Trasa S8 Marki - Radzymin - konsultacje społeczne.

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
SISKOM
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2006, 21:01
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SISKOM » 10 lut 2007, 3:13

W zasadzie temat mógłby zaistnieć w wątku o poszerzaniu warszawskich tras wylotowych, ale w tym przypadku sprawa jest na tyle nowatorska, że należy się jej osobny wątek.

GDDKiA Oddział Warszawa po raz pierwszy w historii zdecydowała się na podjęcie profesjonalnych działań konsultacyjno-informacyjnych na taką skalę przed podjęciem decyzji o wyborze wariantu trasy.
1 lutego 2007r. w Kobyłce, Markach, Zielonce oraz w Radzyminie, rozpoczęły
się działania informacyjno - konsultacyjne dotyczące budowy północnego
wylotu z Warszawy, drogi ekspresowej S-8 w kierunku Białegostoku na odcinku
od projektowanej Wschodniej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Radzymina.
Działania prowadzone są na zlecenie Oddziału Warszawskiego Generalnej
Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA).

W ciągu najbliższych dni, ok. 5000 mieszkańców terenów sąsiadujących z
planowaną inwestycją oraz z istniejącą drogą nr 8, otrzyma ulotkę
informującą o działaniach i zapraszającą do udziału w konsultacjach.
Konsultacje społeczne prowadzone będą do 28 lutego 2007r. W tym czasie
będziemy zbierać pisemne opinie i pytania dotyczące prezentowanych 4
lokalizacji drogi.

Na terenie Urzędów Miast: Marki, Zielonka i Kobyłka oraz w Urzędzie Miasta
i Gminy Radzymin, została umieszczona ekspozycja prezentująca opracowywany
projekt oraz planowane działania informacyjno - konsultacyjne. Wystawa
będzie trwać do 10 kwietnia 2007r. Można się z nią zapoznać w godzinach
pracy urzędów.

Wszystkich zainteresowanych inwestycją, zapraszamy do zapoznania się z
dokumentacją projektu, udostępnioną na stronie internetowej:

-> http://www.ikonsultacje-s8markiradzymin.pl

Serwis internetowy www.ikonsultacje-s8markiradzymin.pl, stanowi
równocześnie źródło aktualnych informacji o przebiegu działań informacyjno
- konsultacyjnych związanych z projektem budowy drogi ekspresowej S-8 na
odcinku węzeł "Drewnica" - węzeł "Radzymin".

Koordynator działań informacyjno - konsultacyjnych
arch. kraj. Katarzyna Łowicka
STUDIO OGRÓD
warsztat@ikonsultacje-s8markiradzymin.pl
Być może nie wszystkim powie coś nazwisko Katarzyna Łowicka. ...
Może coś się przypomni, gdy dodamy: Grupa w Squadzie...
A jeśli to też nie, to może przypomnicie sobie projekt Parku Komunikacyjnego nad i wzdłuż Południowej Obwodnicy Warszawy.

Kasia jest profesjonalistką w każdym calu. To, że to ona zajmuje się konsultacjami dla trasy Marki - Radzymin gwarantuje, że zostaną one przeprowadzone perfekcyjnie.
Jako SISKOM będziemy jej pomagać.

W tym wątku zachęcamy do wyrazania swoich opinii na temat poszczególnych wariantów trasy. Mapki na zalinkowanej powyżej stronie internetowej.

Pozdrawiamy

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26849
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lut 2007, 8:58

Hm. Wyświetla mi się tylko reklama usług serwisu... chyba wymagana jest rejestracja.

[ Dodano: 2007-02-12, 09:16 ]
A nie - jest po prostu błąd w linku - niepotrzebna kropka na końcu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
SISKOM
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2006, 21:01
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: SISKOM » 14 lut 2007, 1:35

Który wariant najlepszy?

Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26849
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lut 2007, 7:26

Z mojego punktu widzenia, jako kierowcy - III lub II. Tu akurat decydować muszą uwarunkowania lokalne...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 lut 2007, 10:45

Zdecydowanie trzeci. Wylotówka powinna biec jak najbardziej prosto.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26849
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lut 2007, 15:55

Ale w II oszczędzasz na budowie jednego węzła.

Co do tego prosto, to też nie masz racji - dla dróg wyższych klas istnieją limity długości odcinków prostych ze względów bezpieczeństwa :-$
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 lut 2007, 20:28

inż. Glonojad pisze:
Co do tego prosto, to też nie masz racji - dla dróg wyższych klas istnieją limity długości odcinków prostych ze względów bezpieczeństwa :-$
Tak samo jak profile zakrętów czy jakoś tak. Nie jestem fachowcem ;-)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36663
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2007, 20:55

Pierwszy w ogóle bym odrzucił jaką naszą specjalność, czyli "drogie oszczędzanie". Może i będzie taniej o jeden węzeł, ale niepotrzebnie zbliżamy tę trasę do zabudowy - tylko patrzeć żądań budowy ekranów, zabudowa nie będzie się miała gdzie rozszerzać itp.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ