Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Dyskusja o 521
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
- Posty: 5133
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Którą linia masz na myśli?Fikander pisze:Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.djmc100 pisze: No to tak jak wcześniej się upierałem zamiana 150/521 na odcinku Szczęśliwice - Pl. Narutowicza to jest 150 przez Bitwy a 521 przez Halę Kopińską.
Jeśli będą jakieś skargi że zabrano im połączenie 521 ze szczęśliwic jako podjazd do hali banacha, bo wiem, że jeżdżą ludzie, to przecież zyskają autobus 150, który jednocześnie połączy 'Kino Ochota' z BUWem.
Ok zgadzam się, poproszę o tramwaj co minutę i szyny na Szczęśliwicę.Fikander pisze:Tak słoneczko, ale mieszanie cokolwiek w linii, która niedługo już w swojej obecnej postaci pożyje, nie jest rozwiązaniem długoterminowym na pewno.
Jest to prośba moja i tych co jeżdżą 521 na trasie Szczęśliwice - Bitwy Warszawskiej i dalej, a jest ich nawet sporo.
No, ja dzisiaj po raz pierwszy wyprobowałem "szynę" i zamiast 521 pojechałem sobie z PKP Anin do Śródmieścia KM.Fikander pisze:521. Większego dubla szyny w tym mieście nie maKrzysiek pisze:Którą linia masz na myśli?
Więcej tego błędu nie popełnię, kibel straszny, klaustrofobiczny, śmierdzący denaturatem i w dodatku wlecze się toto po prostu straszliwie. Do wypróbowania pociągu zachęciło mnie SKM którym rzeczywiście do Wesołej jedzie się szybko, przyjemnie i w normalnych warunkach ale niestety kible to nie jest to i na trasie z Wawra następnym razem z pewnością wybiorę 521.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na pewno poprawa komunikacji nie ma polegać na dublowaniu wydajnej szyny kopcącymi ikaszrotami.Rosa pisze:Jak nie 521 to wybiorę Minibusa lub samochód. Jeśli poprawa komunikacji miałaby polegać na ograniczaniu możliwości wyboru to ja dziękuję za taka poprawę.
BTW, jeżeli kibel jadący 60 kph się wlecze, to jak nazwać 521, które jadąc od Falenicy maks 30 kph ląduje na Szczęśliwicach 7 minut przed czasem?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
To już jest zwykłe naginanie faktów bo zarówno 521 jeździ szybciej niż 30 km/h jak i kible jeżdżą wolniej niż 60.Fikander pisze:
BTW, jeżeli kibel jadący 60 kph się wlecze, to jak nazwać 521, które jadąc od Falenicy maks 30 kph ląduje na Szczęśliwicach 7 minut przed czasem?
Trzeba poprawić rozklad 521 i MOŻNA to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da. Tak jak pisałem dzisiaj po raz pierwszy jechałem okolo godziny 15 do Centrum i zauważylem że tym pociągiem jeżdżą głównie ludzie w okolice Wschodniego (bo tam dojazd kiblem rzeczywiście jest szybszy niż autobusem) Na Wschodnim większośc ludzi wysiadła. No i gdyby to jeszcze były pociągi po modernizacji na miarę SKMki a nie toto starocie pamiętające króla Ćwieczka.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Udowodnij, albo przeproś.Rosa pisze:To już jest zwykłe naginanie faktów
Szkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty?Rosa pisze:to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
No jeszcze pobijcie się, Panowie.
Dlaczego zakłądasz, że wszyscy muszą o tym remoncie wiedzieć, o jego terminie zakończenia? I czy przyspieszone czasy przejazdy będa od razu, czy w grudniu, z okazji nowego rozkładu jazdy? Czy już w tym są planowe spóźnienia?Fikander pisze:Szkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty?
To chyba jakiś żart. Mam Ci zdjęcie przesłać prędkościomierza 521 który jedzie szybciej niż 30?Fikander pisze:Udowodnij, albo przeproś.Rosa pisze:To już jest zwykłe naginanie faktówSzkoda tylko, że właśnie kończony jest remont szlaku Wschodnia - Gocławek - i kto tu nagina fakty?Rosa pisze:to zrobić natomiast przyspieszyć kibla w okolicach Olszynki raczej na razie się nie da.
Czy wolisz sobie zmierzyć predkość kibla między Olszynka a Wschodnim.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27567
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie. Zakładam, że skoro ktoś nie ma informacji, to nie pisze 'nie ma szans na coś tam'.geograf pisze: Dlaczego zakłądasz, że wszyscy muszą o tym remoncie wiedzieć, o jego terminie zakończenia?
Oczywiście, że nie. Zdecydowana większość pozaszczytowych kursów 521 wygląda tak, jak opisałem.Rosa pisze:To chyba jakiś żart.
Po co, skoro mam wykaz prędkości szlakowych? Zachodnia - Wschodnia 60, Wschodnia - Gocławek 40 (po remoncie będzie 100 bodaj), Gocławek - Otwock 80.Czy wolisz sobie zmierzyć predkość kibla między Olszynka a Wschodnim.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Czasy przejazdu według rozkładów
Warszawa Międzylesie- Centrum (Śródmieście)
PKP 30 min
Minibus 30 min
521 27-40 min
Minimalna przewaga czasowa PKP nad 521 niwelowana jest przez mniejszą liczbe przystanków w Wawrze (co za tym idzie dłuższy czas dojścia) i gorsze umiejscowienie Śródmieścia w stosunku do przystanku Centrum (dalej zarówno do metra jak i do tramwajów)
Warszawa Międzylesie- Centrum (Śródmieście)
PKP 30 min
Minibus 30 min
521 27-40 min
Minimalna przewaga czasowa PKP nad 521 niwelowana jest przez mniejszą liczbe przystanków w Wawrze (co za tym idzie dłuższy czas dojścia) i gorsze umiejscowienie Śródmieścia w stosunku do przystanku Centrum (dalej zarówno do metra jak i do tramwajów)