Które linie powinny mieć sobotnie rozkłady jazdy ?

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 28 gru 2006, 0:56

Które linie powinny mieć sobotnie rozkłady jazdy ? I czym miały one różnić od rozkładu DS?
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Robert 514
Posty: 2116
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 28 gru 2006, 3:43

514 w soboty 7.00-16.00 z Woli Grzybowskiej
520 w soboty 7.00-17.00 z Marysina
wiecej wkrótce

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2006, 9:50

9, 24, 26, 36 i być może 17 (to jednak chyba bardziej biurowa niż handlowa linia, może lepsze byłoby 33 albo 19, chociaż...) - co 7,5 w sobotę.
Pomyślałbym jeszcze nad układem silne co 10, słabsze co 20 w DS...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 28 gru 2006, 10:03

189 co 12 minut przynajmniej od 7. do 15.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 gru 2006, 10:07

9, 24, 26, 36 i być może 17 (to jednak chyba bardziej biurowa niż handlowa linia, może lepsze byłoby 33 albo 19, chociaż...) - co 7,5 w sobotę.
Pomyślałbym jeszcze nad układem silne co 10, słabsze co 20 w DS...
W DŚ, to przede wszystkim 25 i 26. A zdecydownie lepszy byłby układ 10/20.
W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5258
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 gru 2006, 10:34

Żadne. Kilka lat temu rozkłady w DS były przeważnie słabsze niż obecnie, a linii z sobotnim rozkładem było niewiele, a sam sobotni rozkład niewiele się różnił od świątecznego. Potem zaczęto poprawiać świąteczne rozkłady. Teraz znów zaczęto psuć DS (180, 189, 500, 506). Na początek więc niech skończą z psuciem rozkładów w DS.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2006, 10:37

pawcio pisze: W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Nie bardzo widzę związek...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 28 gru 2006, 10:58

Linie tramwajowe (sobotnie rozkłady jazdy) :
6 - linia obwodowa, może troszkę na wyrost ale dla zachęcenia z korzystania (patrzę z zadowoleniem na jej renesans w DP po reformie).
9 - silna linia dla całej trasy do Gocławka do Okęcia.
23 - silna linia dla Koła, Bemowa i druga na trasie WZ (nie 24 - chyba byłoby za dużo dla Gocławka i Alej).
25 - powód jak w DP
26 - dla Grochowskiej, trasy WZ, Woli i Jelonek.
33 - silna linia na trasie północ, południe (w DS jest bardziej potrzebna niż 17) gdyż łączy miejsca zamieszkania a nie miejsca pracy.
36 - silna linia dla ciągu Puławska - Marszałkowska (lub 18 - tu mi pasuje wraz z zawieszeniem 16, nie wiem na ile potrzebna silna linia na Jagiellońskiej).

zawieszenie 16 - 33 ją zastąpi na ciągu płn-płd.

Uważam, że na każdym ważnym ciągu powinno być 1-2 linii wzmocnionych (nie więcej). Częstotliwość 10/15 (10 w godzinach szczytu sobotniego czyli bez wzmocnienia rano).

Linie autobusowe (tutaj tylko ograniczę się do Bielan i Żoliborza) :
121 (sb i nd) - by wreszcie poprawić dojazd do metra w DS (co 15 min).
184 (sb i nd) - co 12/15 - po wycofaniu 105 na Al. Reymonta trudno czasem się dostać do busa.
186 - wydłużyć takt co 15 min do ok. 20 - to najszybsze połączenie z Wolą i Ochotą.

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 28 gru 2006, 11:02

Kra pisze:186 - wydłużyć takt co 15 min do ok. 20 - to najszybsze połączenie.
Tradycyjne pytanie-skąd brygady?!
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Paweł84
Posty: 108
Rejestracja: 20 mar 2006, 21:31
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Paweł84 » 28 gru 2006, 11:03

723 :arrow: w soboty co 15 minut. Jedyna linia do największego po Warszawie miasta w aglomeracji obsługiwanego przez ZTM (mniejsze Piaseczno ma duet 709/727 co 10 minut). W soboty w autobusach jest ciasno. (studenci zaoczni, ludze jadący do/z pracy, "zakupowicze"). Oczywiście niech Legionowo coś tam dopłaci ale żeby nie była to kwota wzięta z kosmosu. ;-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25342
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 gru 2006, 11:03

inż. Glonojad pisze:
pawcio pisze: W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Nie bardzo widzę związek...
Mniej brygad potrzeba na częstotliwość 6 niż 5, przez co więcej linii niż obecnie mogłoby dostać wyższą częstotliwość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 28 gru 2006, 12:04

Tm pisze:189 co 12 minut przynajmniej od 7. do 15.
Zdecydowanie tak. Nawet bym się skołonił do częstotliwościco 10 minut :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8348
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 gru 2006, 12:11

Kra pisze:23 - silna linia dla Koła, Bemowa i druga na trasie WZ (nie 24 - chyba byłoby za dużo dla Gocławka i Alej).
Ale 23 jedzie z/do Bemowa w duecie z 13-tką dającą (teoretycznie;) całkiem niezłą częstotliwość...

Moim zdaniem w soboty częściej powinny jeździć obecne linie tramwajowe magistralne.

Autobusowe... czy 517 w niedzielę co 10 minut to nie za dużo?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7765
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 28 gru 2006, 12:55

TGM pisze:Żadne. Kilka lat temu rozkłady w DS były przeważnie słabsze niż obecnie, a linii z sobotnim rozkładem było niewiele, a sam sobotni rozkład niewiele się różnił od świątecznego. Potem zaczęto poprawiać świąteczne rozkłady. Teraz znów zaczęto psuć DS (180, 189, 500, 506). Na początek więc niech skończą z psuciem rozkładów w DS.
=D>
Wzmacniać rozkłady w DS, nie tworzyć ogromnych kombinacji... A jeżeli już, to 130 w soboty do 23.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8348
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 gru 2006, 12:56

R-9 Chełmska pisze:Wzmacniać rozkłady w DS, nie tworzyć ogromnych kombinacji...
Dlaczego w takim razie metro ma podział na rozkłąd sobotni i niedzielno-świąteczny?
Bo w sobotę więcej ludzi jeździ KM, niż w niedzielę? :-s

Zablokowany