Post
autor: pawcio » 18 gru 2005, 11:56
Nie zgodzę się z opinią, że 416 miało na Traswie Siekierkowskiej słabą frekwencję. Miało frekwencją prawidłową. Sporo oczywiście zależało od układu ze 143, ale narzekać nie było można. Problem był z frekwencją na Bródnie i na samym Ursynowie. Gocław w potrzebnym sobie kierunkach wypełniał 416 bardzo dobrze. Niestety powstanie 509 sytuację bardzo skomplikowało.
Natomiast 401 bym już nie ruszał. Przy tak długiej i korkogennej trasie jwgo wydłużanie ma niewielki sens. Linia obwodowa przez Siekierkowski powinna kończyć na Bokserskiej lub najdalej na Lotnisku, by miała jakiś sens. Dalej po obwodzie jeżdżą 186 i 189.
[ Dodano: 2005-12-18, 12:09 ]
Ponieważ tak temat zszedł, to pozwolę sobie przedstawić własną koncepcję.
Zasadniczym jej elementem było uporządkowanie układ linii w relacji Praga-Gocław, gdzie po powstaniu 509 jest bałagan, na którym najbardziej cierpi połączenie przez Most Siekierkowski.
Większość linii nie ma frekwencji rzucającej na kolana - jestem tego świadom - jednak zarazem dla większości z nich występują linie skoordynowane, które pozwalają na znaczne podniesienie łącznych częstotliwości w kluczowych relacjach. I tak:
101 - obecna trasa (10-15/24/15//24)
123 - Dw. Wschodni (Lubelska)-Dedala (kraniec przelotowy) (12/20/12//24)
141 - Marysin-Most Łazienkowski-Stegny-Natolin Płn. (10-20/25/20//24)
143 - Rembertów-AON-Most Siekierkowski-Stegny-Bokserska (10-15/18/15//24)
149 - Bródno-Podgrodzie-Zacisze-Praga-trasa 123 do pętli na Gocławiu-Trasa Siekierkowska-Sikorskiego-Herbsta-Ursynów Zach. (15/24/15//24)
152 - skrócenie do Bródna lub nawet Żerania FSO
169 - obecna trasa 301 (12/20/12//24)
509 - trasa bez zmian (10/24/15//24)
Synchronizacja występuje na linia 101+509, 149+509, 123+168, oraz w DS na Moście Siekierkowskim.
Czekam na komentarze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem