Modernizacje linii kolejowych w Polsce

Moderatorzy: JacekM, person

Delwin
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Re: Modernizacje linii kolejowych w Polsce

Post autor: Delwin » 06 sie 2019, 10:16

Glonojad pisze:
05 sie 2019, 21:13
Z GDDKiA? Tym, co Austriaków wywalało z budowy mostu, żeby ich wziąć z powrotem za większe pieniądze? Czy tym, które wybudowało trasę S-8 w przekroju 2x3 na DŚU na 2x2? Czy może ta, która trzeci raz powtarza przetarg na dokumentację PRZEDprojektową (https://www.rynekinfrastruktury.pl/wiad ... 68014.html )?
A może tym, które decyzji środowiskowej na WOW nie uzyskało od czasu poprzedniej kadencji "prof." Szyszki? :D
Ja bym chciał tylko przypomnieć, że drógówka ma od ponad 10 lat "tymczasową" specustawę, dzięki której w ogóle cokolwiek powstaje. Kolejowa jest dużo krótsza i dużo, dużo skromniejsza.
Kolega mi pokaże, które artykuły specustawy by przyspieszyły wieloletnie modernizacje linii (szeroko rozumianej) Warszawa - Łódź czy pozwoliły ominąc trzy tory na trasie do Gdańska...

Paweł D.
Posty: 3984
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 06 sie 2019, 10:27

A tak zapytam z ciekawości. Jakież to modernizacje są przeprowadzane na linii W-wa Łowicz, że między 16 a 17 nie można z W-wy puścić żadnego pociągu podmiejskiego? Bo ten (19416) z 16:22/33/41 został przesunięty na 16:00 robiąc prawie godzinną dziurę w środku szczytu. Bo jeśli nie modernizacja to co?
PS. Od 24.08 zaczyna się jakiś remont na średnicy? Spora liczba kursów skróconych do Wsch/Zach.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1388
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 06 sie 2019, 12:02

https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... orekta.pdf
1.png
Co do średnicy to nic nie kojarzę i nie znalazłem.

Paweł D.
Posty: 3984
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 06 sie 2019, 12:11

A wejdź na rozkłady na stronie KM po 24.08.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 06 sie 2019, 13:11

Paweł D. pisze:
06 sie 2019, 10:27
A tak zapytam z ciekawości. Jakież to modernizacje są przeprowadzane na linii W-wa Łowicz, że między 16 a 17 nie można z W-wy puścić żadnego pociągu podmiejskiego? Bo ten (19416) z 16:22/33/41 został przesunięty na 16:00 robiąc prawie godzinną dziurę w środku szczytu. Bo jeśli nie modernizacja to co?
To efekty poprzedniej modernizacji. Po 16.30 na Łowicz jadą trzy pociągi PKP IC i możliwości są tutaj bardzo ograniczone.
PS. Od 24.08 zaczyna się jakiś remont na średnicy? Spora liczba kursów skróconych do Wsch/Zach.
"Wymiana bloków EBS oraz dybli".

Przerwa w ruchu tor nr 2 na odcinku Powiśle - Śródmieście. Część KM na zachód po torze nr 1, na wschód przez centralną, część skrócona; S1 Otwock - Powiśle i Zachodnia - Pruszków; S2 Miłosna - Wschodnia i Śródmieście - Lotnisko.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1388
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 06 sie 2019, 14:15

Paweł D. pisze:
06 sie 2019, 12:11
A wejdź na rozkłady na stronie KM po 24.08.
Chodziło mi o przyczyny, nie o skutki rozkładowe.
fik pisze:
06 sie 2019, 13:11
"Wymiana bloków EBS oraz dybli".

Przerwa w ruchu tor nr 2 na odcinku Powiśle - Śródmieście. Część KM na zachód po torze nr 1, na wschód przez centralną, część skrócona; S1 Otwock - Powiśle i Zachodnia - Pruszków; S2 Miłosna - Wschodnia i Śródmieście - Lotnisko.
Ile to ma potrwać? Do 31.08. czy dłużej?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 06 sie 2019, 14:32

Do końca miesiąca tylko, na szczęście.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1388
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 06 sie 2019, 15:10

fik pisze:
06 sie 2019, 14:32
Do końca miesiąca tylko, na szczęście.
Ok, to w tym czasie akurat będą mnie gryzły komary w Stegnie. Czyli mogę odhaczyć jako "nie dotyczy".

Paweł D.
Posty: 3984
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Paweł D. » 06 sie 2019, 19:49

fik pisze:
06 sie 2019, 13:11
[To efekty poprzedniej modernizacji. Po 16.30 na Łowicz jadą trzy pociągi PKP IC i możliwości są tutaj bardzo ograniczone.
No fakt, nie zauważyłem że pozbliżano do siebie te IC. Prawie 20 minut postoju KM w Teresinie, potem jeszcze trochę w Sochaczewie. Dobrze że od września trochę się tam rozluźni.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 06 sie 2019, 20:05

Tam w teorii i patrząc tylko na LK3 można byłoby ten wcześniejszy KM przesunąć z ~8 minut później, a ten późniejszy podobnie wcześniej, co by zmniejszyło tę godzinną dziurę, ale nie patrzyłem na zmiany wtórne wynikające z zamiany slotów na średnicy.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 06 sie 2019, 22:27

kveld pisze:
06 sie 2019, 15:10
fik pisze:
06 sie 2019, 14:32
Do końca miesiąca tylko, na szczęście.
Ok, to w tym czasie akurat będą mnie gryzły komary w Stegnie. Czyli mogę odhaczyć jako "nie dotyczy".
Polecam Mugga 50 %. Na Pewno cie nie zjedzą . :D Sam sprawdziłem. :-D
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1572
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 27 sie 2019, 17:52

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 92987.html
Po prostu płakać się chce. Najgorsze, że nie możemy nic z tym zrobić. Skrajnie idiotyczne decyzje to cecha charakterystyczna PLK.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ODPOWIEDZ