Pociągi pośpieszne będą stawać na Służewcu

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 lut 2007, 9:42

A czy ja napisałem, że się różnią? Poprostu chodzi mi o to, że "KINGA" i "JADWIGA" są pociągami, które mają dosyć długie trasy i są niejako przelotowe. Natomiast inna część pospiesznych, typu "STASZIC", "SIENKIEWICZ" są pociągami głównie dla dojeżdżających do pracy lub na studia, więc postój w tym wypadku się przydaje. Natomiast pociągi, które kończą lub zaczynają bieg w Warszawie też mogą stawać, bo zazwyczaj na początku i końcu trasy postojów jest więcej.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8342
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 lut 2007, 12:03

Z Kingi lub Jadwigi mogą wysiadać/wsiadać mieszkańcy Ursynowa, Okęcia, czy Jadwisina, którym może być bliżej na Służewiec niż na Zachodni...

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 07 lut 2007, 12:19

No nie wiem,no nie wiem... :-k Z jednej strony powinny,z drugiej-nie za bardzo... :-k
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 07 lut 2007, 12:24

Ja przeszkód nie widzę. W wielu polskich miastach pospieszne zatrzymują się na zwykłych przystankach (Kraków Business Park :P ), dlaczego więc nie na Służewcu , tudzież Toruńskiej?

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 07 lut 2007, 12:25

No,w końcu to stolica. :-$ :D
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 lut 2007, 13:40

jasiu pisze:Ja przeszkód nie widzę.
Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu. Przy dodaniu jednej stacji wielkiej różnicy nie ma, ale przy kilku jest to już odczuwalne.
geograf pisze:Z Kingi lub Jadwigi mogą wysiadać/wsiadać mieszkańcy Ursynowa, Okęcia, czy Jadwisina, którym może być bliżej na Służewiec niż na Zachodni...
Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8342
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 lut 2007, 13:41

Busmann pisze:Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...
Właśnie zawsze mnie to zastanawiało dlaczego część kwalifikowanych tam staje, a część nie. Dlaczego ?

(Ursus, Włochy, część Bemowa i Woli również miałaby bliżej)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 07 lut 2007, 14:19

Busmann pisze:Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu.
Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.

[ Dodano: 2007-02-07, 14:22 ]
Busmann pisze:Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...
No akurat ze sporej części Ochoty czas dotarcia do Centralnego jest porównywalny z czasem dotarcia do Zachodniego. Ja na Zachodni idę piechotą, ale moi rodzice wyjeżdżając na urlop już biorą taksówkę...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 07 lut 2007, 19:47

Większość Warszawy i tak zwala się zawsze na Centralny ;-) ... Praga wsiada na Wschodniaku,bo tam wszystko się zatrzymuje,ale południowa część różnie...
To zależy,czy pociąg zatrzymuje się na zachodniaku i wogóle od innych okoliczności...
Podsumowując o Służewcu:większość pośpiechów w dzień może się zatrzymywać. :smile:
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

bruno
Posty: 351
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bruno » 07 lut 2007, 20:06

Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 07 lut 2007, 20:13

No może i te postoje pośpiechów nie są tak aż długie na takich stacjach,choć np. na Wschodnim kamusie stoją prawie tyle samo ile te PRowskie składy,ale rzeczywiście mieszkańcy mają duże ułatwienie... ;-)
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 lut 2007, 21:39

bruno pisze:Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży
nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

bruno
Posty: 351
Rejestracja: 05 lut 2007, 11:49
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bruno » 07 lut 2007, 22:25

MeWa pisze:nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?
Chodziło mi o kierunek ze Wschodniego. Potem właśnie napisałem, że pomysł popieram, bo wtedy mieszkańcy Służewca lub mieszkańcy by mieli szybciej do Radomia i nie musieliby na pośpieszny wsiadać na Centralnym lub na Zachodnim, które są w innym kierunku niż Radom.I tak samo z mieszkańcami Radomia, którzy pracują na Służewcu. Krótko mówiąc pomysł jest dobry, ale tłumaczenia PR złe.

[ Dodano: 2007-02-07, 22:31 ]
To ostatnie zdanie dotyczy oczywiście kierunku ze Wschodniego.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 07 lut 2007, 22:42

ja myślę, że tamto zdanie można róźnie interpretować.

"tysiące osób [jadących z kierunku Radomia] będą mogły szybciej dostać się do pracy w południowej części miasta"
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14783
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lut 2007, 9:07

Fikander pisze:Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.
Owszem, ale prędzej ludzie pracujący w Warszawie przyjadą pociągiem z Kielc, niż Krakowa, bo te krótkorelacyjne są właściwie dopasowane pod względem godzin. No i inną sprawą są postoje na Centralnym sięgające 20 minut (dla pociągów kończących bieg na Wschodniej).
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ