[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 paź 2006, 20:31

A załważyłem pewną ciekawostkę. Modernizowane są sklady 13N gdzie numer wagonu drigego jest większy / mniejszy o jeden od pierwszego... Ale chyba to tylko przypadek... A mogli przy okazji 13N dawać pantografy połówkowe....

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 paź 2006, 21:18

solaris8315 pisze:A załważyłem pewną ciekawostkę. Modernizowane są sklady 13N gdzie numer wagonu drigego jest większy / mniejszy o jeden od pierwszego... Ale chyba to tylko przypadek...
Całkowity przypadek. Ostatnio do NG trafiły 794+650, wcześniej 799+788.
solaris8315 pisze:A mogli przy okazji 13N dawać pantografy połówkowe....
Ponoć się nie sprawdziły na trzynastkach.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 paź 2006, 21:25

A trzy lata się woziły na dwóch skladach i dobrze było...

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 30 paź 2006, 21:26

No widać nie było dobrze, skoro się z tego wycofano =P~
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 paź 2006, 21:34

Nie chcę wysuwać pochopnych wniosków, ale długo było dobrze i nagle zaczeły się łamać. Dziwne zrządzenie losu czy R-4. ;-)

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 31 paź 2006, 20:16

Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 31 paź 2006, 21:22

piotram pisze:Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.
Na co kasy szkoda? OTK2 w TW jest pod dostatkiem.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 paź 2006, 22:19

Na każdym wozie się łamią ale czy w każdej zajezdni? ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 01 lis 2006, 21:55

Dziś widziałem wóz nr. 796+797 zmodernizowany tak samo. Widać że modernizacja jest opłacalna =D>
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 02 lis 2006, 10:29

205WrAs pisze:Dziś widziałem wóz nr. 796+797 zmodernizowany tak samo. Widać że modernizacja jest opłacalna =D>
Ten skład jeździ już ponad tydzień.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lis 2006, 13:41

Patrząc za okno - ogrzewanie się w 13N przyda wcześnie w tym roku...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 03 lis 2006, 20:53

Plesim pisze:
piotram pisze:Na stopiątkach tak samo się łamią i na innych bulwach też. W sumie żadna to różnica na jakim wozie jest połówka. Pewnie kasy im szkoda.
Na co kasy szkoda? OTK2 w TW jest pod dostatkiem.
Właśnie że nie. Jak stopiątka połamie, to zakładają przeważnie pełny. Z remontów też często ze zwykłymi wychodzą.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lis 2006, 21:18

piotram pisze:Właśnie że nie. Jak stopiątka połamie, to zakładają przeważnie pełny. Z remontów też często ze zwykłymi wychodzą.
Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 03 lis 2006, 21:44

Plesim pisze: Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.
Nie chodzi mi o to, że przy remoncie zmieniają na pełne, tylko że pełnych nieczęsto zmieniają na połówkowe. Gdyby mieli za dużo, to by zakładali. Poza tym połamane połówki na 105Na z reguły zamieniają na pełne.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 03 lis 2006, 21:55

piotram pisze:
Plesim pisze: Jak był wcześniej pełny to zakładają pełny, a swoją drogą wskaż mi skład który wyjechał z remontu pełny a przed miał połówki.
Nie chodzi mi o to, że przy remoncie zmieniają na pełne, tylko że pełnych nieczęsto zmieniają na połówkowe. Gdyby mieli za dużo, to by zakładali. Poza tym połamane połówki na 105Na z reguły zamieniają na pełne.
Te które mają pełne i nie są wymieniane na połówki najczęściej nie mają mechanizmu podnoszenia/opuszczania. A jego montaż to dość duża ingerencja w pudło i nie zawsze się opłaca. Często jest też tak, że po stracie patyka montuje się co jest pod ręką (aby pasowało). Dopiero póżniej zakłada się właściwy. Obecnie są duże brak taborowe w stosunku do planu. Więc wysyła się co się da.
Powiem szczerze tak. Bardzo rzadko widuje aby wóz, który miał połówkę i ją stracił jeżdził póżniej z pełnym.

ODPOWIEDZ