O chłodzeniu i niechłodzeniu

Moderatorzy: JacekM, Dantte

ashir
Posty: 25758
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Re: O chłodzeniu i niechłodzeniu

Post autor: ashir » 14 cze 2019, 9:50

mb112 pisze:
14 cze 2019, 9:45
To że inni mają gorzej, to żaden argument, niech też narzekają :)
Z tym gorzej to bym polemizował, zwłaszcza w zależności od priorytetów. ;)

fraktal
Posty: 4268
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 cze 2019, 10:12

Walas pisze:
14 cze 2019, 9:10
fraktal pisze:
14 cze 2019, 9:02

Oczywiście, że mają. Dostali ostatnio 3 przegubowe Solbusy z Kleszczowej, z tym że na razie rzadko wyjeżdżają - muszą przecież pozmieniać naklejki z symbolem zajezdni, więc muszą swoje odstać. Myślę, że problem desek rozwiąże się za kilka dni, gdy wejdą w życie rozkłady wakacyjne.
Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie? :razz:

ashir
Posty: 25758
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 cze 2019, 11:13

fraktal pisze:
14 cze 2019, 10:12
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie? :razz:
A gdzie są teraz wszystkie SU15 oprócz 8718? :>

Łukasz
Posty: 7586
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 cze 2019, 12:33

Ale tu kompletnie chodzi o coś innego. Inni nie mają. My mamy. Naprawdę 8701 to był
JEDYNY sprawny wóz, który został na zakładzie na podmianę elektryka, a 8703 to był OSTATNI sprawny wóz, który mógł wyjechać na dodatek na 148?

Z takich częstych i krótkich linii to 218/308, ale nie chciałbym ich tu - poza tym ciężko się nimi manewruje.
ŁK

fraktal
Posty: 4268
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 cze 2019, 12:43

Dyspozytorzy mają raczej co innego na względzie niż dobro pasażerów w autobusach z uchylnymi lufcikami bez klimatyzacji. To chciałeś usłyszeć? :> Zresztą to raczej kwestia ZTMu, żeby dopuścić bądź nie odpowiedni pojazd na daną linię. Pasażerom nie pozostaje nic innego jak zapamiętać ten dość dziwny zresztą fakt, że w autobusach z uchylnymi oknami na pewno nie ma klimatyzacji i do takiego autobusu w razie czego nie wsiadać.

Walas
Posty: 16332
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 14 cze 2019, 13:28

fraktal pisze:
14 cze 2019, 10:12
Walas pisze:
14 cze 2019, 9:10

Nie wyjeżdżają rzadko bo od wczorajszego ranka jeżdżą.
A gdzie są teraz? Czyżby stoją na zakładzie? :razz:
Jeżdżą na dodatkach.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
WKD, R1, S1

drobert
Posty: 1399
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 14 cze 2019, 21:45

pawcio pisze:
13 cze 2019, 20:57
2bis musi być niskie bo lud nie zauważa inaczej kursów skróconych. To samo z 17 czy 9.
Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24494
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 cze 2019, 7:49

tatra pisze:
13 cze 2019, 22:51
pawcio pisze:
13 cze 2019, 20:57
2bis musi być niskie bo lud nie zauważa inaczej kursów skróconych. To samo z 17 czy 9.
A jaki problem aby to było 42
Kompletnie zbędne dodatkowe rozkłady jazdy.
drobert pisze:
14 cze 2019, 21:45

Lud też nie zauważa, że np. 33 kończy na Kieleckiej albo 28 na Wschodnim i jest zdziwiony, że trzeba wyjść. Ktoś pojedzie raz czy drugi tam gdzie nie chce to w końcu zauważy, że jak coś ma schody to na Nowodwory nie pojedzie. Raz z 50 osób wsiadło mi do zjazdowej 2 z Młocin i też byli zdziwieni, że przy R-4 koniec trasy mimo, że oprócz standardowego komunikatu o zjeździe włączyłem dodatkowy komunikat.
Jasne, ale tu chodzi o to, by wykazać, że jednak chcącemu dzieje się krzywda.

Po prostu stopiątki powinny mieć w ramach NG instalowane wyświetlacze, przynajmniej czołowe. To kosztuje grosze.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Autobus Czerwon
Posty: 2346
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 15 cze 2019, 8:48

Glonojad pisze:
15 cze 2019, 7:49
Po prostu stopiątki powinny mieć w ramach NG instalowane wyświetlacze, przynajmniej czołowe. To kosztuje grosze.
Szczególnie że jakieś głupie buse pewnie kosztuje grosze, a jest w miarę niezawodne.

fraktal
Posty: 4268
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 cze 2019, 11:38

Jeżeli byłoby to takie proste, wystarczyłoby przekazać delfiny na R-4. Podejrzewam jednak, że chodzi też o ten słynny komunikat: "Uwaga! Kurs skrócony. Ostatni przystanek (...)", a tego zwykle BUSE nie potrafi...

Łukasz
Posty: 7586
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 cze 2019, 11:43

Zastanawiam się, jak ludzie jeździli przez wieki pekaesami, gdzie trzeba było przeczytać tablicę czołową, żeby dojechać w odpowiednie miejsce.
ŁK

fraktal
Posty: 4268
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 cze 2019, 11:53

Teraz inni ludzie niestety... Choć to prawda, co napisał drobert, wystarczyłoby w przypadku 105-tek zapamiętać, że "to coś ze schodami" na Nowodwory nie pojedzie i nie trzeba czytać tablicy. :P

drobert
Posty: 1399
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 15 cze 2019, 13:29

Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23152
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 15 cze 2019, 13:42

Te Swingi z 2bis z przyczyn projektowych linii najbardziej potrzebujących i tak nie wspomogą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 1489
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 cze 2019, 14:43

drobert pisze:
15 cze 2019, 13:29
Gdyby ZTM chciał to by puścił 105Na na krótką 2 a te cztery Swingi dał gdzieś gdzie niskich brakuje. Po prostu komuś pasuje, że tak jest. Tu nawet już nie chodzi o klimatyzację ale o sam fakt niskiej podłogi, która się marnuje na kilka kółek dziennie, gdzie na niektórych liniach trzeba czeka na nią godzinę albo lepiej. A przecież nie tylko na 2 są niskie dodatki.
Oczywiście, z niskich dodatków się powinno rezygnować gdzie się da. Naprawdę te kursy skrócone 2 można przerobić na 42, tak samo jak kilka lat temu funkcjonowało 37 - które nawiasem mówiąc, też ZTM-owi przeszkadzało, skoro już go nie ma.

ODPOWIEDZ