Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

mb112
Posty: 952
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 25 sty 2024, 10:38

https://um.warszawa.pl/-/po-warszawie-n ... ja-miejska

No i nawet UM Warszawa przyznaje, że:
"Równocześnie Barometr Warszawski pokazuje, że zwiększyła się grupa osób podróżujących taksówkami na aplikacje i to zapewne one przejęły część pasażerów autobusów linii N."

fraktal
Posty: 5478
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 sty 2024, 13:01

mb112 pisze:
25 sty 2024, 10:38
https://um.warszawa.pl/-/po-warszawie-n ... ja-miejska

No i nawet UM Warszawa przyznaje, że:
"Równocześnie Barometr Warszawski pokazuje, że zwiększyła się grupa osób podróżujących taksówkami na aplikacje i to zapewne one przejęły część pasażerów autobusów linii N."
Ja też ostatnio doszedłem do wniosku, że zamiast wlec się gdzieś autobusem, lepiej zamówić taksówkę na aplikację. Zazwyczaj jest krótki czas oczekiwania, a i podjechać można bliżej tam gdzie się akurat chce.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 26 sty 2024, 3:03

Przerażające jest marnotrawstwo w postaci funkcjonowania tej Z31. Pasażerowie jeżdżą jedynie pierwszym i ostatnim kursem linii. Pozostałe - przez całą noc dwie solówki jeżdżą na pusto..
Operacja się udała, pacjent zmarł.

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 26 sty 2024, 22:20

Taniej by wyszło dołożyć po jednym kursie rano i wieczorem na 131.

wdibek
Posty: 8
Rejestracja: 08 wrz 2021, 22:55

Post autor: wdibek » 26 sty 2024, 22:42

Pracuję w pobliżu przystanku Sielce i odnoszę wrażenie, że ta okolica jest głównie zamieszkana przez starszych ludzi. Może dlatego taka niska frekwencja.

man1956
Posty: 1541
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 26 sty 2024, 22:46

Coraz więcej starszych ludzi w Warszawie. Zwłaszcza w "starych" dzielnicach: np. Bielany, Żoliborz, Praga-Południe itp. Taki trend demograficzny.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 sty 2024, 23:03

Nocnymi raczej nie jeździ się codziennie a dodatkowo jedzie 2 minuty po N31, więc potrzeba czasu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27394
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 sty 2024, 18:09

Sielce w sporej części wciąż są w strefie dojścia do N31/33/81/83, a na APW nocnego nigdy nie było, więc pewnie pierwsze trzy słowa mieszkańców to "mama, tata, przyzwyczaiłem się do jazdy uberem bo miasto stołeczne W. nie potrafi podejmować działań wyprzedzających, a jedynie reaguje na kryzysy". Idea z tą Zką całkiem szczytna, ale raczej nadmiernie optymistyczna. Pewnie zaraz wyjdzie, że to pilotaż i wyszło, że na Wiślanym Mokotowie nocny zbędny (nie to, co na Olesinie, Zawadach, Aleksandrowie, Mokrym Ługu czy Choszczówce, te wielodziesiąttysięczne blokowiska są kluczowe dla siatki).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10565
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sty 2024, 18:19

Ta zetka to nawet w dziennych jest wypisana, to kto ma w nią klikać. Lepiej było dać N99
ŁK

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 27 sty 2024, 18:24

Prędzej ZNxx tak jak to zrobiono przy ZN5 od N45/N95
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5244
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 27 sty 2024, 23:27

Za krótka w dodatku. Siekierki na południe od TS się zabudowują. I przez nie powinna lecieć na Zawady i do pętli w Wilanowie. A cały nocny z Sobieskiego powinien kończyć w Miasteczku bo to niedorzeczność, aby nocny na tak dużym osiedlu był co godzinę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26822
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sty 2024, 6:48

W zasadzie to zarówno N31 jak i N81 powinny kończyć w Wilanowie na pętli, nawet przy utrzymaniu kryterium wokół Zawad i przekierowaniu N31 przez Branickiego - ktoś przebicia skrzyżowania chyba nie ogarnął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 sty 2024, 10:12

A w ogóle jak się przedstawia(ł) stan brygadowy na nockach od czasu reformy? Cokolwiek wzrosło?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6929
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 sty 2024, 10:18

Nie licząc oczywistych wzrostów wynikających z wydłużeń tras to oidp były jakieś wzrosty wynikające z wydłużeń czasów RJ.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 sty 2024, 11:36

Raczej chodziło mi o to, czy m.st. Warszawa jakkolwiek próbuje inwestować w system komunikacji nocnej w związku z rozbudową miasta, czy raczej trwamy w tym, co było ładne kilka już lat temu. Wydłużeń chyba nie było wiele?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ