Strona 205 z 234

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 16 cze 2021, 13:09
autor: Emyl
Dla Pragi chyba objazd tramwajem na północ od Alej byłby atrakcyjniejszy - do południowej części Śródmieścia jest pierdylion kursów na TŁ, z kolei do M2 tramwaje właściwie nie dowożą (Wileniaka nie liczę celowo). A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP. Hultaje oczywiście nie mają mocy przejazdu bez sieci kilku kilometrów?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 16 cze 2021, 23:37
autor: MisiekK
Emyl pisze:
16 cze 2021, 13:09
Hultaje oczywiście nie mają mocy przejazdu bez sieci kilku kilometrów?
Oczywiście, że nie.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 cze 2021, 10:34
autor: Glonojad
Emyl pisze:
16 cze 2021, 13:09
Dla Pragi chyba objazd tramwajem na północ od Alej byłby atrakcyjniejszy - do południowej części Śródmieścia jest pierdylion kursów na TŁ, z kolei do M2 tramwaje właściwie nie dowożą (Wileniaka nie liczę celowo).
Na północne Śródmieście jest tramwaj na trasie W-Z. Nie wiem, czemu M2 pomijać? Wileniak koszmiarnie zły na przesiadkę nie jest.
A i torowisko na NŚ/KP byłoby bardziej przyszłościowe, bo wybudowanie torów na Ujazdowskich jest jakby nie patrzeć łatwiejsze (politycznie), niż na NŚ/KP.
No ale jak chcesz wstawić stopę między drzwi, to zaczynasz od tego, co łatwiejsze. Małe kroczki, fakty dokonane - jak z inną inwestycją infrastrukturalną, której ziarno zasiano dekadę temu a teraz stanowi poważne uwiązanie przy wariantowaniu, IYKWIM.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 17 cze 2021, 18:24
autor: KwZ
Ja nie wiem, co masz na myśli. Za duża stacja Metro Stadion Narodowy? A ona nie jest starsza?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 24 cze 2021, 11:00
autor: Bastian
Starsza od M2? Raczej nie :D

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 24 cze 2021, 14:40
autor: KwZ
No chodziło mi o powstanie jej planów w obecnej postaci, a nie otwarcie dla pasażerów.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 03 wrz 2021, 18:20
autor: SławekM
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 03 wrz 2021, 21:58
autor: MisiekK
SławekM pisze:
03 wrz 2021, 18:20
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?
Duża dyskusja polityczna, potyczki ambicjonalne, przerzucanie odpowiedzialności między gestorami. Sam czas remontu trwał standardowo.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 04 wrz 2021, 21:46
autor: SławekM
MisiekK pisze:
03 wrz 2021, 21:58
SławekM pisze:
03 wrz 2021, 18:20
Co było takiego fascynującego w wagonie PESA 120N #3108, że remont trwał aż 3,5 roku?
Duża dyskusja polityczna, potyczki ambicjonalne, przerzucanie odpowiedzialności między gestorami.
Kurde nawet w tej dziedzinie? W takim razie boję się otworzyć lodówkę...

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:17
autor: bentes
Obecna wymiana torów na Obozowej między Wawrzyszewską a Prymasa:
Jeżeli dobrze pamiętam, to w projekcie przebudowy tej ulicy oba tory miały znaleźć się razem pod południową częścią wiaduktu kolejowego, a odtwarzany jest stan obecny. Dlaczego nie zrobiono od razu zaprojektowanego stanu docelowego?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:33
autor: pawcio
Bo to by wymagało znacznie większego zakresu robót.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:33
autor: Glonojad
Dlatego, że zaprojektowany stan docelowy wymaga kompleksowej przebudowy całej ulicy.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:36
autor: fik
A czy zaprojektowany stan docelowy uwzględnia dogodne przesiadki na kolej?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:44
autor: Glonojad
Przy projektowaniu stanu docelowego kryterium była optymalizacja obsługi otoczenia, a nie przesiadek na pociągi co godzinę. Zwłaszcza, że na perony pod wiaduktami kolej miejsca nie zostawiła.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 wrz 2021, 20:54
autor: fik
Gdyby tylko miasto miało jakieś narzędzia sprawienia, aby częstotliwość połączeń kolejowych była satysfakcjonująca, gdyby tylko!