: 14 paź 2007, 11:46
Budowa pierwszej linii metra powoli dobiega końca, natomiast druga narazie się nie zaczęła. Tu wpisujcie swoje propozycje przebiegu tras autobusów jak i tramwajów w Wawie po zbudowaniu obydwu linii metra
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Dlaczegoż miałoby polec 184a/p TALENT pisze:Dobre pytanie , z pewnością polegnie 184 wzorem 384. A 167 pojedzie do pętli Młociny.
Pętla przy Conrada ulegnie marginalizacji. Strach pomyśleć , hasło metro na Bielanach doprowadzi do totalnej redukcji linii autobusowych. Taki trend ogólnowarszawski.
184 jest bardzo dobrą linią czemu by miała poledza/p TALENT pisze:z pewnością polegnie 184 wzorem 384.
Słusznie prawisz. Trzeba się bać... Mam nadzieję, że z okazji oddania do użytku stacji Młociny odwrócony zostanie oberek na 106 na Młocinach...inż. Glonojad pisze:
No i rzeź autobusów, często zupełnie niezwiązanych z dowozem do Centrum...
Ja sądze, że napewno któraś z tramwajowych linii poleci, lub przynajmniej potną częstotliwości... a co do autobusów.... 195 myśle, że przynajmniej na odcinku bielańskim pójdzie do piachu... Ciekawe co ze 121 zrobią??? ... no i oczywiście pytanie co ze 114..ziomal pisze:Ten pretekst to prawda, ale był ku temu chyba jeszcze inny powód- nowy parking P&R. Oczywiście w celu zapewnienia dobrego dojazdu do niego...a/p TALENT pisze:Taki trend. Podobnie 189 wycofano z ciągu ul. Powst. Śląskich. /pod pozorem budowy 2 nitki ul. Górczewskiej /. Ale pewnie to mój subiektywny punkt widzenia.
Układacze tras nie wykpią, bo linia 106 jest oficjalnie skoordynowana ze 184. Dodatkowa ta druga realizuje moc połączeń i nie narzeka na frekwencję. Jej kasacja byłaby głupotą.a/p TALENT pisze:Już widzę , jak układacze tras wykpią się tłumaczeniem - przecież jest linia 106.
O likwidacji 184 ptaszki na Bemowie ćwierkają już od 8 lat. Od momentu zadomowienia się linii tramwajowej. Według mnie jest to głupota likwidować 184, zwłaszcza wobec potężnego boomu mieszkaniowego wzdłuż ciągu ul. Powst. Śl.
114-albo bardziej wyprostują, na Żoliborzu albo zrobią z niej jeszcze większego lokalniaka...Aleksander2634 pisze:no i oczywiście pytanie co ze 114..
Coś z tą linią 195 napewno będzie tylko ciekawe co a że tramwaje i 181 są to nic sie nie stanie jak i 195 będzie (chyba )Aleksander2634 pisze:Prawie wzorem starego 511?? hmm, czemu nie.. ale tam są tramwaje i 181....
Hmm, i tu się powstaje pytanie, co bedzie bardziej korzystniejsze??ziomal pisze:114 albo wyprostują na Żoliborzu, albo zrobią z niej tam jeszcze większego lokalniaka...Aleksander2634 pisze:no i oczywiście pytanie co ze 114..
Dublowanie szyny na dłuugggim odcinku aż do Muranowskiej..... nie przejdzie to..195 pisze:Coś z tą linią 195 napewno będzie tylko ciekawe co a że tramwaje i 181 są to nic sie nie stanie jak i 195 będzie (chyba )Aleksander2634 pisze:Prawie wzorem starego 511?? hmm, czemu nie.. ale tam są tramwaje i 181....
Niech zgadnę... Hmm, panuje ostatnio trend na Pl. Piłsudskiego... No, chyba, że Dw. Gdański...195 pisze:Coś z tą linią 195 napewno będzie tylko ciekawe co a że tramwaje i 181 są to nic sie nie stanie jak i 195 będzie (chyba )Aleksander2634 pisze:Prawie wzorem starego 511?? hmm, czemu nie.. ale tam są tramwaje i 181....