Strona 1 z 10

: 14 gru 2006, 14:59
autor: pawcio
Tak sobie obserwuję, co się dzieje z rozstawieniem przystnaków przy Dw. Centrlanym i widzę, że zaczyna tam panować coraz większy bałagan. Mam więc pomysł na małą reorganizację tamtejszego układu linii.
Założenia są dwa: oddanie przystanku Dw. Cetralny 26 tylko dla linii przejeżdżających przez ten zespół oraz przeniesienie wszystkich nocnych na główny terminal celem ułatwienia przesiadek.
I tak:
DWC 17 :arrow: Znikają wszystki nocne
DWC 20 :arrow: E-3 i 500
DWC 26 :arrow: Znikają E-3 i 605

DWC 31 :arrow: 510 (Nowodwory), 604 (Zajezdnia Żoliborz), 606 (Chomiczówka)
DWC 32 :arrow: 160 (Targówek), 603 (Chomiczówka), 608 (Wólka Węglowa), 612 (Młociny)
DWC 33 :arrow: 102 (Olszynka), 601 (Stare Bemowo), 610 (Os. Górczewska), 614 (Os. Górczewska)
DWC 34 :arrow: 700 (Konstancin-Jeziorna), 605 (Ursus), 611 (Paluch)

DWC 35 :arrow: 505 (Os. Kabaty), 605 (Rembertów), 610 (Międzylesie), 614 (Stara Miłosna)
DWC 36 :arrow: 525 (Międzylesie), 606 (PKP Jeziorki), 608 (Falenica), 612 (Wędkarska)
DWC 37 :arrow: 514 (Wola Grzybowska), 604 (Kabaty), 607 (Kabaty)
DWC 38 :arrow: 502 (Stara Miłosna), 603 (Woronicza), 611 (Sadyba)

DWC 39 :arrow: 131 (Sadyba), 601 (Wesoła), 602 (Bródno)
DWC 40 :arrow: 119 (Międzylesie), 607 (Zacisze), 609 (Buków), 613 (Choszczówka)

: 14 gru 2006, 15:09
autor: atomek
pawcio pisze:DWC 39 :arrow: 131 (Sadyba)...
DWC 40 :arrow: 119 (Międzylesie)...
Mi pomysł sie nie podoba. Jak będziesz chciał jechać 119 lub 131, to będziesz musiał biegać po pętli, żeby sprawdzić, który odjeżdża pierwszy. A najlepsze będzie, jak podczas tego sprintu Ci któryś ruszy #-o

: 14 gru 2006, 15:19
autor: Glonojad
Bo na DWC to powinien być wyświetlacz z najbliższymi odjazdami (a w nocy: z przewijanymi trasami poszczególnych nocników).

: 14 gru 2006, 15:26
autor: atomek
To by faktycznie rozwiązało w znacznym stopniu problem. I przy wyświetlaczy mapki z rozkładem przystanków DWC w jego okolicach.

: 14 gru 2006, 15:29
autor: JacekM
atomek pisze:Mi pomysł sie nie podoba. Jak będziesz chciał jechać 119 lub 131, to będziesz musiał biegać po pętli, żeby sprawdzić, który odjeżdża pierwszy. A najlepsze będzie, jak podczas tego sprintu Ci któryś ruszy #-o
Przecież teraz można sobie sprawdzić na tablicy z rozkładami wszystkich linii.

: 14 gru 2006, 15:38
autor: pawcio
atomek pisze:
pawcio pisze:DWC 39 :arrow: 131 (Sadyba)...
DWC 40 :arrow: 119 (Międzylesie)...
Mi pomysł sie nie podoba. Jak będziesz chciał jechać 119 lub 131, to będziesz musiał biegać po pętli, żeby sprawdzić, który odjeżdża pierwszy. A najlepsze będzie, jak podczas tego sprintu Ci któryś ruszy #-o
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale to są dwa sąsiednie przystanki, odległość pomiędzy nimi wynosi jakieś 20-25 metrów.

: 14 gru 2006, 15:53
autor: atomek
pawcio pisze:to są dwa sąsiednie przystanki, odległość pomiędzy nimi wynosi jakieś 20-25 metrów.
Hm... może ale jednak średnio mi się to nadal podoba... Oczywiście to tylko moja opinia...
JacekM pisze:Przecież teraz można sobie sprawdzić na tablicy z rozkładami wszystkich linii.
Fakt... przyznaję się, zapomniałem, że jest takie cudo ustawione...

: 15 gru 2006, 9:54
autor: MZ
atomek pisze:I przy wyświetlaczu mapki z rozkładem przystanków DWC w jego okolicach.
:arrow: Mapki też są umieszczone w tej samej gablocie, w której są wszystkie rozkłady jazdy.

: 15 gru 2006, 9:57
autor: Glonojad
No to cudo musi być źle ustawione, skoro pasażerowie go nie zauważają ;).

: 15 gru 2006, 10:00
autor: MZ
inż. Glonojad pisze:No to cudo musi być źle ustawione, skoro pasażerowie go nie zauważają.
:arrow: Jest dobrze ustawione, tylko powinno być jeszcze jedno - przy wyjściu z hali dworca.

: 15 gru 2006, 10:01
autor: Glonojad
To gdzie ono w takim razie jest? Akurat skarżący mi się użytkownik właśnie z hali dworca wychodzi, nic więc dziwnego, że nie znalazł i na latanie utyskuje.
A wyświetlacz powinien być i tak. [-(

: 15 gru 2006, 10:03
autor: MZ
inż. Glonojad pisze:To gdzie ono w takim razie jest?
:arrow: Przy wyjeździe z pętli. Konkretnie przy wyjściu z tunelu na początek pętli.

: 15 gru 2006, 10:04
autor: Glonojad
No to ja bym tego dobrym ustawieniem dla jedynej tablicy nie nazwał. [-X

: 15 gru 2006, 10:06
autor: MZ
inż. Glonojad pisze:No to ja bym tego dobrym ustawieniem dla jedynej tablicy nie nazwał.
:arrow: Dlatego właśnie przydałaby się jeszcze jedna, obok przejścia dla pieszych w połowie pętli.
Oczywiście tej obecnej nie trzeba likwidować - powinny funkcjonować obie jednocześnie.

: 15 gru 2006, 15:24
autor: atomek
MZ pisze:Dlatego właśnie przydałaby się jeszcze jedna, obok przejścia dla pieszych w połowie pętli.
Oczywiście tej obecnej nie trzeba likwidować - powinny funkcjonować obie jednocześnie.
Zdecydoawnie... Jeśli nie wyświetlacz, to przynajmniej jeszcze jedna taka tablica.