Prawdę mówiąc to dzięki deweloperce na Gołąbkach czy Skoroszach pojawiło się kilka rejonów, które wymaga ogarnięcia kwestii obsługi komunikacyjnej. Ale patrząc na stan i dostępność infrastruktury tamże pod kątem zmieszczenia się autobusu to w sumie faktycznie tylko Szamoty wymagają wzmocnienia. Bo autobus na Bony i Henryka Brodatego to obecnie tylko marzenie (chyba, że ZTM wejdzie kiedyś w Melexy ).bartoni722 pisze: ↑10 mar 2021, 10:35BTW to co w zasadzie jest tam do rewolucjonizowania poza zapewnieniem porządnej komunikacji na P7P (upieram się że 197)?
Komunikacja miejska w Ursusie
Moderator: Wiliam
O jakim rejonie Skoroszy do ogarnięcia piszeszSzymon pisze: ↑10 mar 2021, 16:21Prawdę mówiąc to dzięki deweloperce na Gołąbkach czy Skoroszach pojawiło się kilka rejonów, które wymaga ogarnięcia kwestii obsługi komunikacyjnej. Ale patrząc na stan i dostępność infrastruktury tamże pod kątem zmieszczenia się autobusu to w sumie faktycznie tylko Szamoty wymagają wzmocnienia. Bo autobus na Bony i Henryka Brodatego to obecnie tylko marzenie (chyba, że ZTM wejdzie kiedyś w Melexy ).bartoni722 pisze: ↑10 mar 2021, 10:35BTW to co w zasadzie jest tam do rewolucjonizowania poza zapewnieniem porządnej komunikacji na P7P (upieram się że 197)?
Pozdrawiam
Końcówka Dzieci Warszawy i osiedla w okolicy ul. Przerwanej (już Włochy).rudy pisze: ↑11 mar 2021, 11:12O jakim rejonie Skoroszy do ogarnięcia piszeszSzymon pisze: ↑10 mar 2021, 16:21Prawdę mówiąc to dzięki deweloperce na Gołąbkach czy Skoroszach pojawiło się kilka rejonów, które wymaga ogarnięcia kwestii obsługi komunikacyjnej. Ale patrząc na stan i dostępność infrastruktury tamże pod kątem zmieszczenia się autobusu to w sumie faktycznie tylko Szamoty wymagają wzmocnienia. Bo autobus na Bony i Henryka Brodatego to obecnie tylko marzenie (chyba, że ZTM wejdzie kiedyś w Melexy ).
Ten ostatnio zrobiony odcinek Henryka Brodatego (najbliżej Warszawskiej) to był zrobiony z myślą o autobusach, więc tam to spoko, ale całość tego odcinka to faktycznie może być kiepsko, chociaż faktycznie tam by się coś przydało.
Tu z kolei by wystarczyło, żeby coś obsługiwało przystanki Salomea na początku Al. 4 VI. Ale to w sumie są dwie możliwości: albo przekierować coś z Kleszczowej albo wygiąć jakieś 177, 207 czy 129. Obie wersje dość kontrowersyjne.
Poza tym tak się zastanawiam: skoro 189 i 401 są dość częste a mimo to są załadowane w godzinach szczytu na maxa (no teraz może mniej, nie wiem, ale przed epidemią zdecydowanie były) to czy tu by się nie przydały ogólnie trzy linie (ale też częste, przynajmniej co 7,5 w godzinach szczytu) zamiast dwóch. Dwie obsługujące wszystko, a trzecia mogłaby być nawet bardziej przyspieszona niż obecne 401. Wtedy można jakoś kombinować z końcówkami tych linii i jedna by mogła przy okazji właśnie tą Salomeę obsługiwać.
Tak jak pisze mb112 wchodzi w grę jedynie obsługa przystanku Salomea w Al. 4 czerwca, ale żeby ludzie z tego chcieli skorzystać, to musi być coś częstego i krótkiego (w sensie długości trasy), na pewno nie jakieś potworkowate 177, czy długaśne 129.
Pozdrawiam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26826
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sprawie 401 to są postulaty uzwyklenia, więc "coś jeszcze szybszego" raczej w oczekiwania społeczne nie trafi.
I żadna z tych linii nie jest zbyt mocna, żeby ją wzmocnić - na początek można kursy skrócone 401 wydłużyć.
I żadna z tych linii nie jest zbyt mocna, żeby ją wzmocnić - na początek można kursy skrócone 401 wydłużyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Niezmiennie powtarzam: każde przyspieszenie linii oznacza utratę części potoku z pomijanych przystanków, więc efekt takiego działania będzie co najwyżej rzadszy niż linia wyjściowa. Sytuacje, w których te parę minut przeciągnie jakiś realny potok z połączenia alternatywnego są raczej rzadkie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/12/1 ... pkp-ursus/
Ciasna pętla przy Wiosny Ludów znika na stałe.ZTM pisze: Stała zmiana trasy linii 129 w rejonie PKP Ursus
Opublikowano 15 grudnia 2022
Ostatnia aktualizacja 13 grudnia 2022
Od 17.12.2022 r. (sobota) linia autobusowa 129 w rejonie krańca PKP URSUS zostaje skierowana na nową trasę podstawową:
w kierunku PKP Ursus:
KOŁO – … – Dzieci Warszawy – Plutonu Torpedy – Kościuszki – Spisaka – Regulska – PKP URSUS
w kierunku Koło:
PKP URSUS – Regulska – Sosnkowskiego – Kościuszki – Plutonu Torpedy – Dzieci Warszawy – … – KOŁO.
Wznawia się funkcjonowanie przystanków:
- NOWOTYSKA 01 i 02
- PKP URSUS 06
- PLUTONU TORPEDY 01 i 02
Przystanek PKP URSUS 16 pozostaje zawieszony.
Od 17.12.2022 r. linia 129 kursować będzie według nowego rozkładu jazdy.
Szkoda, że nie ma żadnej mapki dołączonej do komunikatu...
W święta i Nowy rok cały posag 7 panien bez zbiorkomu. Brawo. Ktoś chyba zrobił kopiuj wklej z zeszłego roku.
207 ma nadal jeździć
https://kmwawa.github.io/kmwaw/
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
najświeższe zmiany obsługowe znajdziesz na discordzie - https://discord.gg/JxEhh3uRxm
I tak wtedy nikogo tam nie będzie... pojadą w "rodzinne strony"
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
No nie wydaje mi się. Nie po to ktoś kupił mieszkanie żeby teraz nie zaprosić tam rodziny na świąteczny obiad.
Zostaje 207 donikąd i 716 kursujące co pół godziny do tramwaju, czyli wracamy do czasów sprzed metra
To 207 to wcale nie jest takie donikąd. Sporo ludzi tym jeździ.