Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 gru 2005, 17:19

Fikander pisze:
dzidek pisze:177 + tramwaj wynosi koło 42 minut !! Nie liczę czekania na tramwaj
Ale dolicz czekanie na 177 może, ciom? :) I jeszcze mi powiedz, że 177 nie stoi w koreczku przed pętlą na Okęciu ;) i że ci mieszkańcy Ursusa jeszcze się zmieszczą w tych tramwajach :D
i tak nie jest tak źle na odcinku Okęcie <-> Szyszkowa.
Można zawsze wyjść na 5 min. przed 177. zresztą gdyby linią jeździli pasażerowie to by mogła kursować częściej.
Co do tramwajów ... szykuje się rewolucja. Linie 9 i 25 mają jeździć w szczycie co 5 min więc jest szansa, że sytuacja poprawi się.
Napewno w tramwaju nie będzie tak ciasno jak w 517 a i 177 nie będzie stać w korkach np. w międzyszczycie czy weekendy...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36642
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 gru 2005, 22:58

Taaa... Tylko pojedź w przeciwną stronę. Do Okęcia tramwaj co 5 minut, a potem pozostaje tylko mieć kuuupę szczęścia, by dobrze trafić na 177...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 1:02

Bastian pisze:Taaa... Tylko pojedź w przeciwną stronę. Do Okęcia tramwaj co 5 minut, a potem pozostaje tylko mieć kuuupę szczęścia, by dobrze trafić na 177...
jest prosty na to sposób... częstsze kursowanie 177.

Awatar użytkownika
span
Posty: 500
Rejestracja: 15 gru 2005, 0:47
Lokalizacja: OcHoTa rEwIr

Post autor: span » 26 gru 2005, 1:49

na odcinku leroy merlin - real............brakuje conajmniej 2 przystanków na trasie 177 (moim zdaniem)....jechałem pierwszego dnia nową trasą (gdzie wszyscy ludzie patrzyli się na blachy, gdzie wysiąść itd.itp.), może to nie jest miarodajne, ale linia ta napewno ma duży potencjał na przyszłość tzn. należy jej zwiekszyć częstotliwość jak napisał kol. dzidek

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 26 gru 2005, 2:17

ja bym może tę linię jeszcze na plac Czerwca puścił przez Niedźwiadek ... Wojciechowskiego, Keniga, Warszawską i dalej na zakłady Ursus. Taka opcja byłaby wskazana przy częstszym rozkładzie linii.
Fajne miny mają ludzie czekający na WKD widząc autobus przejeżdzający z ludźmi pzez tory :D Ciekawe czy wieczorami pasażerowie próbują wymuszać na kierowcach zatrzymywanie Solarisów w Michałowicach i wypuszczanie ich ;)

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 26 gru 2005, 22:19

Tak. 177 jadące przez Niedźwiadek bardzo by się sprawdziło.
Co do częstotliwości to rano nawet mogłoby jechać co 15 minut ale to za dużo na Włochy. Skrócić by to trzeba do Okęcia, a z Okęcia przywróic 373 ma trasie Okęcie - Odolany, badź jak kiedyś proponowano wycofać 106 ze Śródmieścia i skierowac na Okęcie /z ew. podjazdem na Odolany/.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 27 gru 2005, 0:00

Jechałem 177 po nowej trasie od Pl Czerwca do Okęcia - jechało ze mną 3 osoby od samego placu - potem 2 wysiadły i przez nowy odcinek jechałem ja kierowca i dziewczyna. Oby tak dalej. Mam nadzieję że się dogadają i porobią tam przystanki bo nie ma sensu marnować tylu wozokilometrów :roll:
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
tadeo
Posty: 577
Rejestracja: 16 gru 2005, 1:22

Post autor: tadeo » 28 gru 2005, 20:56

wsiadałem dziś o godz. 16.55 przy Zajezdni Kleszczowa , dojechałem do al.Krakowskiej.
puste jeździ. wraz ze mną na tym odcinku było 5 osób.

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 gru 2005, 21:02

dzidek pisze:Linie 9 i 25 mają jeździć w szczycie co 5 min więc jest szansa, że sytuacja poprawi się.
Napewno w tramwaju nie będzie tak ciasno jak w 517 a i 177 nie będzie stać w korkach np. w międzyszczycie czy weekendy...
buahaha chyba snisz, ztm nie bylby tak dobry 9 owszem co 5 min, ale 25 rzadziej ;/ czyli bedzie mniej kursow niz do tej pory ;/ bo bez siodemki
a co do 177 to jest opcja, wyjsc na godzine kiedy hjest 177 , ja jak gdzies jade to co do minuty wyliczam trase i czas zeby wogole nie czekac na przystankach :P

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 gru 2005, 8:39

djmc100 pisze:ja jak gdzies jade to co do minuty wyliczam trase i czas zeby w ogole nie czekac na przystankach
:arrow: I zawsze Ci się udaje? Bo jeden mały korek może pokrzyżować cały plan...

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 10 sty 2006, 13:33

Bastian pisze:A ja bym widział tę trasę ciut inaczej. Mianowicie:

ODOLANY - Potrzebna - Wałowicka - Globusowa - Świerszcza - Chrościckiego - Obywatelska - Traktorzystów - URSUS-RATUSZ (podjazd) - Traktorzystów - Szamoty - Posag 7 Panien - Gierdziejewskiego - Cierlicka - Kościuszki - Spisaka - Pużaka - Sławka (powrót: Bohaterów Warszawy) - Dzieci Warszawy - Ryżowa - Środkowa - Szyszkowa - Aleja Krakowska - OKĘCIE lub nawet (to pomysł niezależnie Tm-a i Dennisa) przez 17 Stycznia i Wirażową na MDL CARGO (wtedy 154 na Port Lotniczy, dając jego połączenie z Dworcem Zachodnim).
Całkiem sprytne. Nie wycofuje się go z Odolan (a więc nie pojawia się konieczność dawania tam zastępstw), ale też nie dokłada się niepotrzebnie na Świerszcza. A przecież Nowe Włochy straciły ostatnio de facto jedną linię. I została im jedna. Poprawa komunikacji jest tam więc jak najbardziej wskazana, czemu by nie linią 177, niejako przy okazji. Ale jednak sugerowałbym ją puścić Szuberta i Piątkowską. Nowe Włochy zalicza, a jednocześnie nie nadrabia tak okropnie drogi.
Druga sprawa: analogicznie, jak 127, powinna ona omijać w kierunku Odolan, ulicę Globusową. W grudniu po południu stałem tam w busie w korku i stałem. Od PKP Włochy do Wałowickiej jechaliśmy 384 jakieś 50 minut. No, może 46, zbyt prezycyjnie czasu nie mierzyłem. A odnosnie Cargo, to chyba najlepiej byłoby jednak przez Hynka. 1 sierpnia może by się i przydało, ale nie ma skrętów. A z kolei jazda 17.01 nie daje możliwości przesiadek na linie 136, 186, 189, 401, 436, 605 (301 w zasadzie też nie, jadąc od Cargo). Reasumując proponuję:
:arrow: 177 ODOLANY - Potrzebna - Wałowicka - Globusowa - Świerszcza (powrót: Świerszcza - Potrzebna) - Mikowa - Szuberta - Piątkowska - Świerszcza - Traktorzystów - URSUS-RATUSZ - Traktorzystów - Szamoty - Posag 7 Panien - Gierdziejewskiego - Lalki - ... - Al. Krakowska - Hynka - Żwirki i Wigury - 17.01 - Wirażowa - MDL CARGO.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 sty 2006, 14:26

:arrow: Wydaje mi się, że takie kombinowanie z trasą nie jest całkiem pozbawione sensu. Obecna jest znowu dość zakręcona, dlatego przypuszczam, że to jeszcze nie jest ostateczna wersja 177. ZTM po kilkumiesięcznym okresie obserwacji zapewne znowu dokona jakichś korekt, żeby postarać się jakoś przyciągnąć pasażerów.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 10 sty 2006, 19:12

dennis pisze:A przecież Nowe Włochy straciły ostatnio de facto jedną linię. I została im jedna.
Bez przesady :D Taka strata to nie strata ... Jak jeszcze 373 jeździło na pl. Narutowicza to faktycznie była dość ważną linią. Poprzez trasę na Okęcie straciła całkiem na znaczeniu na Nowych Włochach.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 10 sty 2006, 19:13

dzidek pisze:Poprzez trasę na Okęcie straciła całkiem na znaczeniu na Nowych Włochach.
Jako dowóz na Popularną gdy nie było 127 wcale nie. :wink:
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

reserved
Posty: 14615
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 10 sty 2006, 19:35

MZ pisze:djmc100 napisał/a:
ja jak gdzies jade to co do minuty wyliczam trase i czas zeby w ogole nie czekac na przystankach

I zawsze Ci się udaje? Bo jeden mały korek może pokrzyżować cały plan...
zwykle mi sie wydawalo, pozatym ja jezdze w soboty i niedziele zazwyczaj
pozatym obstawiam tak ze mam minimalny czas czekania na przystanku ze nawet jesli sie spozni to zaraz i tak bedzie, najwyzej nie bede czekal 5 min tylko 2 min najwyzej, pozatym jak jade w rejony typu, radosc, miedzeszyn i w mniej zaludnione rejony jeszzer bardziej to staram sie wyliczyc, zej ak mi ten ucieknie, to czym moge sie przemiescic dalej, bo w innych rejonach centrum i inne dzielnice to ja znam

ODPOWIEDZ