[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 03 lis 2006, 22:18

Plesim pisze: Powiem szczerze tak. Bardzo rzadko widuje aby wóz, który miał połówkę i ją stracił jeżdził póżniej z pełnym.
Jeśli chodzi o tyrystory, bulwy i inne mutacje to się zgodzę- na szczęście już się praktycznie nie zdarza, żeby tak było. Ale można wskazać całe dziesiątki stopiątek Na (w tym całe składy), które potraciły połówki i mają teraz pełne.

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 03 lis 2006, 23:21

inż. Glonojad pisze:Patrząc za okno - ogrzewanie się w 13N przyda wcześnie w tym roku...
tylko w tym zmodzie, bo w innych przeciez nimo;-)
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 04 lis 2006, 17:33

Dziś jechałem 831 i cieplutko było :) A do końca zimy tych składów jeszcze trochę będzie.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

mkm101
Posty: 995
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 04 lis 2006, 17:41

piotram pisze:Dziś jechałem 831 i cieplutko było :) A do końca zimy tych składów jeszcze trochę będzie.
Do końca zimy? - tak...

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 04 lis 2006, 22:00

Psu na budę,te modernizacje czy raczej "modernizacje" :!:
Gdyby te 40-letnie szroty modernizować coś a'la skład 821-818,to miałoby to sens i logikę.
A to co wyjeżdża po "remoncie", to jest "modernizacja" na "pół gwizdka" po najmniejszej linii oporu.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

mkm101
Posty: 995
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 04 lis 2006, 22:30

mobil one pisze: Gdyby te 40-letnie szroty modernizować coś a'la skład 821-818,to miałoby to sens i logikę. A to co wyjeżdża po "remoncie", to jest "modernizacja" na "pół gwizdka" po najmniejszej linii oporu.
Gdybyś miał choć trochę pojęcia o tym co piszesz...
Zapomniałeś już że "na katarynach się nie wyznajesz?"

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 04 lis 2006, 22:34

mkm101 pisze:Zapomniałeś już że "na katarynach się nie wyznajesz?"
Ale "nie zapomniałem" że jestem pasażerem tych wynalazków.I piszę tu obiektywnie jak każdy potencjalny pasażer.Mam do tego prawo!
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 lis 2006, 22:35

Ty jeżdzisz tramwajami ? :shock:

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lis 2006, 22:36

no ale trudno, aby robili generalny remont czegoś, co za kilka lat będzie tylko wspomnieniem...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 04 lis 2006, 22:37

Zdarza się mi jezdzić...Acz nie jest to najmilsze i najprzyjemniejsze...
Nie należy to do przyjemności i uroków Stolicy.
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 04 lis 2006, 22:41

mobil one pisze:Gdyby te 40-letnie szroty modernizować coś a'la skład 821-818,to miałoby to sens i logikę.
Oczywiście, wielka szkoda, że w połowie lat 90. zrezygnowano z modernizacji wagonów 13N, zwłaszcza że:
R-9 Chełmska pisze:no ale trudno, aby robili generalny remont czegoś, co za kilka lat będzie tylko wspomnieniem...
Ja wiem czy za kilka? :( Mamy nieco ponad 120 składów 2x13N, a przy założeniu, że najpierw kasowane będą trupy 10xx, nie wiem czy to potrwa tylko "kilka lat"
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lis 2006, 22:48

jacek2357 pisze:Ja wiem czy za kilka? :( Mamy nieco ponad 120 składów 2x13N, a przy założeniu, że najpierw kasowane będą trupy 10xx, nie wiem czy to potrwa tylko "kilka lat"
Takie były plany...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 04 lis 2006, 22:49

W planach to Metro od 12 lat jeździ na Młociny ;-)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 lis 2006, 1:58

R-9 Chełmska pisze:
jacek2357 pisze:Ja wiem czy za kilka? :( Mamy nieco ponad 120 składów 2x13N, a przy założeniu, że najpierw kasowane będą trupy 10xx, nie wiem czy to potrwa tylko "kilka lat"
Takie były plany...
Plany obejmowały horyzont do 2016... Kilkanaście-kilkadziesiąt składów rzeczywiście trzebaby albo zmodernizować o najpotrzebniejsze rzeczy (i to jest chyba ten zakres, który ostatecznie wdrożono - no, może bym środkowe drzwi odkładane dorzucił), albo wymienić na zachodnie używańce (N8S byłyby ciekawe, z tym, że chyba przebudowane na jednokierunkowe dla wyciągnięcia pojemności).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 05 lis 2006, 17:00

No i kto wie, czy te założone dostawy dojdą do skutku. Pewnie i tak jakąś ich część diabli wezmą.

[ Dodano: 2006-11-05, 17:03 ]
inż. Glonojad pisze:albo wymienić na zachodnie używańce (N8S byłyby ciekawe, z tym, że chyba przebudowane na jednokierunkowe dla wyciągnięcia pojemności).
Chociaż jako dwukierunkowe to może też bardzo by się przydały - np. przy niedawnym remoncie Marszałkowskiej do Unii mogłyby sobie jeździć...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

ODPOWIEDZ