Strona 1 z 32

: 20 mar 2007, 12:49
autor: fik
W IC mogą otwierać szampany - BATORY idzie do piachu, CRACOVIA będzie tylko sezonowa w dziwnej relacji Kraków - Lokoshaza. W zamian pojawi się grupa Wawa - Budapeszt w CHOPINIE (przełączana na ryhlik Galileo Galilei Berlin - Bratysława - Szturowo - B'peszt) i Ex/EC :shock: BEM Warszawa - B'peszt (przez Kraków, Tarnów, Muszynę, Plavec, Preszów, Kysak, Koszyce, Hindasmeti.

Szacunek dla nieletnich czytaczy Wawkomu i zasad kolektywu moderatorskiego nie pozwala mi wyrazić swojej opinii na temat tych zmian.

źródło

[ Dodano: 2007-03-20, 12:52 ]
aha, Bem wyjazd z Wawy 10.05, powrót ~19.30

[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2008-04-12, 00:23 ]
Zmiana koloru tematu. MeWa

: 20 mar 2007, 14:20
autor: fik
aha, w jakimś ostweście, czy czymś takim, ma się pojawić wagon bezpośredni relacji Berlin - Irkuck :)

: 20 mar 2007, 15:52
autor: Wolfchen
Fikander pisze:w jakimś ostweście, czy czymś takim, ma się pojawić wagon bezpośredni relacji Berlin - Irkuck
Ciekawe, ile będzie jechał w jedną stronę? Dłużej, niż do Astany, ale ile :-k Swoją drogą skoro do Irkucka chcą dać, to mogą kiedyś przedłużyć do Władywostoku...

: 20 mar 2007, 16:32
autor: bohunu
Bem to akurat niegłupi pomysł, szczególnie, ze w przeciwieństwie do Maliniaka ma kursować codziennie. Tylko, ze mam nadzieje, że to będzie Ex.

: 20 mar 2007, 16:35
autor: Wolfchen
bohun pisze:Tylko, ze mam nadzieje, że to będzie Ex.
Dwojako można interpretować... Bo przekwalifikowanie na trasie z Ex na EC wydaje mi się niemożliwe pod względem taryfy...

: 20 mar 2007, 16:36
autor: bohunu
Na terenie kraju tego jeszcze nei było, ale Praha to nie był kiedyś EC do Petrovic, a dalej Ex?

: 20 mar 2007, 16:41
autor: Wolfchen
bohun pisze:Na terenie kraju tego jeszcze nei było, ale Praha to nie był kiedyś EC do Petrovic, a dalej Ex?
Nawet możliwe, później tego poszukam. Aczkolwiek nie ma co ukrywać, że IC przejmują powoli większość międzynarodowych, co jest związane z podwyżką cen biletów. Bez sporych promocji nie widzę światłej przyszłości przed tymi połączeniami. Konkurencja jest duża i wciąż rośnie...

: 20 mar 2007, 17:42
autor: R-9 Chełmska
Ale to Lokoshaza to chyba przez Budapeszt?

: 20 mar 2007, 18:05
autor: Tm
albo tak naprawdę do Rumunii będzie

: 21 mar 2007, 10:12
autor: jasiu
W końcu się dobrali Batoremu do d... ehh... Ciekawe czym teraz Bielsko-Biała będzie wracać z Warszawy. A Chopin rozumiem że będzie do Prahy/Widnia/Budapesztu? Piknie. Widzę, że regres na kolei jednak trwa w najlepsze. Wiecie może kiedy "obce siły" mają nam zacząć oferować przewozy międzynarodowe?

: 21 mar 2007, 10:13
autor: Wolfchen
jasiu pisze:Wiecie może kiedy "obce siły" mają nam zacząć oferować przewozy międzynarodowe?
Jak otrzynają koncesję, zezwolenia, etc. A i muszą jeszcze pokonać "beton" w PKP PLK...

: 21 mar 2007, 11:46
autor: Gacek
Fikander pisze:W IC mogą otwierać szampany - BATORY idzie do piachu
wiedziałem o tym od dwóch tygodni, ale myślałem że to centralne ploty. Myślę, że należałoby sprawę nagłośnić. Wiem nawet kto jest personalnie za to odpowiedzialny....

: 21 mar 2007, 14:11
autor: Wolfchen
Zastanawiam się, czy czeskie koleje (CD) nie mogą uruchomić własnego połączenia pośpiesznego z Warszawą. :-k Chociaż i tak taryfa międzynarodowa dobije wszystko...
Gacek pisze:może powiadomienie odpowiednich władz?
Jak nie ma haków typu niegospodarność, działąnie na szkodę spólki, to nic się nie zrobi. EOT.

: 21 mar 2007, 15:13
autor: jasiu
a "Silesia" zostaje?

: 03 lip 2007, 13:07
autor: fik
Odpowiadam po trzech miesiącach: Silesia zostaje.


Z ciekawostek: TLK Morcinek Warszawa - Gliwice via Włoszczowa Płn., Kozłów, Wolbrom, Olkusz, Jaworzno Szczakową, Mysłowice, Katowice.
gNida out, w jej miejsce Łebsko wydłużone do Krakowa (tak, via Radom, Skakam, Kielce)
Sezonowe Pojezierze wydłużone do Suwałk via Raczki, tamtędy też pojedzie całoroczna grupa do Mamr i w sezonie Gryf.
Jakiś pośpiech (Doker chyba) pojedzie Katowice - Łódź - Kutno - węglówka - Inowrocław - BG - Gdynia.

[ Dodano: 2007-07-03, 13:09 ]
Kiepura do Monachium, Amsterdamu i Bazylei :o