[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2006, 17:21

No dobrze, to po gwizdek narzekają, że nie dostają nowości? Powinni apelować, żeby skoncentrować wszystkie 13N u nich w takim razie... i jeździć tylko na dodatkach ;-)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 08 lis 2006, 18:08

inż. Glonojad pisze:No dobrze, to po gwizdek narzekają, że nie dostają nowości? Powinni apelować, żeby skoncentrować wszystkie 13N u nich w takim razie... i jeździć tylko na dodatkach ;-)
O tak, to powinno ich zadowolić. I jeszcze wydłużyć czasy przejazdu bo są zdecydowanie za krótkie. ;-)
A narzekają bo ponoć tam jest najbardziej "krzyczący" związkowcy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2006, 18:26

No cóż, słyszałem, że wznowiono produkcję T3...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 08 lis 2006, 21:04

inż. Glonojad pisze:(to u bulwach, zwłaszcza używanych po R-1) oraz wychwalał pod niebiosa parówy.
Które to są niby "po R-1"?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lis 2006, 21:16

Te, które dostaną wg. jednego z wariantów podziału wagonów z dostaw 2007. Ma to co prawda moc wiążącą plotki, ale nie przeszkodziło motorowemu się zbulwersować ;). (A właściwie przyjśc zbulwersowanym, ja mu tego pomysłu nie podsunąłem, musi po zakładzie infor krążyć).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ŁUKASZ_1
Posty: 117
Rejestracja: 16 sty 2006, 23:37
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: ŁUKASZ_1 » 10 lis 2006, 0:17

TLG pisze:Dla mnie jedyne miejsce 13N jest kilkaset metrów na północ od pętli Huta czyli w... Hucie.
=D> =D> =D>

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 16 lis 2006, 23:10

Wyłupek 1438 wyszedł z remontu. Dostał stare przesuwne okienka zamiast uchylnych. Wiocha !!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 lis 2006, 9:10

piotram pisze:Wyłupek 1438 wyszedł z remontu. Dostał stare przesuwne okienka zamiast uchylnych. Wiocha !!
Wiocha jak wiocha - przynajmniej będzie sprawna wentylacja. Co rzeczywiście można nazwać wiochą, bo na wsi jest większy przewiew. ;-)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 17 lis 2006, 20:11

Po prostu denerwuje mnie to, że każdy skład wychodzi z remontu inny. Marzy mi się coś takiego jak we Wrocku...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 17 lis 2006, 21:17

Ciekawe, który wóz dostanie uchylne okienka. W końcu podobno "w przyrodzie nic nie ginie" :D
15/12/2005-12/7/2019

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 17 lis 2006, 21:18

Może jakiś 2x13N :D :D :D
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 17 lis 2006, 21:49

TLG pisze:Ciekawe, który wóz dostanie uchylne okienka. W końcu podobno "w przyrodzie nic nie ginie" :D
Może jakaś "modernizancja" będzie. Albo po prostu brakuje do uzupełniania.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lis 2006, 10:29

piotram pisze:Po prostu denerwuje mnie to, że każdy skład wychodzi z remontu inny.
Co racja, to racja.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 05 gru 2006, 21:07

[img]http://www.rzeczpospolita.pl/gifs/head.gif[/img] pisze: BEZPIECZEŃSTWO Jak zlokalizować tramwaj
Pomoc dla motorniczych

Tramwaje Warszawskie planują modernizację systemu bezpieczeństwa. Dzięki temu łatwiej będzie namierzyć każdy wagon przez satelitę.


450 warszawskich tramwajów jest wyposażonych w odbiorniki GPS. Dzięki temu na cyfrowej mapie warszawskich torowisk w centrum nadzoru ruchu na pl. Bankowym widać każdy pojazd. Obok wyświetla się informacja, czy tramwaj trzyma się rozkładu.

W tramwajach są też specjalne przyciski alarmowe. W razie napadu motorniczy wciska taki guzik i łączy się z dyspozytorem. Wtedy wszystkie rozmowy są przerywane, a w eter idzie odsłuch z kabiny. Operator natychmiast wysyła na pomoc policję.

Łatwiej odnaleźć tramwaj

Według tramwajarzy urządzenia mogą działać lepiej. Właśnie planują ich modernizację.

-System działa teraz na podstawie zbioru tras wprowadzonego do pamięci w styczniu, wraz z ostatnią dużą zmianą rozkładów -mówi Mariusz Kanafa z Działu Teleinformatyki Tramwajów Warszawskich. -W razie nagłej zmiany trasy, spowodowanej np. wypadkiem, tramwaj może się nam "zgubić". Dlatego planujemy zakup oprogramowania do natychmiastowej aktualizacji.

Na tym nie koniec zmian. Tramwajowe centrum nadzoru ruchu znajduje się na pl. Bankowym, w cieniu błękitnego wieżowca. Tramwajarze chcą je zaś przenieść do głównej siedziby spółki przy ul. Siedmiogrodzkiej. Jednocześnie planują zamontowanie tam telebimu dla cyfrowej mapy torowisk.

Izraelski system Tadiran do nadzoru ruchu działa w Warszawie od 1997 roku. Kosztował 6 mln zł.

Dzięki niemu tramwajarze co kilka dni wzywają pogotowie do zasłabnięć czy ataków epilepsji itp. Łączność radiowa kilkakrotnie umożliwiła też odnalezienie dzieci pozostawionych w pojazdach przez roztargnione matki. Archiwalne nagrania z kabin kilkakrotniebyły zaś wykorzystywane jako dowód w postępowaniach sądowych.

-Po25 latach pracy myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy - mówi wiceszef nadzoru ruchu Robert Kajetaniak. -W ubiegłym roku motorniczy poinformował nas o młodzieńcu na dachu tramwaju. Wyłączyliśmy trakcję, żeby nic mu się nie stało. Okazało się, że chłopak, aby wygrać zakład, zeskoczył na tramwaj z kładki przy ul. Dewajtis -opowiada.

Wywiadowcy w akcji

Miejskie Zakłady Autobusowe są daleko z tyłu: dopiero prowadzą testy systemów bezpieczeństwa. Dwa z 1,4 tys. miejskich autobusów zostały właśnie wyposażone w kamery monitoringu. W trzecim MZA testują zaś urządzenia GPS i guzik bezpieczeństwa. Zaczną działać najwcześniej w przyszłym roku.

W październiku 2006 r. (to najświeższe dane) policjanci odnotowali w autobusach i tramwajach 171 przestępstw, najczęściej kradzieży kieszonkowych. Najbardziej niebezpieczne są autobusy linii 127, 189 i 195 oraz tramwaje 9, 11 i 25.

Codziennie autobusami i tramwajami jeździ ok. 30 policjantów w cywilu. Tylko we wrześniu zatrzymali 73 kieszonkowców i sprawców bójek oraz prawie 100 osób, które piły alkohol lub awanturowały się.
Konrad Majszyk, blik
// oryginał: http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/wa ... a_a_8.html
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1623
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 05 gru 2006, 22:16

A 11 gdzie jeżdzi?

ODPOWIEDZ