Przystanki na żądanie
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36639
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tam się nabudowało. I buduje nadal.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
218 na Nowym Mokotowie ma grubo ponad 80% zatrzymań niezależnie od pory dnia i tygodnia - i to już dawno.R-9 Chełmska pisze:Bez sensu z tymi zmianami. W Mordorze, także tym mieszkaniowym, w weekend hula wiatr, godziny pozaszczytowe w DP też bez szału. Przy Parafialnej... Odsetek zatrzymań >50%, ale też niejednokrotnie przejazd bez zatrzymania, choć nie jeżdżę tam codziennie, nie mam takich obserwacji, jak rudy. Ogólnie kolejne spowolnienie komunikacji w Warszawie
ŁK
Z moich obserwacji jako kierowca to Parafialna powinna być stała . Natomiast Mordor 6-20 powinny być stałe a w pozostałych godz i w DS na zadanie.
A można tak zrobić, żeby dany przystanek był na żądanie w określonych godzinach? Parafialna, choć osobiście tracę jako pasażer, to się zgadzam - powinna być stała. Tam się buduje w takim tempie, że tylko patrzeć jak dodadzą warunkowe 414 i 523.
https://www.ztm.waw.pl/wp-content/uploa ... 35_odp.pdf
Chyba im się fragment odpowiedzi z XX wieku na jakieś pismo o dodatkowe przystanki przez pomyłkę wkleił .
Chyba im się fragment odpowiedzi z XX wieku na jakieś pismo o dodatkowe przystanki przez pomyłkę wkleił .
Dzięki. Może jeszcze przez jakiś czas linie przyspieszone będą pomijały jakiś przystanek. Jaki jest, w ostatnich latach, przykład usunięcia jakiegoś przystanku z trasy linii przyspieszonej? Nie mogę sobie tego przypomnieć.
Np. na 509 Dyrekcja FSO, na 512 Szwedzka czy na 527 Malborska.
509 to nie dostała Dyrekcji na czas jakiegoś wyłączenia tramwajów? 512 i 527 to się pozmieniało z okazji otwarcia M2. Moja wina - nie sprecyzowałem o co mi chodzi.
A swoją drogą podziwiam Twoją pamięć @ashir.
A swoją drogą podziwiam Twoją pamięć @ashir.
Zdecydowanie nie, pozostałość po istnieniu FSO!
W miarę niedawno Nowoursynowska była likwidowana (przystanek czerwonych przeniesiono na ZP Dolina Służewiecka). Ale długo to nie trwało.
Ale przecież kiedyś wszystkie czerwone stawały przy Ekspresowej, nawet E-4. Ogólnie za czasów jarkowych sporo przystanków zniknęło.
ŁK
Moim zdaniem za duża komplikacja. Ludzie często nie ogarniają które przystanki są stałe a które na żądanie. Jeśli w określonych godzinach przystanek jest mocno wykorzystywany a w innych jest tam pusto no to sprawa prosta: w określonych godzinach ludzie sobie machną i autobus się zatrzyma, a przez pozostałą część dnia autobus przystanek pominie.
Już teraz nawet sam ZTM chyba nie wie które przystanki są stałe, a które na żądanie, a na tych samych przystankach część linii zatrzymuje się na żądanie, a część jako stałereserved pisze: ↑12 sty 2023, 20:45Moim zdaniem za duża komplikacja. Ludzie często nie ogarniają które przystanki są stałe a które na żądanie. Jeśli w określonych godzinach przystanek jest mocno wykorzystywany a w innych jest tam pusto no to sprawa prosta: w określonych godzinach ludzie sobie machną i autobus się zatrzyma, a przez pozostałą część dnia autobus przystanek pominie.
Ten sam zespół przystankowy w jedną stronę stały, a w przeciwną na żądanie
A to akurat paradoksalnie mądre, choć wiem że może być dla wielu trudne do nauczenia. Ale jest sporo takich przystanków które w jedną stronę są często oblegane a w drugą wręcz przeciwnie bo są w takim miejscu że ludzie wolą iść na inny. Jakiś przykład ostatnio miałem w głowie ale nie mogę sobie przypomnieć.
No nie wiem czym przystanek Wartka dla linii 326 w kierunku Olesina sobie zasłużył na miano stałego?reserved pisze: ↑12 sty 2023, 22:49A to akurat paradoksalnie mądre, choć wiem że może być dla wielu trudne do nauczenia. Ale jest sporo takich przystanków które w jedną stronę są często oblegane a w drugą wręcz przeciwnie bo są w takim miejscu że ludzie wolą iść na inny. Jakiś przykład ostatnio miałem w głowie ale nie mogę sobie przypomnieć.
Dla linii 126,314,705,735,736 jest jako Na żądanie, w przeciwnym kierunku wszystkie linie zatrzymują się Na żądanie.
Podobnie jest z przystankiem Berensona Kanał, 226 jako stały, reszta linii NŻ