KtĂłre linie powinny mieÄ sobotnie rozkĹady jazdy ?
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
9, 24, 26, 36 i być może 17 (to jednak chyba bardziej biurowa niż handlowa linia, może lepsze byłoby 33 albo 19, chociaż...) - co 7,5 w sobotę.
Pomyślałbym jeszcze nad układem silne co 10, słabsze co 20 w DS...
Pomyślałbym jeszcze nad układem silne co 10, słabsze co 20 w DS...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W DŚ, to przede wszystkim 25 i 26. A zdecydownie lepszy byłby układ 10/20.9, 24, 26, 36 i być może 17 (to jednak chyba bardziej biurowa niż handlowa linia, może lepsze byłoby 33 albo 19, chociaż...) - co 7,5 w sobotę.
Pomyślałbym jeszcze nad układem silne co 10, słabsze co 20 w DS...
W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Żadne. Kilka lat temu rozkłady w DS były przeważnie słabsze niż obecnie, a linii z sobotnim rozkładem było niewiele, a sam sobotni rozkład niewiele się różnił od świątecznego. Potem zaczęto poprawiać świąteczne rozkłady. Teraz znów zaczęto psuć DS (180, 189, 500, 506). Na początek więc niech skończą z psuciem rozkładów w DS.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie bardzo widzę związek...pawcio pisze: W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Linie tramwajowe (sobotnie rozkłady jazdy) :
6 - linia obwodowa, może troszkę na wyrost ale dla zachęcenia z korzystania (patrzę z zadowoleniem na jej renesans w DP po reformie).
9 - silna linia dla całej trasy do Gocławka do Okęcia.
23 - silna linia dla Koła, Bemowa i druga na trasie WZ (nie 24 - chyba byłoby za dużo dla Gocławka i Alej).
25 - powód jak w DP
26 - dla Grochowskiej, trasy WZ, Woli i Jelonek.
33 - silna linia na trasie północ, południe (w DS jest bardziej potrzebna niż 17) gdyż łączy miejsca zamieszkania a nie miejsca pracy.
36 - silna linia dla ciągu Puławska - Marszałkowska (lub 18 - tu mi pasuje wraz z zawieszeniem 16, nie wiem na ile potrzebna silna linia na Jagiellońskiej).
zawieszenie 16 - 33 ją zastąpi na ciągu płn-płd.
Uważam, że na każdym ważnym ciągu powinno być 1-2 linii wzmocnionych (nie więcej). Częstotliwość 10/15 (10 w godzinach szczytu sobotniego czyli bez wzmocnienia rano).
Linie autobusowe (tutaj tylko ograniczę się do Bielan i Żoliborza) :
121 (sb i nd) - by wreszcie poprawić dojazd do metra w DS (co 15 min).
184 (sb i nd) - co 12/15 - po wycofaniu 105 na Al. Reymonta trudno czasem się dostać do busa.
186 - wydłużyć takt co 15 min do ok. 20 - to najszybsze połączenie z Wolą i Ochotą.
6 - linia obwodowa, może troszkę na wyrost ale dla zachęcenia z korzystania (patrzę z zadowoleniem na jej renesans w DP po reformie).
9 - silna linia dla całej trasy do Gocławka do Okęcia.
23 - silna linia dla Koła, Bemowa i druga na trasie WZ (nie 24 - chyba byłoby za dużo dla Gocławka i Alej).
25 - powód jak w DP
26 - dla Grochowskiej, trasy WZ, Woli i Jelonek.
33 - silna linia na trasie północ, południe (w DS jest bardziej potrzebna niż 17) gdyż łączy miejsca zamieszkania a nie miejsca pracy.
36 - silna linia dla ciągu Puławska - Marszałkowska (lub 18 - tu mi pasuje wraz z zawieszeniem 16, nie wiem na ile potrzebna silna linia na Jagiellońskiej).
zawieszenie 16 - 33 ją zastąpi na ciągu płn-płd.
Uważam, że na każdym ważnym ciągu powinno być 1-2 linii wzmocnionych (nie więcej). Częstotliwość 10/15 (10 w godzinach szczytu sobotniego czyli bez wzmocnienia rano).
Linie autobusowe (tutaj tylko ograniczę się do Bielan i Żoliborza) :
121 (sb i nd) - by wreszcie poprawić dojazd do metra w DS (co 15 min).
184 (sb i nd) - co 12/15 - po wycofaniu 105 na Al. Reymonta trudno czasem się dostać do busa.
186 - wydłużyć takt co 15 min do ok. 20 - to najszybsze połączenie z Wolą i Ochotą.
Tradycyjne pytanie-skąd brygady?!Kra pisze:186 - wydłużyć takt co 15 min do ok. 20 - to najszybsze połączenie.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
723 w soboty co 15 minut. Jedyna linia do największego po Warszawie miasta w aglomeracji obsługiwanego przez ZTM (mniejsze Piaseczno ma duet 709/727 co 10 minut). W soboty w autobusach jest ciasno. (studenci zaoczni, ludze jadący do/z pracy, "zakupowicze"). Oczywiście niech Legionowo coś tam dopłaci ale żeby nie była to kwota wzięta z kosmosu.
Mniej brygad potrzeba na częstotliwość 6 niż 5, przez co więcej linii niż obecnie mogłoby dostać wyższą częstotliwość.inż. Glonojad pisze:Nie bardzo widzę związek...pawcio pisze: W ogóle w moim projekcie chciałem właśnie wprowadzić układ 6/10/10 lub 12/20/20, który pozwalałby na dużo swobodniejsze dopbieranie linii do poszczególnych częstotliwości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Zdecydowanie tak. Nawet bym się skołonił do częstotliwościco 10 minutTm pisze:189 co 12 minut przynajmniej od 7. do 15.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Ale 23 jedzie z/do Bemowa w duecie z 13-tką dającą (teoretycznie;) całkiem niezłą częstotliwość...Kra pisze:23 - silna linia dla Koła, Bemowa i druga na trasie WZ (nie 24 - chyba byłoby za dużo dla Gocławka i Alej).
Moim zdaniem w soboty częściej powinny jeździć obecne linie tramwajowe magistralne.
Autobusowe... czy 517 w niedzielę co 10 minut to nie za dużo?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
TGM pisze:Żadne. Kilka lat temu rozkłady w DS były przeważnie słabsze niż obecnie, a linii z sobotnim rozkładem było niewiele, a sam sobotni rozkład niewiele się różnił od świątecznego. Potem zaczęto poprawiać świąteczne rozkłady. Teraz znów zaczęto psuć DS (180, 189, 500, 506). Na początek więc niech skończą z psuciem rozkładów w DS.
Wzmacniać rozkłady w DS, nie tworzyć ogromnych kombinacji... A jeżeli już, to 130 w soboty do 23.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32