[ĹťW] UĹźywane autobusy

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 02 lut 2006, 19:57

JacekM (2357) pisze:trudno :) napisz coś lepszego :wink:
po prostu 710 czy 727 są zatłoczone, a np. na 724 jeżdżą sztywniaki, więc tabor o zmniejszonej liczbie drzwi niezbyt pasuje(ale na takie 707 to nawet jedne by wystarczyły :wink: )
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Flash8222
Posty: 7602
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 lut 2006, 20:01

JacekM (2357) pisze: A trzydrzwiowe na: 710, 727 i 728.
A ja zapytam czy chociaż raz jechałeś którąś z tych linii i czy widziałeś jakie jest napełnienie na tych liniach?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2006, 20:19

Flash3722 pisze:
JacekM (2357) pisze: A trzydrzwiowe na: 710, 727 i 728.
Jeśli nie to przestań gadać bzdury.
A Ty przestań się czepiać :!:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Flash8222
Posty: 7602
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 lut 2006, 20:39

R-11 Kleszczowa pisze:
A Ty przestań się czepiać :!:
No dobra trochę się czepiam ale często Jacek wypisuje takie rzeczy nie wiedząc jakie jest zapotrzebowanie na danych liniach.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2006, 20:46

Flash3722 pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:
A Ty przestań się czepiać :!:
No dobra trochę się czepiam ale często Jacek wypisuje takie rzeczy nie wiedząc jakie jest zapotrzebowanie na danych liniach.

Mam rozumieć, że Ty znasz to zapotrzebowanie tak 8-[ :?:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Flash8222
Posty: 7602
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 lut 2006, 20:54

R-11 Kleszczowa pisze: Mam rozumieć, że Ty znasz to zapotrzebowanie tak 8-[ :?: [/color]
Nie na wszystkie linie ale wiem że wozy 18 metrowe są za małe na liniach 727 oraz 710. Jak pracowałem w Metropolu przy Wilanowskiej nie raz widziałem nabitego na maksa Ikarusa lub MAN-a.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 02 lut 2006, 21:43

No to chyba, że tak :wink: Tylko juz się tak nie czepiaj :idea:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1622
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 02 lut 2006, 22:23

3-drzwiowe przeguby na 710,719 i727 to chyba byłoby ciężkie zadanie dla pasażerów. :-?
Zwłaszcza wysiadających.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 02 lut 2006, 22:54

W ogóle czarno widze dwudrzwiowe maxi 12 i trzydrzwiowe mega 18 w Warszawie. To by miało racje bytu przy zasadzie "wsiadamy przodem, wysiadamy tyłem".
15/12/2005-12/7/2019

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 03 lut 2006, 0:30

TLG pisze:W ogóle czarno widze dwudrzwiowe maxi 12 i trzydrzwiowe mega 18 w Warszawie. To by miało racje bytu przy zasadzie "wsiadamy przodem, wysiadamy tyłem".
To ma racje przy normalnej ilości pasażerów w busie a nie w warszawskim 120% zatłoczeniu. Choc z drugiej strony może kupno takich busow bedzie początkiem własnie normalności :-k

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 03 lut 2006, 20:51

To ma racje przy normalnej ilości pasażerów w busie a nie w warszawskim 120% zatłoczeniu. Choc z drugiej strony może kupno takich busow bedzie początkiem własnie normalności :-k
Nie będzie.To,że takie busy będą,niczego nie zmieni.No chyba,że więcej ludzi przesiądzie się do samochodów :/
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 04 lut 2006, 10:32

Rosa pisze:To ma racje przy normalnej ilości pasażerów w busie a nie w warszawskim 120% zatłoczeniu. Choc z drugiej strony może kupno takich busow bedzie początkiem własnie normalności
No nie powiedziałbym czy taka "normalność" aby na pewno jest potrzebna. Tam chodzi o to, że bilet kasuje sie/kupuje sie u kierowcy. A u nas to nie jest potrzebne. U nas czy u braci z południa "normalność" to jest właśnie możliwość wsiadania i wysiadania wszystkimi drzwiami. Po co robić utrudniania?
15/12/2005-12/7/2019

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 04 lut 2006, 14:04

Przy "normalnej " ilości pasażerów ważniejsza staje się wygoda a więc to aby można sobie bylo usiąść i spokojnie dojechać do miejsca przeznaczenia a w autobusach z mniejszą ilością drzwi łatwiej jest umiescic więcej siedzeń.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 04 lut 2006, 14:11

Co rozumiesz przez "normalną ilość pasażerów"? Tzn. że więcej ludzi ma jeździć samochodami? Bilans wyjdzie na zero bo korki będą większe. Większa ilość autobusów i lepsza częstotliwość? Więcej siedzeń? W dużym mieście nie idzie o liczbe miejsc siedzących. To nie Intercity ani dalekobieżny PKS, gdzie każdy musi mieć miejsce siedzące, a dwa dodatkowe siedzenia nje rozwiążą problemu tłoku w autobusach. Reasumując-jakoś nie przemawia do mnie taka argumentacja.
15/12/2005-12/7/2019

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 04 lut 2006, 14:25

Normalnie to dla mnie max 50 osob w przegubie i nie chodzi o to aby ludzie przesiadali się do samochodów ale żeby bylo na tyle dużo wygodnych autobusow aby z samochodów zacząć przesiadac się do KM.

ODPOWIEDZ