[ĹťW] UĹźywane autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 29 sty 2006, 21:28

8315 pisze:1. A kasa to skąd (chyba kredyt)?
Właśnie kredyt dzięki przekazaniu zajezdni we władanie MZA.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 sty 2006, 21:31

Plesim pisze:
8315 pisze:1. A kasa to skąd (chyba kredyt)?
Właśnie kredyt dzięki przekazaniu zajezdni we władanie MZA.
Aha to wszystko wyjaśnia 8-). W innym wątku także (o przekazaniu w ręce MZA terenów zajezdni) :)

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 29 sty 2006, 21:48

Co do miejsca, w którym będą stacjonować używane pojazdy, to pewniakiem wydaje się być R-11 - oczywiście tylko wtedy, gdy do Warszawy nie zawitaja ani MANy, ani Solarisy. Bo to "Kleszczowa" dostanie największy spadek lewarowych Ikarusów po R-9 i to ona w ciągu najbliższych lat będzie musiała dokonać wymiany taboru na największą skalę spośród wszystkich zajezdni.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 29 sty 2006, 21:50

No Solarisy to raczej napewno nie zawitają :twisted: szczególnie używane :twisted:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 29 sty 2006, 22:02

Plesim pisze:Cytat:
W tym roku planujemy zakup około 90 takich autobusów – 60 przegubowych i 30 „solówek”. Chcemy, żeby były to Many lub Mercedesy.
Dalsze część staje się jeszcze ciekawsza:
Cytat:
Chcemy do 2007 roku sprowadzić takich, oczywiście obok zakupu nowych, około 150 sztuk.
A na koniec:
Cytat:
Docelowo do roku 2009 może być takich autobusów ok. 400 do 450.
Robi sie ciekawie. Pan Podsiadły ma bardzo ambitne plany. Życze powodzenia w realizacji, bo nie będzie to proste zadanie dla importera tych autobusów
zaciszanin pisze:Co do miejsca, w którym będą stacjonować używane pojazdy, to pewniakiem wydaje się być R-11 - oczywiście tylko wtedy, gdy do Warszawy nie zawitaja ani MANy, ani Solarisy. Bo to "Kleszczowa" dostanie największy spadek lewarowych Ikarusów po R-9 i to ona w ciągu najbliższych lat będzie musiała dokonać wymiany taboru na największą skalę spośród wszystkich zajezdni.
W tych warunkach nie ma pewników. A jeżeli biorąc pod uwage pierwszą opcje (50 Mercedesów Citaro) to Ostrobramska wydaje sie troche bardzie oczywista. Pozbywają sie gniotów (->Redutowa) i najstarszych Ikarusów.

Awatar użytkownika
Gość
Posty: 129
Rejestracja: 16 sty 2006, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: Gość » 29 sty 2006, 22:29

Brzmi naprawdę pięknie, ale w życiu w to nie uwierzę. Co najmniej 1400 sztuk w 4 lata? Znając zręczność stołecznych urzędasów i decydentów jeśli plany sprawdzą się choć w 1/4 to już będzie sukces. A i wtedy chylę czoła - niech stracę :wink:

PS. Można wiedzieć skąd to info?

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 sty 2006, 14:31

PS. Można wiedzieć skąd to info?
Oczywiście. Spotkanie prezesa ze związkami zawodowymi.

Awatar użytkownika
Gość
Posty: 129
Rejestracja: 16 sty 2006, 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: Gość » 30 sty 2006, 17:46

Heh, tak myślałem że pewnie coś tajnego "dla wybranych" ;) Ale jesteś pewny, że prezes niczym się nie "wzmacniał" przed tym spotkaniem? :lol: ;)

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 30 sty 2006, 21:38

400-500 autobusów :-D
Do tego będzie dużo nowych,ale w tym roku tylko 40 :D .Chyba 41 [8240] 8-)
I niedługo same "niskacze".
A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru... :wink:
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 30 sty 2006, 21:38

To pytanie to już nie do mnie. :wink:
Swoją drogą jak to usłyszałem pierwszy raz to myślałem, że to jakieś przejęzycznie. :-D

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 30 sty 2006, 22:07

Nordyk110 pisze:A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
Chyba żartujesz! Czyli wg. Ciebie powinniśmy jeździć kilkudziesięcioletnimi Ikarusami albo M11 czyli złomem? Nie, dziękuje. Nie rozumiem Twojego podejścia do tematu
Plesim pisze:To pytanie to już nie do mnie.
Swoją drogą jak to usłyszałem pierwszy raz to myślałem, że to jakieś przejęzycznie.
Po prostu-robią dobrą mine do złej gry.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 30 sty 2006, 22:34

TLG pisze:
Nordyk110 pisze:A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
Chyba żartujesz! Czyli wg. Ciebie powinniśmy jeździć kilkudziesięcioletnimi Ikarusami albo M11 czyli złomem? Nie, dziękuje. Nie rozumiem Twojego podejścia do tematu
Pewnie że żartuję ,jak nie rozumiesz to może złego emotikona umieściłem :-k
Ale z pewnego żródła wiem że cięzko jest kupić autobus dobry ,używany, w dobrej cenie
A gdzie kupić ich 50 [-(
Mogę jeżdzić 20 -letnim IKIEM ,to i chętnie przejadę się 10-letnim Mercedesem :)

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 31 sty 2006, 16:44

Nordyk110 pisze:Ale z pewnego żródła wiem że cięzko jest kupić autobus dobry ,używany, w dobrej cenie
A gdzie kupić ich 50
Zależy co chce sie kupować. Nie jest tak ciężko jak mówisz. A jeśli chodzi o Citaro-trzydrzwiowych sie znajdzie troche np. w Szwajcarii. Tam sie na prawde dba o tabor. Poza tym-mercedesy mają mieć 5 lat. Wystarczy przejechać sie nabytkami MPK Lublin-O405N2. W porównaniu z lubelskim złomowsikiem (zaróno MPKowskim jak i prywatnym to ogromna różnica. U nas nie jest tak źle, ale też i ambicje zakupowe większe. Koniec końców powoli sam nie wiem co myśleć o tym pomyśle.
Nordyk110 pisze:Mogę jeżdzić 20 -letnim IKIEM ,to i chętnie przejadę się 10-letnim Mercedesem
Pytanie w czym szybciej urwie sie koło

Awatar użytkownika
Proboszcz
Posty: 2271
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:04
Lokalizacja: WWA - TGK

Post autor: Proboszcz » 31 sty 2006, 17:23

A czy w Niemczech są tylko 3-drzwiowe przeguby :?:

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 31 sty 2006, 18:47

Zazwyczaj tak. Np. MAN projektował trzydrzwiowy typ nadwozia do NL trzeciej generacji niemal wyłącznie z myślą o polskim, włoskim i hiszpańskim rynku. Trudno tak od razu powiedzieć w jakich niemieckich miastach można spotkać czterodrzwiowe przeguby. Na pewno jest to rzadkość
15/12/2005-12/7/2019

ODPOWIEDZ