Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 lis 2016, 14:45

W kierunku centrum nadal nie wolno.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2016, 15:02

Czyli z tym sprzątaniem prowizorki to raczej bulszit.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4767
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 02 lis 2016, 15:36

Albo robiono to prowizorycznie i pamiętano o okolicy tunelu ze względu na wysepkę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2016, 15:48

Wysepka jest i od strony Wisły :P

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 lis 2016, 16:27

Nawet jeśli władza chciała się przypodobać zmotoryzowanym i wpuściła ich w godzinach szczytu na ten fragment Trasy W-Z, to nie należało demontować wysepki przy torach tramwajowych, która powodowała, że kierowcy zdejmowali tu nogę z gazu, a wręcz wciskali pedał hamulca. Obym nie był złym prorokiem, ale teraz wróci czarny punkt z wypadkami i potrąceniami pieszych przez rozpędzone auta.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2016, 16:36

Przy czym ten problem akurat nie dotyczy głównie godzin szczytu, bo wtedy to i tak wolno się koło fortuny toczy. Gorzej późnym wieczorem i w nocy, kiedy to jest bieganie na eNki, a pusty tunel sprzyja szybszej jeździe... :/

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 lis 2016, 17:22

Ostatnio trwa czarna seria decyzji/zaniechań endżiniera Galasa, któremu zawsze rzekomo tak zależało na bezpieczeństwie ruchu. Ile jeszcze to potrwa...

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 lis 2016, 17:47

osa pisze:Nawet jeśli władza chciała się przypodobać zmotoryzowanym i wpuściła ich w godzinach szczytu na ten fragment Trasy W-Z,
Zmotoryzowanym, czy twojemu koledze (koleżance)?
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1, ... korki.html
Na tej samej trasie wciąż trwa inna prowizorka. "Na czas budowy metra" zamknięto przejazd samochodów prywatnych Trasą W-Z do pl. Bankowego. Choć metro jeździ od półtora roku, inżynier Janusza[sic! - MJ] Galas wciąż nie zniósł zakazu.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 02 lis 2016, 18:11

Każdy pisze na własny rachunek, a oba zbiory - kierowcy i autor powyższego cytatu - mają najwidoczniej część wspólną. Tak to wykładali w pierwszej klasie na matematyce?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 lis 2016, 20:30

Czy "kierowcy" mają taką samą moc sprawczą jak poczytny dziennik? Czy w ogóle "kierowcy" gdzieś wyrażali swoją opinię? A tutaj - jak na zawołanie, postulat (no, połowa) spełniony w dwa dni. :)

Dodano po 2 godzinach 14 minutach 49 sekundach:
Hehe.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 16192.html

Łukasz
Posty: 10592
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lis 2016, 20:36

Ale teraz korek będzie większy, bo na most będzie jechać większość, a przejazd będzie notorycznie zablokowany przez pieszych albo tramwaj/autobus.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5274
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 02 lis 2016, 20:48

Dla mnie pewną ciekawostką jest argumentacja, że samochody jadące w stronę Pragi nikomu nie przeszkadzają, ale te jadące do Centrum zagrażają pasażerom wysiadającym z tramwajów (i dlatego ruchu w tą stronę nie dopuszczono).

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 lis 2016, 21:05

Cień sensu w tym jest, bo w stronę mostu samochód może z przystanku uciec, zanim przyjedzie tramwaj, a w stronę tunelu, jeśli samochód wjedzie na przystanek, zanim przyjedzie tramwaj, ale zatrzyma się przed przejściem przepuścić pieszych i w tym czasie dogoni go tramwaj, to już nie może uciec... Z tym, że to jest nie tyle zagrożenie dla pieszych, co uniemożliwienie/utrudnienie dojścia do tramwaju.

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 lis 2016, 21:56

Dla mnie likwidacja wjazdu jest strzałem w kolano, bo kierowcy na tablicach WWL, WL, WWY, WOR, WOS potrafią rozganiać pasażerów trąbiąc na nich...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 lis 2016, 22:34

Mnie właśnie tam jeszcze za czasów liceum WWL przejechał lusterkiem po plecaku dokumentnie go niszcząc. Najgorszy okres w moim życiu!

ODPOWIEDZ