O chłodzeniu i niechłodzeniu
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
jacek2357 pisze:Dla mieszkańców innych miast używanie "ciepłego guzika" jest swoistym chlebem powszednim
Otóz to. Ludzie byli do tego przyzywczajani jakiś czas temu i system ten świetnie się sprawdza. Niestety w Warszawie nie byłoby już tak łatwo. A szkoda.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Shift się zaciął? / Dopóki tego nie wprowadzimy konsekwetnie, dopóty ludzie, zwłaszcza starsi nie będą mogli się w tym zorientować...8315 pisze:no to wyslij paru warszawiakow do krakowa (proponuje "mohery" ) i zobaczymy, przy ktorym z kolei pojezdzie bedzie awantura dlaczego drzwi prowadzący nie otworzył
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Teraz lepiej(Dlaczego Shift miał się zaciąć? Jest z nim wszystko w porządku)
Ja niestety nie jestem z tych co podejmują te decyzje8315 pisze:Wprowadź ciepły guzik na cały rok to może się uda wszystkich zorientować... Najgorzej będize z busami .... (przy ciepłym guziku często to ja otwierałem drzwi bo lud czekał jak sie same otworzą...)
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Racja. Ludzie za nim zdążą się zorietnować wóz już szykuje się do odjazdu z przystanku. Ile razy sam tak jak kolega otwierałem drzwi ludziom, którzy się nie mogli zorientować o co chodzi8315 pisze: Wprowadź ciepły guzik na cały rok to może się uda wszystkich zorientować... Najgorzej będize z busami .... (przy ciepłym guziku często to ja otwierałem drzwi bo lud czekał jak sie same otworzą...)
Popieram wprowadzenie guzika całorocznie, ale potrzebna by była przy okazji silna akcja reklamowa, a nie tylko naklejki na drzwiach, krótka notka w prasie i info w TKW.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Zgadza się. Przypomniał mi się napis od niedawna widniejący na kartach drogowych.jacek2357 pisze:Niestety chyba nieJamnik pisze:Bardzo zastanawia mnie jednak, czy kierowcy mają prawo używać ciepłego guzika przez cały rok.
"Od 1.05 zabrania się blokowania okien w SU18 oraz przypomina się, że obowiązkiem kierowcy jest otwieranie wszystkich drzwi."
Niezupełnie tak brzmi ten tekst,który pragniesz tu zacytować.Jamnik pisze:oraz przypomina się, że obowiązkiem kierowcy jest otwieranie wszystkich drzwi."
Ale to abstrachując...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Kilka pytań w sprawie blokady okien w SU18:
1. Jak działa rzeczona blokada i jak ją można wyłączyć - to znaczy, czy może to zrobić jedynie kierowca, czy mogą to zrobić także pasażerowie, a jeśli tak, to w jaki sposób?
2. A może okna te otwiera się w jakiś specjalny, nietypowy sposób, o którym pasażerowie nie mają pojęcia?
Dziś w 8211 (linia 116) miała miejsce dość nietpowa sytuacja - mianowicie podczas gdy okna w przedniej części autobusu były otwarte na szeroko, te w tylnej części były niestety zamknięte, a pasażerowie mimo kilkakrotnych prób, nie potrafili ich otworzyć (ktoś zapomniał pewnie odblokować okna, bo jakoś nie podejrzewam, by wina leżała tutaj po stronie pasażerów), jednak kierowca nie zapomniał o zakazie włączania klimatyzacji. Jaki był tego skutek, chyba nie muszę tłumaczyć. Dodam, że były to godziny szczytu i w pojeździe był tłok.
1. Jak działa rzeczona blokada i jak ją można wyłączyć - to znaczy, czy może to zrobić jedynie kierowca, czy mogą to zrobić także pasażerowie, a jeśli tak, to w jaki sposób?
2. A może okna te otwiera się w jakiś specjalny, nietypowy sposób, o którym pasażerowie nie mają pojęcia?
Dziś w 8211 (linia 116) miała miejsce dość nietpowa sytuacja - mianowicie podczas gdy okna w przedniej części autobusu były otwarte na szeroko, te w tylnej części były niestety zamknięte, a pasażerowie mimo kilkakrotnych prób, nie potrafili ich otworzyć (ktoś zapomniał pewnie odblokować okna, bo jakoś nie podejrzewam, by wina leżała tutaj po stronie pasażerów), jednak kierowca nie zapomniał o zakazie włączania klimatyzacji. Jaki był tego skutek, chyba nie muszę tłumaczyć. Dodam, że były to godziny szczytu i w pojeździe był tłok.
Blokada to zamek na klucz kwadratowy. Oficjalnie kierowca może otworzyć, nieoficjalnie także pasażer, który posiada klucz kwadratowyfraktal pisze:Kilka pytań w sprawie blokady okien w SU18:
1. Jak działa rzeczona blokada i jak ją można wyłączyć - to znaczy, czy może to zrobić jedynie kierowca, czy mogą to zrobić także pasażerowie, a jeśli tak, to w jaki sposób?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
- R-9 Chełmska
- Posty: 7765
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec