PociÄ gi poĹpieszne bÄdÄ stawaÄ na SĹuĹźewcu
Moderator: JacekM
A czy ja napisałem, że się różnią? Poprostu chodzi mi o to, że "KINGA" i "JADWIGA" są pociągami, które mają dosyć długie trasy i są niejako przelotowe. Natomiast inna część pospiesznych, typu "STASZIC", "SIENKIEWICZ" są pociągami głównie dla dojeżdżających do pracy lub na studia, więc postój w tym wypadku się przydaje. Natomiast pociągi, które kończą lub zaczynają bieg w Warszawie też mogą stawać, bo zazwyczaj na początku i końcu trasy postojów jest więcej.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu. Przy dodaniu jednej stacji wielkiej różnicy nie ma, ale przy kilku jest to już odczuwalne.jasiu pisze:Ja przeszkód nie widzę.
Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...geograf pisze:Z Kingi lub Jadwigi mogą wysiadać/wsiadać mieszkańcy Ursynowa, Okęcia, czy Jadwisina, którym może być bliżej na Służewiec niż na Zachodni...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.Busmann pisze:Jakby nie patrzeć, to jednak jest wydłużenie czasu przejazdu.
[ Dodano: 2007-02-07, 14:22 ]
No akurat ze sporej części Ochoty czas dotarcia do Centralnego jest porównywalny z czasem dotarcia do Zachodniego. Ja na Zachodni idę piechotą, ale moi rodzice wyjeżdżając na urlop już biorą taksówkę...Busmann pisze:Zgoda, ale idąc tym tropem można zacząć zatrzymywać pociągi kwalifikowane na Zachodnim, żeby Ochota miała bliżej...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Większość Warszawy i tak zwala się zawsze na Centralny ... Praga wsiada na Wschodniaku,bo tam wszystko się zatrzymuje,ale południowa część różnie...
To zależy,czy pociąg zatrzymuje się na zachodniaku i wogóle od innych okoliczności...
Podsumowując o Służewcu:większość pośpiechów w dzień może się zatrzymywać.
To zależy,czy pociąg zatrzymuje się na zachodniaku i wogóle od innych okoliczności...
Podsumowując o Służewcu:większość pośpiechów w dzień może się zatrzymywać.
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży
No może i te postoje pośpiechów nie są tak aż długie na takich stacjach,choć np. na Wschodnim kamusie stoją prawie tyle samo ile te PRowskie składy,ale rzeczywiście mieszkańcy mają duże ułatwienie...
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?bruno pisze:Co do tłumaczeń PR że ludzie będą mogli się szybciej dostać do pracy na południu to na jedno wyjdzie, bo między Wschodnim a Służewcem jest na KMcach nieznacznie więcej stacji niż na pośpiechach, a ponieważ pośpiechy na stacjach długo stoją, to KMcem było by szybciej. Ale sam pomysł popieram gdyż mieszkańcy Służewca się szybciej dostaną np. do Radomia i nie muszą jechać aż na Zachodni, czyli w odwrotną stronę niż cel podróży
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Chodziło mi o kierunek ze Wschodniego. Potem właśnie napisałem, że pomysł popieram, bo wtedy mieszkańcy Służewca lub mieszkańcy by mieli szybciej do Radomia i nie musieliby na pośpieszny wsiadać na Centralnym lub na Zachodnim, które są w innym kierunku niż Radom.I tak samo z mieszkańcami Radomia, którzy pracują na Służewcu. Krótko mówiąc pomysł jest dobry, ale tłumaczenia PR złe.MeWa pisze:nie rozumiem... Jak to na jedno wyjdzie? Czy wg Ciebie nie będzie robiło różnicy osobie jadącej z kierunku Radomia do Służewca, Ursynowa, Mokotowa czy wysiądą na Centralnym, czy na Służewcu?
[ Dodano: 2007-02-07, 22:31 ]
To ostatnie zdanie dotyczy oczywiście kierunku ze Wschodniego.
Owszem, ale prędzej ludzie pracujący w Warszawie przyjadą pociągiem z Kielc, niż Krakowa, bo te krótkorelacyjne są właściwie dopasowane pod względem godzin. No i inną sprawą są postoje na Centralnym sięgające 20 minut (dla pociągów kończących bieg na Wschodniej).Fikander pisze:Mniej odczuwalne przy podróży z Olsztyna do Krakowa niż przy podróży z Kielc do Warszawy.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43