Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Mietek
Posty: 68
Rejestracja: 08 gru 2011, 11:04

Post autor: Mietek » 08 wrz 2023, 14:06

Codziennie rano między 6.30 a 8 linia 739 z Piaseczna jest niezabieralna, ludzie zostają już na czwartym przystanku, na dodatek tak fatalnie jest skoordynowana z 709 na Puławskiej, że na każdym przystanku na tej ulicy jest tłumek ludzi, których niestety 739 nie jest w stanie zabrać.
mietek

Matt Cubis
Posty: 450
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 08 wrz 2023, 16:33

Odkąd działa buspas na Puławskiej było klepane, że 739 pojedzie częściej. ZTMowi od tego czasu udało się chyba jedynie skrócić czas przejazdu (zajęło im to tylko 7 miesięcy!)

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 sty 2024, 14:57

Na odcinku Rakowiec - Dolna 141 i 172 jadą razem, a potem 20 minut czekania na kolejny duet. W drugą stronę 4-16. To niedopatrzenie, czy kryje się w tym jakiś głębszy cel?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 01 sty 2024, 17:51

W teorii koordynacja była, w praktyce nie. To może pomyśleli, że teraz zrobią odwrotnie :P .

Łukasz
Posty: 10565
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 sty 2024, 18:01

TGM pisze:W teorii koordynacja była, w praktyce nie. To może pomyśleli, że teraz zrobią odwrotnie :P .
Właśnie tak samo jest 218 i 308 z Mordoru ;) 218 notorycznie 3-4 minuty opóźnione (chyba że 40 albo 80, ale to nie poradzisz), więc z 5-10 robi sie 9-6.
ŁK

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 07 sty 2024, 17:58

W DS wyjątkowo ładnie jest zrobiona koordynacja 107 ze 162 z Siekierek. Natomiast w drugą stronę jadą razem cały dzień (rano i wieczorem 5-25), w ciągu dnia 2-18.

Awatar użytkownika
Przecinak
Posty: 39
Rejestracja: 14 gru 2023, 12:38

Post autor: Przecinak » 08 sty 2024, 4:35

DP.
Piaski. 22, 33 (skrócone) i 35 ruszają praktycznie w jednym czasie z pętli (przykład z 8 rano - 8:03, 8:04 i 8:06).
Z Młocin w odstępie 1 minuty bardzo często rusza 33 i 76. 76 jest tu bardziej poszkodowane, bo rusza po 33 i jak ten z trójek nie będzie się sprężał do Al. Reymonta to 76 Młocińskie może zajechać 76 z Nowego Bemowa. (33 8:00, 76 8:01)

SB, DŚ

Z samego rana z Banacha tramwaje odjeżdżają w odstępie 5 minutowym (6:16, 6:21 i potem 6:36, 6:41). Następnie gdy częstotliwość wchodzi na co 15' robią się już tylko 2 minuty (14:31, 14:33 i potem 14:46, 14:48). Niby brak koordynacji z tej pętli to nic strasznego, ale sporo jest osób ze szpitala dla których przejście tego jednego przystanku do BW1920r. jest wyzwaniem.

eloelo520
Posty: 58
Rejestracja: 07 gru 2022, 11:07

Post autor: eloelo520 » 22 sty 2024, 11:08

Czy na trasie WZ na odcinku Ratusz Wola -> Ratusz Arsenał to jest takie założenie, żeby w popołudniowym szczycie wszystkie cztery linie przyjeżdżały praktycznie naraz, a potem 6-8 minut odstępu?

Co ciekawe rano w drugą stronę jest całkiem OK.

Flash8222
Posty: 7594
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 lut 2024, 11:10

Jeszcze w zeszłym tygodniu, jadąc 10 miało się 3 minuty na przesiadkę do Z26 przy szpitalu Wolskim. Obecnie Z26 odjeżdża 3 minuty przed przyjazdem 10...

Łukasz
Posty: 10565
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 lut 2024, 11:22

Flash8222 pisze:Jeszcze w zeszłym tygodniu, jadąc 10 miało się 3 minuty na przesiadkę do Z26 przy szpitalu Wolskim. Obecnie Z26 odjeżdża 3 minuty przed przyjazdem 10...
Bo ktoś im zwrócił uwagę na fejsie, to poprawili. Ale po zmianie rozkładu ten ktoś już nie przyczuwał.
ŁK

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 23 kwie 2024, 16:52

Koordynacje rozkładów na Grochowskiej to jakaś masakra.
w 90% przypadków puste 26 ruszające z Wiatracznej podjeżdża na przystanki tuż po nabitej 6 gdzie dodatkowo często jest krótki wóz. A powinno być chyba na odwrót. Zwłaszcza, że zarówno 6 jak i 26 mocno wypróżniają się na Wileńskim. Bo teraz z Gocławka przyjeżdża nabita solówka, która za Wiatraczną jeszcze się dogęszcza, a zaraz jedzie puste 26... Najgorzej jest przy Gocławskiej gdzie dopychają się jeszcze studenciaki z SWPS. Może jakiś ZTM-owiec to czyta i by się temu przyjrzał.

PS. Składak to jeszcze działa?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25329
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 23 kwie 2024, 22:58

Zettemowiec to może się temu przyglądać z okna. Ale nie da się pokoordynować wszystkiego ze wszystkim.
PS. Składak nie działa od bardzo dawna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8317
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 kwie 2024, 10:30

6 po prostu nie powinna kursować na Gocławek (ani na Wiatraczną). Tylko tyle i aż tyle.

Łukasz
Posty: 10565
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 kwie 2024, 11:20

person pisze:6 po prostu nie powinna kursować na Gocławek (ani na Wiatraczną). Tylko tyle i aż tyle.
Mnie to zastanawia, dlaczego ludzie się pchają do pełnej szóstki zamiast poczekać na 26. Przecież nie aż tak dużo jedzie nim za Wileński.

Poza tym - zgoda, ile to już razy było o zamianie 6 i 28. O ile ta przedziwna 6 jest jeszcze komukolwiek potrzebna. Może w ramach ubijania obu linii - połączyć ją z 25 :>?
ŁK

Georg
Posty: 5965
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 kwie 2024, 12:04

Silna 3 zamiast 6 i 25 byłaby znakomitym rozwiązaniem.

ODPOWIEDZ