O tramwajach w Wiedniu

Moderator: JacekM

Flash8222
Posty: 7603
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 gru 2014, 12:00

MichalJ pisze:A jak pokazywałem zdjęcia z Wiednia, że oni tam tak mają, to ktoś na forum mi tłumaczył, że to tylko dlatego, że ULF to taka wyjątkowa konstrukcja i inne wagony tak mieć nie mogą...
(Skos, sądząc z obrazka, jest minimalny.)
Myślę, że jest identyczny jak w Bombkach w Graz'u.
http://phototrans.eu/14,261302,0,Bombar ... r_664.html
a/p TALENT pisze:Z pewnością motorniczy będzie siedział w opancerzonej budce. Przyczyna - wzrost napadów na motorniczych i kierowców komunikacji miejskiej.
Jak była delegacja w Warszawie delegacja z Wiedeńskiego organizatora komunikacji miejskiej to bardzo im się spodobały duże kabiny w Solarisach ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26826
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 gru 2014, 20:17

MichalJ pisze:A jak pokazywałem zdjęcia z Wiednia, że oni tam tak mają, to ktoś na forum mi tłumaczył, że to tylko dlatego, że ULF to taka wyjątkowa konstrukcja i inne wagony tak mieć nie mogą...
(Skos, sądząc z obrazka, jest minimalny.)
Nie wiem kto, bo biorąc pod uwagę konstrukcję ULFa, to ten akurat wymaga całkiem solidnego zwiększenia skrajni na łukach. To w sumie wyłącznie o to chodzi z drzwiami podwójnymi na nosach. Citadis 302 w wersji Rotterdam też był z takimi oferowanymi, tylko na pudle 5 cm węższym od Świni i 10 cm od Jazza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ