Komunikacja w Łomiankach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sty 2006, 11:45

No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacja do ZTM. :wink:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 13 sty 2006, 13:44

Colony pisze:No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacji do ZTM.
:arrow: Właśnie dlatego nie jest on włączany, żeby nie robić obciachu :lol:.

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 13 sty 2006, 14:09

MZ pisze:
Colony pisze:No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacji do ZTM.
:arrow: Właśnie dlatego nie jest on włączany, żeby nie robić obciachu :lol:.
Zastanów się co piszesz. Te Jelcze z Łomianek są utrzymane w większości w takim stanie (zarówno do strony mechaniki, jak i czystości) że nie jeden wóz z MZa może poważyć o takim serwisie.
Tam jak tylko kierowca stwierdzi najmniejsze usterkę podczas jazdy (nawet z pozoru błahą) to przez radio oznajmia o tym fakcie dyspozytorowi i po dojeździe do pętli w Łomiankach ma zjazd do bazy, a za miast niego rusza już inny kierowca z podstawionym nowym wozem.
Oni w przeciwieństwie do MZA wyznają taką zasadę, że lepiej naprawić drobiazg i zrobić zamieszanie z podmianami, niż jak ma to w zwyczaju MZA jeździć do upadłego aż się pojazd całkiem rozkraczy na drodze i robić naprawę za kilkaset złotych.

A co do wyglądu : sam nie wiem czy nie wolał bym takiego Jelcza od jakiegoś Ikarusa solówki co go w połowie rdza zażarła, a do karoserii ma poprzyczepiane blachy pomalowane farbą olejną na nity, aby zasłonić dziury.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 13 sty 2006, 15:25

Predator pisze:A co do wyglądu : sam nie wiem czy nie wolał bym takiego Jelcza od jakiegoś Ikarusa solówki co go w połowie rdza zażarła, a do karoserii ma poprzyczepiane blachy pomalowane farbą olejną na nity, aby zasłonić dziury.
Podejrzewam, że znacznej większości pasażerów wisi wygląd tego czym jadą, ale fakt, że płacą 2 razy za bilet już nie.
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 13 sty 2006, 15:40

Colony pisze:No chyba gdyby włączono tabor łomiankowskiej komunikacji do ZTM.
MZ pisze:Właśnie dlatego nie jest on włączany, żeby nie robić obciachu :lol:.
Predator pisze:Zastanów się co piszesz. Te Jelcze z Łomianek są utrzymane w większości w takim stanie (zarówno do strony mechaniki, jak i czystości) że nie jeden wóz z MZA może poważyć o takim serwisie.
:arrow: Zauważyłeś emotikonkę przy mojej wypowiedzi? Nie bierz żartów do końca poważnie.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 13 sty 2006, 15:47

Andrzej pisze:Podejrzewam, że znacznej większości pasażerów wisi wygląd tego czym jadą
Uwierz mi, że nie. Na nic tak się nie ku*wi jak na predkosc autobusów z PKS Grodzisk, więc to ma jednak znaczenie co przyjedzie. Ale to EOT. Rozumiem sens twojej wypowiedzi odnosnie 2 biletów.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 14 sty 2006, 0:26

Andrzej pisze:
Colony pisze: Brygady, brygady. To jest problem. :roll:
Akurat to jedno to nie jest problem. Jakby Łomianki cudem wyłożyły kasę to brygady na pewno by się znalazły.
Musiałyby duuuużo zapłacić. Poza tym w przypadku własnej linii to kasa z biletów trafia do nich w całości. A wątpię, żeby w przypadku ZTM opłata wynosiła tylko różnicę pomiędzy kosztami uruchomienia a wpływami biletów :/
Kwestia wspólnego biletu była już kiedyś poruszana, ale za Kaczyńskiego było dosyć nieprzychylne nastawienie do gmin podmiejskich

arsenian
Posty: 26
Rejestracja: 25 paź 2008, 21:35

Post autor: arsenian » 20 lis 2008, 13:39

MeWa pisze:Kwestia wspólnego biletu była już kiedyś poruszana, ale za Kaczyńskiego było dosyć nieprzychylne nastawienie do gmin podmiejskich
A czy nie było błędem lata temu oddawanie ówczesnej 701 Łomiankom? Nie byłoby teraz problemu. Natomiast w kwestii wspólnego biletu... wraca jak bumerang... skoro w planach są (co jeszcze nie znaczy że wejdą w życie:P) trzy strefy biletowe, ujednolicanie wszystkiego na Mazowszu... to niech się prezes dogada z prezesem i w tej kwestii. Niech Łomiankowicze nie płacą dodatkowo tylko za linię do domu, skoro i tak znakomita większość z nich zapewne korzysta z KM.

alojzy
Posty: 1316
Rejestracja: 10 maja 2007, 9:08

Post autor: alojzy » 20 lis 2008, 13:42


Filipinho
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2008, 23:29
Lokalizacja: Młochów Rulez

Post autor: Filipinho » 16 gru 2008, 19:51

Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
733 RuLeZ :)
www.wirtualtrans.ovh.org <--FaJnA GrA

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 16 gru 2008, 19:56

Filipinho pisze:Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

jacek
Zbanowany
Posty: 4807
Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił

Post autor: jacek » 16 gru 2008, 21:07

Frencher pisze:
Filipinho pisze:Łomiankom się za nic nie opłaca ujednolicanie biletów. To zdecydowanie zmniejszyło by ich zyski.
KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.
Dlatego powstała KMŁ, bo niegdyś zapchane i niezbyt częste 701 przy szybkiej rozbudowie Łomianek w latach 90 nie było w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańców :sad:

Filipinho
Posty: 49
Rejestracja: 20 lis 2008, 23:29
Lokalizacja: Młochów Rulez

Post autor: Filipinho » 16 gru 2008, 21:53

To też miałem na myśli.
733 RuLeZ :)
www.wirtualtrans.ovh.org <--FaJnA GrA

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 892
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 17 gru 2008, 8:58

jacek pisze:
Frencher pisze:KMŁ współpraca z ZTM potrzebna jak dziura w moście.
Firma funkcjonuje dobrze, ma w miarę dobre rozkłady. Gdyby się dobrali do rozkładów "spece" z ZTM to by ludzie na dachu musieli jeździć, a firma by nawet nie zarobiła na paliwo.
Dlatego powstała KMŁ, bo niegdyś zapchane i niezbyt częste 701 przy szybkiej rozbudowie Łomianek w latach 90 nie było w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańców :sad:
terefere - KMŁ powstała dzięki lobbingowi i układom Jacka Kuronia
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 17 gru 2008, 16:12

kulikowski pisze:terefere - KMŁ powstała dzięki lobbingowi i układom Jacka Kuronia
Od Łomianek chciano 6mld (starych) złotych za ówczesną linię 701 - a oni kupili za 2,5mld. (starych) złotych 12 nowych autobusów :arrow: proporcje są porażające.

To co robi teraz ZTM, to prowadzi to tego, że historia w perspektywie kilku najbliższych lat zatoczy koło, tylko że będzie to dotyczyło wielu gmin. Bo są już gminy, które za dopłaty jakie dają ZTM mogłyby co roku kupić po 2 nowiutkie klimatyzowane SU18.
I taka jest prawda, a nie to co pieprzą w ZTM o ich budowaniu transportu aglomeracyjnego.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ODPOWIEDZ