wycofał firmę z obsługi 153, 161 i 327. O ile w drugim i trzecim przypadku w grę wchodziły jedynie zbyt dlugie dojazdy na trasę, o tyle w pierwszym było to spowodowane również niekompletnym powrotem wozów na zakład.
No i na żądanie ITSu ZTM wycofał go z obsługi brygad 146 i 147 które zaczynały lub/i kończyły nie na Dw.Wschodnim

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 02 sty 2006, 14:00

A niby ITS z założenia miał obsługiwać południową Pragę :-?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 02 sty 2006, 14:54

Piotrek pisze:A niby ITS z założenia miał obsługiwać południową Pragę
:arrow: Z założenia to on miał obsługiwać brygady na liniach, z których przynajmniej jeden kraniec znajduje się w prawobrzeżnej Warszawie. Ale to przecież logiczne, że żaden przewoźnik nie będzie chciał sam finansować dojazdów na drugi koniec miasta, skoro bliżej są inne zajezdnie.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 02 sty 2006, 17:16

Z tymi żądaniami ITS to troche nie tak. ITS zwrócił się z prośbą do ZTM i odpowiednio ją umotywował. ZTM na te zmiany wyraził zgodę przez odpowiednie zmiany brygadowe. ZTM nie interesuje w zasadzie czy przewożnikowi będzie się opłacac czy nie dojazdy przez całe miasto. Jeżeli zgodził się na warunki przetargu i podpisał odpowiednią umowę to musi ją realizować aby dostać zapłatę. Właśnie jednym z zamierzeń przetargów było zaoszczędzenie pieniędzy miasta na wyjazdach i zjazdach na linię.

Umowa z Connexem kończy się 31.12.2007

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 02 sty 2006, 18:36

fraktal pisze:Dla mnie ciekawa jest inna rzecz. Jeśli te ceny za wozokilometr są prawdziwe, to okazuje się, że PKS dostaje najwięcej za swoje Jelcze 120M spośród tzw. nowych ajentów (Connexu nie biorę pod uwagę). A trzeba podkreślić, że Jelcze te są wysokopodłogowe (co prawda trochę dłuższe niż pojazdy ITS i Mobilisu, bo mają nie 10, a 12 metrów), a ZTM argumentował, że o wyborze tego właśnie ajenta zadecydowała cena. Ale umowa z PKSem została podpisana na 2 lata (zdaje się), a z innymi "nowymi" ajentami - na 10 lat, stąd być może różnica w cenie.

[ Dodano: 2006-01-02, 11:47 ]
I jeszcze pytanie: czy ktoś wie, kiedy się kończy umowa z Connexem?
Cheba w 2008

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 01 mar 2006, 15:08

2952 pisze:Connex i jego Solarisy są już rozgracone niezle. Najlepszy jest Mobilis - pamiętam jeszcze, jak w styczniu kursowało w dzień powszedni coś takiego malutkiego(A3xx) na 505.Kierowca jezdził tam calutki dzionek. Wg. mnie jest to bardzo niekompetentna firma(jeżeli Mobilis jest w ogóle firmą.
Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 mar 2006, 16:13

Wujek_ed pisze:Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta

Choćby respektowania prawa pracy :!:
Nie jest tajemnicą, że jest ono łamane w PKSie Grodzisk, gdzie kierowcy ot tak zamieniają się etatami i raz jeden raz drugi jeżdżą co drugi dzień kilkanaście godzin, jednak Mobilis jeśli chce się uważać za profesjonalną frmę musi zadbać o to, aby kierowcy jeździli max.10 godzin po czym powinno nastąpić co najmniej 10 (?) godzin odpoczynku...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Wujek_ed

Post autor: Wujek_ed » 01 mar 2006, 19:08

R-9 Chełmska pisze:
Wujek_ed pisze:Dla mnie mobilis jest całkiem fajny, ma fajne autobusy nawet zadbane, czego chcieć więcej od ajenta

Choćby respektowania prawa pracy :!:
Nie jest tajemnicą, że jest ono łamane w PKSie Grodzisk, gdzie kierowcy ot tak zamieniają się etatami i raz jeden raz drugi jeżdżą co drugi dzień kilkanaście godzin, jednak Mobilis jeśli chce się uważać za profesjonalną frmę musi zadbać o to, aby kierowcy jeździli max.10 godzin po czym powinno nastąpić co najmniej 10 (?) godzin odpoczynku...
O takich rzeczach w mobilisie nie wiedzałem, w moich okolicach Mobilis jeździ tylko na 118 więc mam z nim mało do czynienia.
Ale łamanie prawa pracy bardzo poniża Mobilisa, ciekawe czy u innych ajentów też dzieją się takie rzeczy.

[ Komentarz dodany przez: Siecool: 2006-12-10, 20:18 ]
// Poprawiłem błędy ort.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 01 mar 2006, 19:52

W ITSie się jeździ maksymalnie po 12 h dziennie. Nie obowiązuje tam tryb pracy 40 h w tygodniu. Można jeździć wg grafiku 7 dni pod rząd w tym 2 dni mogą być po 12 h...

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 10 mar 2006, 12:21

A czy ktoś z Was orientuje się może, kiedy kończy się umowa z Grodziem :?: Do kiedy mamy jeszcze tolerować ten badziew i cierpieć za każdym razem, jadąc nim?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 10 mar 2006, 15:11

Umowa z PKSem kończy się 31 marca .............. 2007 roku, czyli jeszcze roczek przed nami. :)

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 18 mar 2006, 20:41

Plesim pisze:Umowa z PKSem kończy się 31 marca .............. 2007 roku, czyli jeszcze roczek przed nami. :)
A umowa pewnie zostanie przedłużona :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 18 mar 2006, 21:11

Raczej nie :) Bo ZTM już szykuje się na ogłoszenie przetargu na obsłużenie lini wozami niskopodłogowymi 12 metrowymi, wyposażonymi w klimatyzację na przedział pasażerski.

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 18 mar 2006, 21:35

Flash8222 pisze:Raczej nie :) Bo ZTM już szykuje się na ogłoszenie przetargu na obsłużenie lini wozami niskopodłogowymi 12 metrowymi, wyposażonymi w klimatyzację na przedział pasażerski.
To PKS będzie musiał skombinować Jelcze niskopodłogowe z klimatyzacją :D Ciekawe czy takie są... :-k

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 18 mar 2006, 22:06

Proboszcz pisze:To PKS będzie musiał skombinować Jelcze niskopodłogowe z klimatyzacją :D Ciekawe czy takie są... :-k
Nie bój się, zrobi się. Zredukują cenę jak się da, będą spartańskie warunki, ale z klimą :mrgreen:
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Zablokowany