Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie
Moderator: Wiliam
Najlepsze jest jednak umiejscowienie wtyczek. Jest na przykład takowa w kryzysowym takcie 7:03-7:33 na przystanku Bora-Komorowskiego. I nie wiedzieć dlaczego (znaczy wiedzieć, ale o tym później) jest ona o 7:13, przez co jest kompletnie pusta (7:09 jest 143). A kursuje tak, gdyż na Ursynowie przeskakuje całkę, a gdyby kursowała o 7:18 (lub nawet lepiej o 7:23) musiałaby mieć ujemny postój.
A do tego dochodzi rewelacyjny dodatek 06/416 który wyjeżdża z zajedni coś koło 7:43 i jedzie na Ursynów w ładnym stadku ze spóźnionym 3/416.
A do tego dochodzi rewelacyjny dodatek 06/416 który wyjeżdża z zajedni coś koło 7:43 i jedzie na Ursynów w ładnym stadku ze spóźnionym 3/416.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jak milo znow być na forum w jakże znajomym temacie
Co do proponowanych zmian :
Oczywiście jestem ZA przeciągnieciem 507 na Goclaw z jednoczesna likwidacją tej dziwnej obecnej 410 (ma znacznie mniejsze zapelnienie niz przed zmianą)
301 oczywiście mozna uzwyklic ale NIE jesli wiazaloby sie to z pocięciem częstotliwosci na 143 (ta linia ma jednak zazwyczaj większe zapelnienie od 301)
I cos trzeba zrobić z tą 111 bo ten objazd Meissnera psuje tą linie (i dodatkowo dochodzi do tego brak koordynacji ze 123 przez co te linie bardzo czesto lubia jeździć parami)
PS Nie wiem co to za konsultacje spoleczne były na Goclawiu ale skoro ja, czlowiek interesujący sie KM o nich nie słyszałem to podejrzewam że 90% innych mieszkańcow tez nie.
Co do proponowanych zmian :
Oczywiście jestem ZA przeciągnieciem 507 na Goclaw z jednoczesna likwidacją tej dziwnej obecnej 410 (ma znacznie mniejsze zapelnienie niz przed zmianą)
301 oczywiście mozna uzwyklic ale NIE jesli wiazaloby sie to z pocięciem częstotliwosci na 143 (ta linia ma jednak zazwyczaj większe zapelnienie od 301)
I cos trzeba zrobić z tą 111 bo ten objazd Meissnera psuje tą linie (i dodatkowo dochodzi do tego brak koordynacji ze 123 przez co te linie bardzo czesto lubia jeździć parami)
PS Nie wiem co to za konsultacje spoleczne były na Goclawiu ale skoro ja, czlowiek interesujący sie KM o nich nie słyszałem to podejrzewam że 90% innych mieszkańcow tez nie.
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...Ikarusomaniak pisze:Np. 410/E-5 zawracające na pl. Konstytucji? Linia krótka, tania i wydajna.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Wiem, że jest . Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan .Fikander pisze:Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...Ikarusomaniak pisze:Np. 410/E-5 zawracające na pl. Konstytucji? Linia krótka, tania i wydajna.
Trzeba ich jakoś przekonać że linie są dla pasażerów a oni (czyli my ) chcą jeżdżącej Marszalkowską (a potem do Centrala lub Zachodniego ale NIE przez TŁ)Ikarusomaniak pisze:Wiem, że jest . Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan Obrazek.Fikander pisze: Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Tu muszę się zgodzić z Bastianem i jego poglądem z wątku Gocław-Marysin: Nie wiadomo czemu ZTM NIE chce linii przyspieszonej (nawet nie stałej, jak pokazują ostanie zmiany) jadącej z pl. Konstytucji na Gocław. W każdym moim pisemku (a było ich kilka ) była ta opcja, ale oni z uporem maniaka mówili tylko, że pośpiech może i owszem, ale ani słowa o tym, że przez Waryńskiego. Nie mogli np. przenieść któregoś busa jadącego na Centralny np. na Aleję Niepodległości? A 410 zostawić w spokoju? Przecież tym samym zmniejszyliby dublowanie metra i nie schrzaniliby 410...Rosa pisze:Trzeba ich jakoś przekonać że linie są dla pasażerów a oni (czyli my ) chcą jeżdżącej Marszalkowską (a potem do Centrala lub Zachodniego ale NIE przez TŁ)Ikarusomaniak pisze: Wiem, że jest . Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan Obrazek.
Ten upór podyktowany jest poglądem, że przez Waryńskiego jedzie się długo a Poniatowszczakiem - krócej. To prawda.
Jednakże puszczenie 507 Poniatowskim wymaga ingerencji także w E5, co z kolei implikuje konicznośc zystania aoprobaty Ursusa i oddala realizację projektu.
Pozdrawiam.
P.S. Mój pierwszy post pisany pod Linuxem.
Jednakże puszczenie 507 Poniatowskim wymaga ingerencji także w E5, co z kolei implikuje konicznośc zystania aoprobaty Ursusa i oddala realizację projektu.
Pozdrawiam.
P.S. Mój pierwszy post pisany pod Linuxem.
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
Tyle że dla ludzi wsiadających przy metrze czas przejazdu niekoniecznie jest dłuższy niż z Centrum... Ale weź tu przekonaj ZTM...Jarek pisze:Ten upór podyktowany jest poglądem, że przez Waryńskiego jedzie się długo a Poniatowszczakiem - krócej. To prawda.
Jednakże puszczenie 507 Poniatowskim wymaga ingerencji także w E5, co z kolei implikuje konicznośc zystania aoprobaty Ursusa i oddala realizację projektu.
Pozdrawiam.
P.S. Mój pierwszy post pisany pod Linuxem.
Pozdrawiam!
p.s. post niby pisany pod linuxem a wygląda tak samo
A ja tak analizując ten projekt zastanawiam się, gdzie można znaleźć ewentualne problemy. Bo do projektu się mocno przywiązałem i badzo mi się spodobał.
I dochodzę do wniosku, że najbardziej będzie się pluć Żoliborz na skrócenie 520. Dlatego zastanawiam się, czy nie można by (w takim niemiłym przypadku) projektu obciąć do takiej koncepcji:
507 i E-5 jak wyżej, a resztę zostawiamy w świętym spokoju. Tylko przeniesienie kilku dodatków z 520 na 405. Wówczas wypowiedzieć musiałby się tylko Gocław i Ursus.
I dochodzę do wniosku, że najbardziej będzie się pluć Żoliborz na skrócenie 520. Dlatego zastanawiam się, czy nie można by (w takim niemiłym przypadku) projektu obciąć do takiej koncepcji:
507 i E-5 jak wyżej, a resztę zostawiamy w świętym spokoju. Tylko przeniesienie kilku dodatków z 520 na 405. Wówczas wypowiedzieć musiałby się tylko Gocław i Ursus.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Ikarusomaniak
- Posty: 365
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
- Lokalizacja: znad Tagu
W ogóle dziur jest sporo, również rano, chociaż to może nie jest takie ważne. Np. ok. 9:20 jest spora dziura (dotkliwa zwłaszcza w zimie) .Rosa pisze:Mnie w tej chwili najbardziej wkurza wieczorna "synchronizacja" 111 i 123 na kładce która powoduje że od 19:04 do 21:50 linie te jeżdzą rzadko i ZAWSZE razem.
Zgadza się...dzisiaj wracałem z Centrum linią 111 a za nią jechał 123. Tak samo było na Meissnera w stronę przeciwną. Jak dla mnie to bez sensu troche, ale czy da się coś z tym zrobić, czy te linie nie mają koordynacji z innymi w innych dzielnicach?Colony pisze:Z całym szacunkiem, ale z przeróżnych obserwacji zauważam, że 111 i 123, co drugi kurs mają razem.
Gocławska linia mikrobusowa:
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego
211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz
Bo fantazja jest od tego