[ĹťW] UĹźywane autobusy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26828
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Po MANach 3 generacji to w ogóle widać, że na ostatnie drzwi nie były zbytnio projektowane . Chyba już Gniot ma wygodniejszy układ
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Już nawet nie w gniocie, a raczej Vecto. A układ amfiteatralny z silnikiem leżącym mimo wszystko nadal ma wielu zwolenników. Najlepiej problem rozwiązano w Scanii Omnicity, gdzie mimo leżącej zabudowy udało sie zaplanować układ tak, by nie było ciasno.inż. Glonojad pisze:Po MANach 3 generacji to w ogóle widać, że na ostatnie drzwi nie były zbytnio projektowane . Chyba już Gniot ma wygodniejszy układ
15/12/2005-12/7/2019
W Szwajcarii też już coraz ciężej o zakup tego busa,za dobra cenę i w dobrym stanie.TLG pisze: Zależy co chce sie kupować. Nie jest tak ciężko jak mówisz. A jeśli chodzi o Citaro-trzydrzwiowych sie znajdzie troche np. w Szwajcarii. Tam sie na prawde dba o tabor. Poza tym-mercedesy mają mieć 5 lat.
To sprawdzona wiadomość.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Nowych jest teraz 79Nordyk110 pisze:400-500 autobusów
Do tego będzie dużo nowych,ale w tym roku tylko 40 .Chyba 41 [8240]
I niedługo same "niskacze".
A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
a 8240 jako jedyny z tej dostawy będzie z innymi walorami silnikowymi za około 2 miesiące na R-7
ja chce wrocławskie Volvo nowe:)
Kto mówi, że muszą pochodzić wyłącznie ze Szwajcarii. Prawdopodobnie będą skupowane w różnych miejscach. Problem największy jest właśnie w drzwiami, chyb a, że MZA odważy sie na zakup wersji dwudrzwiowej. Tu nie będzie tak dużych problemów przy zakupie. Problemy będą przy eksploatacji.Nordyk110 pisze:W Szwajcarii też już coraz ciężej o zakup tego busa,za dobra cenę i w dobrym stanie.
To sprawdzona wiadomość.
15/12/2005-12/7/2019
Szczerze jakoś nie widzę u nas busów z ilością drzwi innych niż teraz...Będzie ciężko,chyba,że znajdą odpowiednie,bo raczej przebudowa się nie opłacaTLG pisze:Kto mówi, że muszą pochodzić wyłącznie ze Szwajcarii. Prawdopodobnie będą skupowane w różnych miejscach. Problem największy jest właśnie w drzwiami, chyb a, że MZA odważy sie na zakup wersji dwudrzwiowej. Tu nie będzie tak dużych problemów przy zakupie. Problemy będą przy eksploatacji.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
No może na jakimś 305. Ale jak do tej pory dwudrzwiowe u nas sie nijak nie sprawdziły.Piotrek pisze:Szczerze jakoś nie widzę u nas busów z ilością drzwi innych niż teraz...
O ile w ogóle jest wykonalna.Piotrek pisze:Będzie ciężko,chyba,że znajdą odpowiednie,bo raczej przebudowa się nie opłaca
15/12/2005-12/7/2019
Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...JacekM (2357) pisze:a ja widzę. Np. tylko i wyłącznie na liniach podmiejskich...
Raczej na pewno jest,ale nie po to beda kupowac jak najtaniej zapewne,zeby przebudowywac itd.TLG pisze:O ile w ogóle jest wykonalna.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.Piotrek pisze:Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
kiepski wybórJacekM (2357) pisze:takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.Piotrek pisze:Ino jakich?U nas linie podmiejskie w wiekszosci są ostro zatłoczone więc...
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
700 to i tak bedzie gniotJacekM (2357) pisze:takich na których trzeba daleko i długo jechać. Np. krótkie dwudrzwiowe: 700, 701, 705, 707, 711, 714, 715, 722, 724, 725. A trzydrzwiowe na: 708, 710, 719, 727 i 728.
701 ma PKS i sie pewnie nie pozbedzie tej linii.
705 za bardzo zapchane
725-Mobilis i pewnie tez to sie nie zmieni
724-nie sadze
711-w Raszynie duzy tlok itd itp.
Jedynie moze 707, 714,722, wiec nie widze tego na podmiejskich...
Ale takie moje zdanie
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.