Strona 1 z 234

: 30 paź 2006, 20:31
autor: SławekM
A załważyłem pewną ciekawostkę. Modernizowane są sklady 13N gdzie numer wagonu drigego jest większy / mniejszy o jeden od pierwszego... Ale chyba to tylko przypadek... A mogli przy okazji 13N dawać pantografy połówkowe....

: 30 paź 2006, 21:18
autor: Plesim
solaris8315 pisze:A załważyłem pewną ciekawostkę. Modernizowane są sklady 13N gdzie numer wagonu drigego jest większy / mniejszy o jeden od pierwszego... Ale chyba to tylko przypadek...
Całkowity przypadek. Ostatnio do NG trafiły 794+650, wcześniej 799+788.
solaris8315 pisze:A mogli przy okazji 13N dawać pantografy połówkowe....
Ponoć się nie sprawdziły na trzynastkach.

: 30 paź 2006, 21:25
autor: SławekM
A trzy lata się woziły na dwóch skladach i dobrze było...

: 30 paź 2006, 21:26
autor: JacekM
No widać nie było dobrze, skoro się z tego wycofano =P~

: 30 paź 2006, 21:34
autor: Plesim
Nie chcę wysuwać pochopnych wniosków, ale długo było dobrze i nagle zaczeły się łamać. Dziwne zrządzenie losu czy R-4. ;-)

: 31 paź 2006, 20:16
autor: piotram
Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.

: 31 paź 2006, 21:22
autor: Plesim
piotram pisze:Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.
Na co kasy szkoda? OTK2 w TW jest pod dostatkiem.

: 31 paź 2006, 22:19
autor: Glonojad
Na każdym wozie się łamią ale czy w każdej zajezdni? ;)

: 01 lis 2006, 21:55
autor: Filip7370
Dziś widziałem wóz nr. 796+797 zmodernizowany tak samo. Widać że modernizacja jest opłacalna =D>

: 02 lis 2006, 10:29
autor: Plesim
205WrAs pisze:Dziś widziałem wóz nr. 796+797 zmodernizowany tak samo. Widać że modernizacja jest opłacalna =D>
Ten skład jeździ już ponad tydzień.

: 02 lis 2006, 13:41
autor: Glonojad
Patrząc za okno - ogrzewanie się w 13N przyda wcześnie w tym roku...

: 03 lis 2006, 20:53
autor: piotram
Plesim pisze:
piotram pisze:Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.
Na co kasy szkoda? OTK2 w TW jest pod dostatkiem.
Właśnie że nie. Jak stopiątka połamie, to zakładają przeważnie pełny. Z remontów też często ze zwykłymi wychodzą.

: 03 lis 2006, 21:18
autor: Plesim
piotram pisze:Właśnie że nie. Jak stopiątka połamie, to zakładają przeważnie pełny. Z remontów też często ze zwykłymi wychodzą.
Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.

: 03 lis 2006, 21:44
autor: piotram
Plesim pisze: Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.
Nie chodzi mi o to, że przy remoncie zmieniają na pełne, tylko że pełnych nieczęsto zmieniają na połówkowe. Gdyby mieli za dużo, to by zakładali. Poza tym połamane połówki na 105Na z reguły zamieniają na pełne.

: 03 lis 2006, 21:55
autor: Plesim
piotram pisze:
Plesim pisze: Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.
Nie chodzi mi o to, że przy remoncie zmieniają na pełne, tylko że pełnych nieczęsto zmieniają na połówkowe. Gdyby mieli za dużo, to by zakładali. Poza tym połamane połówki na 105Na z reguły zamieniają na pełne.
Te które mają pełne i nie są wymieniane na połówki najczęściej nie mają mechanizmu podnoszenia/opuszczania. A jego montaż to dość duża ingerencja w pudło i nie zawsze się opłaca. Często jest też tak, że po stracie patyka montuje się co jest pod ręką (aby pasowało). Dopiero póżniej zakłada się właściwy. Obecnie są duże brak taborowe w stosunku do planu. Więc wysyła się co się da.
Powiem szczerze tak. Bardzo rzadko widuje aby wóz, który miał połówkę i ją stracił jeżdził póżniej z pełnym.