O tramwajach w Wiedniu

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 08 lis 2012, 21:25

Googlowe tłumaczenie na angielski jest znośne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 14 lis 2012, 17:49

21 grudnia 2012 r. uroczyste otwarcie wiedeńskiej linii tramwajowej 25. Tramwaj 25 będzie kursował na trasie Floridsdorf - Tokiostrasse - Kagran - Aspern.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 06 maja 2013, 13:46

Trasa tramwaju 25 zaliczona. Od 1 lipca br. podwyżka opłat za korzystanie z komunikacji w Wiedniu np. podstawowy bilet za jeden przejazd drożeje z 2 euro na 2,10 euro. Bez podwyżki bilet roczny / 365 euro /.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 maja 2013, 17:02

I rzeczywiście jest ruch lewostronny na wiadukcie?

A nie, popieprzyło mi się, to dopiero na nowej trasie 26 będzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 07 maja 2013, 11:49

Oddanie nowej trasy tramwaju 26 ma być skorelowane z dokończeniem końcówki linii metra U2 na Aspern. Termin - koniec tego roku. Szczegóły techniczne nowej trasy do sprawdzenia po jej otwarciu.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 maja 2013, 22:19

Był gdzieś w sieci filmik - wizka, ale teraz nie mogę znaleźć :(
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 08 maja 2013, 14:23

Wizualizacja jest na stronie Wiener Linien w zakładce netzausbau.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 30 lip 2013, 15:18

Realizacja odcinka linii tramwajowej 26 do Aspern przebiega bez zakłóceń. Miłośnikom odwołania Pani Hani polecam jazdę Ulfem przy temperaturze 38 stopni. Szybko zatęsknią za Swingami z klimą. Fajnym wynalazkiem do skopiowania np. na Krakowskim Przedm. jest elektryczny minibus jeżdżący na linii 2A. Wygląda to jak niewydarzony trolejbus, gdyż posiada pantograf służący do uzupełnienia energii elektrycznej podczas postoju na przystanku końcowym z fragmentu sieci napowietrznej.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 lip 2013, 21:22

A1/B1 już klimę chyba mają? ULFów pięta achillesowa to jednak przede wszystkim awaryjość...

Ale dzięki za info! Zjedz za mnie Tafelspitza następnym razem u Plachutty ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1597
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 31 lip 2013, 7:37

a/p TALENT pisze:Fajnym wynalazkiem do skopiowania np. na Krakowskim Przedm. jest elektryczny minibus jeżdżący na linii 2A.
Żeby zapewnić odpowiednią podaż rozkłady musiałyby być podane w pojedynczych hertzach :p
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1597
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 07 sie 2013, 23:25

a/p TALENT pisze:Miłośnikom odwołania Pani Hani polecam jazdę Ulfem przy temperaturze 38 stopni. Szybko zatęsknią za Swingami z klimą.
Które ulfy mają klimę? Przyznaję, jazda starym ulfem/E2 z lufcikami przy obecnej pogodzie (gazety donoszą o kolejnych rekordach temperatury) należy do czynności groźnych dla zdrowia i życia. Nie potrafię też zidentyfikować, czemu część E2 ma okna przesuwne "góra-dół" :-k
Fajnym wynalazkiem do skopiowania np. na Krakowskim Przedm. jest elektryczny minibus jeżdżący na linii 2A. Wygląda to jak niewydarzony trolejbus, gdyż posiada pantograf służący do uzupełnienia energii elektrycznej podczas postoju na przystanku końcowym z fragmentu sieci napowietrznej.
Przyjrzałem się tym tworom bliżej - diablo dynamiczne i z dobrym układem siedzeń. Tyle że mało kto do nich wsiada (zasługa ostatnich zmian, czy po prostu tak jest?).
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 08 sie 2013, 13:00

Ulfy z klimatyzacją spotkamy na prestiżowych liniach tramwajowych 3x i 4x. Elektryczne minibusy mają pokrętne trasy, ale b. ciekawe turystycznie. Są dynamiczne i b. zwrotne, no i mają skuteczną klimatyzację. Jak widać z postów są " nur fur wawkom".
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1597
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 08 sie 2013, 20:55

a/p TALENT pisze:skuteczną klimatyzację
Wsiadłem do jednego - hałas taki, że uszy puchły, temperatura w górnych granicach znośności. Wsiadłem do drugiego - błoga cisza i niebłogi upał :p
a/p TALENT pisze:Ulfy z klimatyzacją spotkamy na prestiżowych liniach tramwajowych 3x i 4x
Jechałem już 46 bez klimy, a na Ringu występuje wysoka randomowość (E2 z lufcikami, E2 z oknami "góra-dół", ULFy bez i z klimą), niezależnie od linii. Bardziej mi chodziło o to, po czym rozpoznać z zewnątrz wagon ULF z klimą.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 08 sie 2013, 22:49

Daniel_FCB pisze:Bardziej mi chodziło o to, po czym rozpoznać z zewnątrz wagon ULF z klima.
Zdecydowanie najprościej po klimatyzatorach na dachu oraz po wysokich numerach taborowych.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1715
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 09 sie 2013, 11:32

Fakt, klima w minibusie była głośna ale skuteczna. Było wtedy coś ok. 34 C.
ZUS fundatorem emigracji

ODPOWIEDZ