Strona 1 z 294

: 05 maja 2006, 2:42
autor: hafilip84
zgodnie z zapisem z taryfy przewozowej ZTM:
Bilety 30-dniowe liniowe na jedną dowolnie wybraną linię upoważniają do korzystania z pojazdów:
innych linii, na odcinku ściśle pokrywającym się z trasą linii oznaczoną na bilecie 30-dniowym,
moge majac [sytuacja hipotetyczna] bilet na linie 801 korzystac rowniez z linii 723 na odcinku Zeran FSO <-> Sobieskiego... co zrobic aby skorzystac z takiego biletu po raz pierwszy na przyklad w niedziele?

: 05 maja 2006, 11:30
autor: R-9 Chełmska
Kupić bilet na 801 i zaktywować w 723 przybliżając kartę do kasownika ;)

: 05 maja 2006, 12:05
autor: hafilip84
hmmm... czyli w kiosku (czy gdzie tam bilet bym kupowal) od razu mowie co to za linia ma byc? bylem przekonany, ze kupuje sie bilet na jakas linie, a jaka to bedzie okazuje sie w momencie aktywacji biletu w kasowniku... ale jesli nie to swietnie...

temat zostanie zablokowany gdy otrzymam jednoznaczna odpowiedz, a potem sie z nami grzecznie pozegna ;)

: 05 maja 2006, 12:12
autor: SławekM
Kupujesz bilet na określoną linię np. 155. Możesz podrożować linią 155 na całej długości trasy oraz liniami ściśle pokrywającymi się z trasą linii (tzn. zespoły przystankowe)

: 05 maja 2006, 12:18
autor: R-9 Chełmska
hafilip84 pisze:hmmm... czyli w kiosku (czy gdzie tam bilet bym kupowal) od razu mowie co to za linia ma byc? bylem przekonany, ze kupuje sie bilet na jakas linie, a jaka to bedzie okazuje sie w momencie aktywacji biletu w kasowniku... ale jesli nie to swietnie...
Tak, kupujesz bilet na jakąś konkretną linię, a w kasowniku aktywujesz jedynie datę, nie linię.

Ale uważaj, bo jakiś rok temu mojemu koledze na poczcie kobiecina naładowała biloet na linię 44, zamiast na metro... Z czego niemal skorzystała Zet-ka, po kilku odwołaniach i wizytach na Kierbedzia umorzono sprawę...


usunalem uwage moderatorska z cytatu... haf.

: 05 maja 2006, 12:22
autor: hafilip84
R-9 Chełmska pisze:Ale uważaj, bo jakiś rok temu mojemu koledze na poczcie kobiecina naładowała biloet na linię 44, zamiast na metro... Z czego niemal skorzystała Zet-ka, po kilku odwołaniach i wizytach na Kierbedzia umorzono sprawę...
ja uwazac nie bede, bo to bylo pytanie z czystej ciekawosci... :) ja nadal korzystam i bede korzystac z sieciowki :) a jak wygladaly te odwolania, ze sie powiodlo?

jako, ze temat sie rozwija - jeszcze posiedzi :)

: 05 maja 2006, 12:25
autor: R-9 Chełmska
Historia karty wskazywała na ewidentny błąd kobiety na poczcie: bilet od wielu miesięcy był ładowany na metro i "zbliżany" tylko tam, więc nawet ludzie z Zet-ki zrozumieli, że kobieta pocztowa zonka strzeliła... Nie ma to jak automat, gdzie samemu się linię wprowadza :D

: 05 maja 2006, 17:47
autor: Sindbad
:idea: Kupując bilet na jedną linie należy od razu określić sprzedawcy na jaką. To samo dotyczy zakupu w automacie. Metro ma symbol 91. i można kożystac z linni naziemnych pokrywaj acych sie z metrem np. 520 od Wilsona do Politechniki.

: 05 maja 2006, 19:34
autor: SławekM
Sindbad pisze: kożystac
Korzystać :)

: 12 maja 2006, 19:30
autor: Paki
Witam.
Mam takie pytanko, wczoraj zapomnialem biletu i niestety miałem kontrole,
dzisiaj grzecznie pojechalem z biletem na M.Świętokrzyska, i kara została
anulowana, ale tutaj jest moje pytanie.
Miła pani w okienku przy mnie wykonała jakis telefon, a póżniej dała mi
karteczke ze skserowana WKM do podpisu, o co w tym chodzi ?
Czyżby spisywala numery karty, by ktos nie mógł na niej jeżdzić czy jakaś
rejestracja kart ?
Czekam na odpoweidzi bo bardzo mnie ta sytuacja ciekawi ?
Podrawiam Paki.

: 14 maja 2006, 1:31
autor: RiZoNe
Myślę, że zrobiła xero tylko po to aby można było jakoś udokumentować "bilet", który pokazałeś. Każde odwołanie musi mieć uzasadnienie.

: 14 maja 2006, 10:06
autor: Sindbad
:idea: Nr. karty jest wprowadzany do systemu wraz z nazwiskiem właściciela tak by kto inny nie poslużyl się tą kartą przy następnej reklamacji. :idea:

: 14 maja 2006, 11:12
autor: Paki
własnie tak mi sie wydawało ale chciałem być pewny ;] wiec jednym zdaniem zaczyna jakiś system funkcjonowac ;]

: 14 maja 2006, 13:40
autor: RiZoNe
Sindbad pisze::idea: Nr. karty jest wprowadzany do systemu wraz z nazwiskiem właściciela tak by kto inny nie poslużyl się tą kartą przy następnej reklamacji. :idea:
a co z kartami na okaziciela ?

: 14 maja 2006, 14:29
autor: Artek
RiZoNe pisze:
Sindbad pisze::idea: Nr. karty jest wprowadzany do systemu wraz z nazwiskiem właściciela tak by kto inny nie poslużyl się tą kartą przy następnej reklamacji. :idea:
a co z kartami na okaziciela ?
Z kartą na okaziciela nie anulujesz kary za brak biletu.