Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 gru 2005, 16:46

Najlepsze jest jednak umiejscowienie wtyczek. Jest na przykład takowa w kryzysowym takcie 7:03-7:33 na przystanku Bora-Komorowskiego. I nie wiedzieć dlaczego (znaczy wiedzieć, ale o tym później) jest ona o 7:13, przez co jest kompletnie pusta (7:09 jest 143). A kursuje tak, gdyż na Ursynowie przeskakuje całkę, a gdyby kursowała o 7:18 (lub nawet lepiej o 7:23) musiałaby mieć ujemny postój.
A do tego dochodzi rewelacyjny dodatek 06/416 który wyjeżdża z zajedni coś koło 7:43 i jedzie na Ursynów w ładnym stadku ze spóźnionym 3/416.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 20 gru 2005, 15:09

Jak milo znow być na forum w jakże znajomym temacie :)
Co do proponowanych zmian :
Oczywiście jestem ZA przeciągnieciem 507 na Goclaw z jednoczesna likwidacją tej dziwnej obecnej 410 (ma znacznie mniejsze zapelnienie niz przed zmianą)
301 oczywiście mozna uzwyklic ale NIE jesli wiazaloby sie to z pocięciem częstotliwosci na 143 (ta linia ma jednak zazwyczaj większe zapelnienie od 301)
I cos trzeba zrobić z tą 111 bo ten objazd Meissnera psuje tą linie (i dodatkowo dochodzi do tego brak koordynacji ze 123 przez co te linie bardzo czesto lubia jeździć parami)


PS Nie wiem co to za konsultacje spoleczne były na Goclawiu ale skoro ja, czlowiek interesujący sie KM o nich nie słyszałem to podejrzewam że 90% innych mieszkańcow tez nie.

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 22 gru 2005, 19:03

A czy nie można zrobić po prostu dowozówki do metra dla Gocławia?

Np. 410/E-5 zawracające na pl. Konstytucji? :-k Linia krótka, tania i wydajna.

W przypadku 507 za E-5 :arrow: 507 nie powinno się w ogóle zatrzymywać na Saskiej Kępie, inaczej ludzie będą się burzyć (nawet wiem którzy :twisted:).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27396
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 gru 2005, 19:11

Ikarusomaniak pisze:Np. 410/E-5 zawracające na pl. Konstytucji? :-k Linia krótka, tania i wydajna.
Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 22 gru 2005, 19:24

Fikander pisze:
Ikarusomaniak pisze:Np. 410/E-5 zawracające na pl. Konstytucji? :-k Linia krótka, tania i wydajna.
Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...
Wiem, że jest ;). Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan Obrazek.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 gru 2005, 10:14

Ikarusomaniak pisze:
Fikander pisze: Dwa przystanki dalej jest Centralka. Bez przesady, bo to jest już jakaś paranoja z wymuszaniem wręcz przesiadki w metro tam, gdzie ona jest niewygodna i czasochłonna...
Wiem, że jest ;). Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan Obrazek.
Trzeba ich jakoś przekonać że linie są dla pasażerów a oni (czyli my ;) ) chcą jeżdżącej Marszalkowską (a potem do Centrala lub Zachodniego ale NIE przez TŁ)

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 23 gru 2005, 23:30

Rosa pisze:
Ikarusomaniak pisze: Wiem, że jest ;). Tyle, że ZTM ma jakiś problem z puszczeniem stałej linii przyspieszonej z okolic Centrala. Stąd mój plan Obrazek.
Trzeba ich jakoś przekonać że linie są dla pasażerów a oni (czyli my ;) ) chcą jeżdżącej Marszalkowską (a potem do Centrala lub Zachodniego ale NIE przez TŁ)
Tu muszę się zgodzić z Bastianem i jego poglądem z wątku Gocław-Marysin: Nie wiadomo czemu ZTM NIE chce linii przyspieszonej (nawet nie stałej, jak pokazują ostanie zmiany) jadącej z pl. Konstytucji na Gocław. W każdym moim pisemku (a było ich kilka ;) ) była ta opcja, ale oni z uporem maniaka mówili tylko, że pośpiech może i owszem, ale ani słowa o tym, że przez Waryńskiego. Nie mogli np. przenieść któregoś busa jadącego na Centralny np. na Aleję Niepodległości? A 410 zostawić w spokoju? Przecież tym samym zmniejszyliby dublowanie metra i nie schrzaniliby 410...

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 24 gru 2005, 2:01

Ten upór podyktowany jest poglądem, że przez Waryńskiego jedzie się długo a Poniatowszczakiem - krócej. To prawda.

Jednakże puszczenie 507 Poniatowskim wymaga ingerencji także w E5, co z kolei implikuje konicznośc zystania aoprobaty Ursusa i oddala realizację projektu.

Pozdrawiam.

P.S. Mój pierwszy post pisany pod Linuxem. 8-)

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 24 gru 2005, 10:18

Jarek pisze:Ten upór podyktowany jest poglądem, że przez Waryńskiego jedzie się długo a Poniatowszczakiem - krócej. To prawda.

Jednakże puszczenie 507 Poniatowskim wymaga ingerencji także w E5, co z kolei implikuje konicznośc zystania aoprobaty Ursusa i oddala realizację projektu.

Pozdrawiam.

P.S. Mój pierwszy post pisany pod Linuxem. 8-)
Tyle że dla ludzi wsiadających przy metrze czas przejazdu niekoniecznie jest dłuższy niż z Centrum... Ale weź tu przekonaj ZTM...
Pozdrawiam!
p.s. post niby pisany pod linuxem a wygląda tak samo :wink: :lol:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25343
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 gru 2005, 11:40

A ja tak analizując ten projekt zastanawiam się, gdzie można znaleźć ewentualne problemy. Bo do projektu się mocno przywiązałem i badzo mi się spodobał.
I dochodzę do wniosku, że najbardziej będzie się pluć Żoliborz na skrócenie 520. Dlatego zastanawiam się, czy nie można by (w takim niemiłym przypadku) projektu obciąć do takiej koncepcji:
507 i E-5 jak wyżej, a resztę zostawiamy w świętym spokoju. Tylko przeniesienie kilku dodatków z 520 na 405. Wówczas wypowiedzieć musiałby się tylko Gocław i Ursus.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 06 sty 2006, 21:45

Mnie w tej chwili najbardziej wkurza wieczorna "synchronizacja" 111 i 123 na kładce która powoduje że od 19:04 do 21:50 linie te jeżdzą rzadko i ZAWSZE razem.

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 06 sty 2006, 22:06

Rosa pisze:Mnie w tej chwili najbardziej wkurza wieczorna "synchronizacja" 111 i 123 na kładce która powoduje że od 19:04 do 21:50 linie te jeżdzą rzadko i ZAWSZE razem.
W ogóle dziur jest sporo, również rano, chociaż to może nie jest takie ważne. Np. ok. 9:20 jest spora dziura (dotkliwa zwłaszcza w zimie) :twisted: .

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 08 sty 2006, 0:32

Z całym szacunkiem, ale z przeróżnych obserwacji zauważam, że 111 i 123, co drugi kurs mają razem. A na Meissnera często na trzeciego dołącza się 301. #-o
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 08 sty 2006, 15:53

Colony pisze:Z całym szacunkiem, ale z przeróżnych obserwacji zauważam, że 111 i 123, co drugi kurs mają razem. #-o
Zgadza się...dzisiaj wracałem z Centrum linią 111 a za nią jechał 123. Tak samo było na Meissnera w stronę przeciwną. Jak dla mnie to bez sensu troche, ale czy da się coś z tym zrobić, czy te linie nie mają koordynacji z innymi w innych dzielnicach?
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 08 sty 2006, 17:04

W strone Gocławia 123 jest skoordynowane (w DŚ) z 509 (na Zielenieckiej)więc tutaj nic się nie zrobi ale nie wiem jak to jest gdy 123 jedzie z Wiatracznej.
Z kolei 111 jest w synchronizacjii ze 180.

ODPOWIEDZ